Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 3/2017 vyšlo tiskem 15. 3. 2017. V elektronické verzi na webu bude ihned. 

Téma: Amper 2017 – 25. mezinárodní elektrotechnický veletrh

Hlavní článek
Problémy elektromobility

Číslo 2/2017 vyšlo tiskem 17. 3. 2017. V elektronické verzi na webu bude ihned.

Veletrhy a výstavy
Inspirativní osvětlení ze zahraničních veletrhů 

Příslušenství osvětlovacích soustav
Na osvětlení provozu lze šetřit s minimem investic
Maxos fusion – nový rychlomontážní systém Philips
Inteligentní řešení DALISYS® pro řízení osvětlení

Aktuality

Současné možnosti elektromobility představí AMPER Motion 2017 Největší přehlídka elektromobility v ČR proběhne 21.- 24. 3. na brněnském výstavišti a…

Startuje 9. ročník největší tuzemské ekologické soutěže Odstartoval již 9. ročník největší tuzemské ekologické soutěže E.ON Energy Globe.…

V distribuční soustavě (DS) ČEZ Distribuce, a. s. je vyhlášen kalamitní stav Od 9 h dne 24.2.2017 je vyhlášen kalamitní stav v Karlovarském kraji - okres Karlovy Vary…

Veletrh Věda Výzkum Inovace 2017 zahájí místopředseda vlády Pavel Bělobrádek Letošní ročník Veletrhu Věda Výzkum Inovace zahájí na brněnském výstavišti 28. února 2017…

Více aktualit

Inzerce

 

   

Stáhnout mediální plán Elektro 2017

Stáhnout mediální plán Světlo 2017



  Standardní rozměry inzerátů a jiných inzertních objektů

 

Plošná inzerce
 

Velikost
ELEKTRO
SVĚTLO
Obálka
1. str. 1)
39 500,–
29 000,–
2. str.
49 800,–
42 800,–
3. str. 2)
49 800,–
42 800,–
4. str. 2)
56 000,–
49 500,–
Uvnitř
1/1
43 800,–
36 800,–
1/2
24 400,–
19 800,–
1/3
16 500,–
14 500,–
1/4
14 200,–
13 500,–
1/6
10 000,–
10 500,–

 1) na titulní straně jen foto a logo, text v rozsahu do 600 znaků je na str. 1 uvnitř časopisu

Ceny jsou uvedeny v Kč a bude k nim účtována DPH 21 %.

Textová inzerce

Podrobné pokyny zde.

Obchodně-technické a propagační články
se účtují v závislosti na velikosti potištěné plochy3) částkou ve výši 50 % ceny plošné inzerce. Přijaté články se zpracovávají podle grafických a redakčních zásad časopisů (blíže viz jejich webové stránky). Redakce si vyhrazuje právo na odbornou a jazykovou úpravu článků a právo odmítnout nepůvodní nebo odborně nevyhovující články.

Slevy
za opakování nebo souběžné uveřejnění inzerce v časopisech FCC Public:
10 % (2x)
15 % (3x až 4x)
20 % (5x a více)

Slevy se neposkytují na inzerci na titulní straně.

Při současném uveřejnění plošného inzerátu a textové inzerce v jednom vydání se účtuje pouze větší z obou částek.

Příplatky
za nestandardní rozměry inzerátu +15 % z účtované ceny,
+10 % za umístění inzerce na požadované místo, např. 1. nebo 2. polovina časopisu, levá nebo pravá stránka (umožňuje-li to skladba čísla).
  • Uvedené ceny jsou za uveřejnění inzerce, ne za její grafické zpracování (cena za práce v grafickém studiu od 680 Kč/h).
  • Reklamaci inzerce lze uplatnit nejpozději do jednoho měsíce od data uveřejnění.
  • Reklamace se nevztahuje na inzerci, jejíž podklady byly dodány po uzávěrce.
Zrušení objednávky
30 % při zrušení v době 30 až 10 dnů před datem uzávěrky
50 % do jednoho dne před uzávěrkou
100 % v den uzávěrky a později
 

Inzerce na internetových stránkách časopisů (www.eel.cz, www.svetlo.info)

viz .pdf s ceníky na začítku této stránky