Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 11/2018 vyšlo tiskem 31. 10. 2018. V elektronické verzi na webu 30. 11. 2018. 

Téma: Rozváděče a rozvodny; Údržba el. zařízení; Točivé el. stroje a pohony

Hlavní článek
Smart Cities (4. část – 2. díl)

Číslo 5/2018 vyšlo tiskem 17. 9. 2018. V elektronické verzi na webu ihned.

Osvětlení interiérů
Výběr svítidla podle konceptu interiéru
Unikátní kniha o interiérech právě v prodeji
Pozvánka na seminář Interiéry 2018 – výjimečná akce již posedmé

Aktuality
Pan profesor Jiří Habel odešel – vzpomínky zůstanou

Aktuality

Nejlepší projekt energetických úspor na Slovensku je z dílny ENESA z ČEZ ESCO V Bratislavě se předávaly ceny za nejlepší slovenské energeticky úsporné projekty. Letos…

Veletrh DŘEVOSTAVBY 2019 se bude konat souběžně s veletrhem MODERNÍ VYTÁPĚNÍ 2019 14. Veletrh DŘEVOSTAVBY 2019 nabídne vše, co lze ze dřeva vyrobit, moderní technologie,…

Podniky v Moravskoslezském kraji řeší transformaci průmyslu Transformaci průmyslu od těžkého, hutního, k moderním digitalizovaným a automatizovaným…

ČOI začala kontrolovat dobíjecí stanice pro elektromobily Automobily s elektrickým pohonem jsou v České republice stále populárnější. Výrobci…

Více aktualit

Inzerce

 

Stáhnout mediální plán Elektro 2019

Stáhnout mediální plán Elektro 2018

Stáhnout mediální plán Světlo 2018

Stáhnout mediální plán Světlo 2019


Plošná inzerce 

Velikost
ELEKTRO
SVĚTLO
Obálka
1. str. 1)
39 500,–
29 000,–
2. str.
49 800,–
42 800,–
3. str. 2)
49 800,–
42 800,–
4. str. 2)
56 000,–
49 500,–
Uvnitř
1/1
43 800,–
36 800,–
1/2
24 400,–
19 800,–
1/3
16 500,–
14 500,–
1/4
14 200,–
13 500,–
1/6
10 000,–
10 500,–

 1) na titulní straně jen foto a logo, text v rozsahu do 600 znaků je na str. 1 uvnitř časopisu

Ceny jsou uvedeny v Kč a bude k nim účtována DPH 21 %.

Textová inzerce

Podrobné pokyny zde.

Obchodně-technické a propagační články
se účtují v závislosti na velikosti potištěné plochy3) částkou ve výši 50 % ceny plošné inzerce. Přijaté články se zpracovávají podle grafických a redakčních zásad časopisů (blíže viz jejich webové stránky). Redakce si vyhrazuje právo na odbornou a jazykovou úpravu článků a právo odmítnout nepůvodní nebo odborně nevyhovující články.

Slevy
za opakování nebo souběžné uveřejnění inzerce v časopisech FCC Public:
10 % (2x)
15 % (3x až 4x)
20 % (5x a více)

Slevy se neposkytují na inzerci na titulní straně.

Při současném uveřejnění plošného inzerátu a textové inzerce v jednom vydání se účtuje pouze větší z obou částek.

Příplatky
za nestandardní rozměry inzerátu +15 % z účtované ceny,
+10 % za umístění inzerce na požadované místo, např. 1. nebo 2. polovina časopisu, levá nebo pravá stránka (umožňuje-li to skladba čísla).
  • Uvedené ceny jsou za uveřejnění inzerce, ne za její grafické zpracování (cena za práce v grafickém studiu od 680 Kč/h).
  • Reklamaci inzerce lze uplatnit nejpozději do jednoho měsíce od data uveřejnění.
  • Reklamace se nevztahuje na inzerci, jejíž podklady byly dodány po uzávěrce.
Zrušení objednávky
30 % při zrušení v době 30 až 10 dnů před datem uzávěrky
50 % do jednoho dne před uzávěrkou
100 % v den uzávěrky a později
 

Inzerce na internetových stránkách časopisů (www.eel.cz, www.svetlo.info)

viz .pdf s ceníky na začátku této stránky