Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 2/2020 vyšlo tiskem 12. 2. 2020. V elektronické verzi na webu 12. 3. 2020. 

Téma: Elektrické přístroje; Internet věcí; Zdravotnická technika

Hlavní článek
Monitorování obsazenosti prostor inteligentní budovy

Číslo 1/2020 vyšlo tiskem 3. 2. 2020. V elektronické verzi na webu 3. 3. 2020.

Veletrhy a výstavy
Pozvánka na Light+Building 2020 – doprovodný program
Veletrh Prolight+Sound slaví 25. narozeniny
FOR CITY 2020 se představí v souběhu s veletrhem FOR ARCH

Svítidla a světelné přístroje
Moderní trendy automobilových světlometů

Aktuality

Týmy Formula Student z ČVUT budou mít premiéru na okruhu Formule 1 Yas Marina v Abú Dhabí Týmy mezinárodní soutěže Formula Student z Českého vysokého učení technického v Praze se…

Výstavba 7. bloku JE Tchien-wan s reaktorem VVER-1200 začne už letos Ruská korporace pro atomovou energii Rosatom 20. ledna 2020 uvedla, že výstavbu 7. bloku…

Přístroje ABB pomáhají pěstovat chutná česká rajčata bez pesticidů Dát si v zimě čerstvá zralá rajčata, která by pocházela od lokálních pěstitelů, bylo až…

Česká komora architektů vyhlásila 5. ročník České ceny za architekturu Soutěžní přehlídka je otevřena architektonickým realizacím postaveným na území České…

Více aktualit

Inzerce

Stáhnout mediální plán Elektro 2019

Stáhnout mediální plán Elektro 2020

Stáhnout mediální plán Světlo 2019

Stáhnout mediální plán Světlo 2020


Plošná inzerce 

Velikost
ELEKTRO
SVĚTLO
Obálka
1. str. 1)
39 500,–
29 000,–
2. str.
49 800,–
42 800,–
3. str. 2)
49 800,–
42 800,–
4. str. 2)
56 000,–
49 500,–
Uvnitř
1/1
43 800,–
36 800,–
1/2
24 400,–
19 800,–
1/3
16 500,–
14 500,–
1/4
14 200,–
13 500,–
1/6
10 000,–
10 500,–

 1) na titulní straně jen foto a logo, text v rozsahu do 600 znaků je na str. 1 uvnitř časopisu

Ceny jsou uvedeny v Kč a bude k nim účtována DPH 21 %.

Textová inzerce

Podrobné pokyny zde.

Obchodně-technické a propagační články
se účtují v závislosti na velikosti potištěné plochy3) částkou ve výši 50 % ceny plošné inzerce. Přijaté články se zpracovávají podle grafických a redakčních zásad časopisů (blíže viz jejich webové stránky). Redakce si vyhrazuje právo na odbornou a jazykovou úpravu článků a právo odmítnout nepůvodní nebo odborně nevyhovující články.

Slevy
za opakování nebo souběžné uveřejnění inzerce v časopisech FCC Public:
10 % (2x)
15 % (3x až 4x)
20 % (5x a více)

Slevy se neposkytují na inzerci na titulní straně.

Při současném uveřejnění plošného inzerátu a textové inzerce v jednom vydání se účtuje pouze větší z obou částek.

Příplatky
za nestandardní rozměry inzerátu +15 % z účtované ceny,
+10 % za umístění inzerce na požadované místo, např. 1. nebo 2. polovina časopisu, levá nebo pravá stránka (umožňuje-li to skladba čísla).
  • Uvedené ceny jsou za uveřejnění inzerce, ne za její grafické zpracování (cena za práce v grafickém studiu od 680 Kč/h).
  • Reklamaci inzerce lze uplatnit nejpozději do jednoho měsíce od data uveřejnění.
  • Reklamace se nevztahuje na inzerci, jejíž podklady byly dodány po uzávěrce.
Zrušení objednávky
30 % při zrušení v době 30 až 10 dnů před datem uzávěrky
50 % do jednoho dne před uzávěrkou
100 % v den uzávěrky a později
 

Inzerce na internetových stránkách časopisů (www.eel.cz, www.svetlo.info)

viz .pdf s ceníky na začátku této stránky