Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 7/2019 vyšlo tiskem 26. 6. 2019. V elektronické verzi na webu 26. 7. 2019. 

Téma: Kabely, vodiče a kabelová technika; Nářadí, nástroje a zařízení pro práci s kabely

Hlavní článek
Správa aktiv a potřeba diagnostiky v Průmyslu 4.0

Číslo 3/2019 vyšlo tiskem 11. 6. 2019. V elektronické verzi na webu 15. 7. 2019.

Veletrhy a výstavy
Euroluce 2019 očima designérky
Výstava Světlo v architektuře 2019
Amper 2019 v zajetí „chytrých“ technologií

Pro osvěžení paměti
Osvětlovací sklo z Kamenného pahorku

Aktuality

Digitální továrna 2.0 na MSV 2019 Digitální továrna 2.0 je jedním z hlavních témat Mezinárodního strojírenského veletrhu…

Historicky nejvyšší grant Evropské unie dostal česko-slovenský energetický projekt ACON Společnosti E.ON Distribuce a Západoslovenská distribuční (ZSD) získaly od Evropské…

Viceprezidentem asociace ENTSO-E zvolen člen představenstva ČEPS, a.s., Zbyněk Boldiš Zbyněk Boldiš, člen představenstva ČEPS, a.s., byl zvolen do funkce viceprezidenta…

Drony z Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze budou obhajovat vítězství v Abu Dhabi Utkají se o hlavní cenu 1 milion dolarů. Testy systému spolupracujících autonomních dronů…

Více aktualit

Inzerce

 

Stáhnout mediální plán Elektro 2019

Stáhnout mediální plán Elektro 2018

Stáhnout mediální plán Světlo 2018

Stáhnout mediální plán Světlo 2019


Plošná inzerce 

Velikost
ELEKTRO
SVĚTLO
Obálka
1. str. 1)
39 500,–
29 000,–
2. str.
49 800,–
42 800,–
3. str. 2)
49 800,–
42 800,–
4. str. 2)
56 000,–
49 500,–
Uvnitř
1/1
43 800,–
36 800,–
1/2
24 400,–
19 800,–
1/3
16 500,–
14 500,–
1/4
14 200,–
13 500,–
1/6
10 000,–
10 500,–

 1) na titulní straně jen foto a logo, text v rozsahu do 600 znaků je na str. 1 uvnitř časopisu

Ceny jsou uvedeny v Kč a bude k nim účtována DPH 21 %.

Textová inzerce

Podrobné pokyny zde.

Obchodně-technické a propagační články
se účtují v závislosti na velikosti potištěné plochy3) částkou ve výši 50 % ceny plošné inzerce. Přijaté články se zpracovávají podle grafických a redakčních zásad časopisů (blíže viz jejich webové stránky). Redakce si vyhrazuje právo na odbornou a jazykovou úpravu článků a právo odmítnout nepůvodní nebo odborně nevyhovující články.

Slevy
za opakování nebo souběžné uveřejnění inzerce v časopisech FCC Public:
10 % (2x)
15 % (3x až 4x)
20 % (5x a více)

Slevy se neposkytují na inzerci na titulní straně.

Při současném uveřejnění plošného inzerátu a textové inzerce v jednom vydání se účtuje pouze větší z obou částek.

Příplatky
za nestandardní rozměry inzerátu +15 % z účtované ceny,
+10 % za umístění inzerce na požadované místo, např. 1. nebo 2. polovina časopisu, levá nebo pravá stránka (umožňuje-li to skladba čísla).
  • Uvedené ceny jsou za uveřejnění inzerce, ne za její grafické zpracování (cena za práce v grafickém studiu od 680 Kč/h).
  • Reklamaci inzerce lze uplatnit nejpozději do jednoho měsíce od data uveřejnění.
  • Reklamace se nevztahuje na inzerci, jejíž podklady byly dodány po uzávěrce.
Zrušení objednávky
30 % při zrušení v době 30 až 10 dnů před datem uzávěrky
50 % do jednoho dne před uzávěrkou
100 % v den uzávěrky a později
 

Inzerce na internetových stránkách časopisů (www.eel.cz, www.svetlo.info)

viz .pdf s ceníky na začátku této stránky