časopis z vydavatelství
FCC PUBLIC

Aktuální vydání

Číslo 8-9/2020 vyšlo
tiskem 3. 9. 2020. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Elektrotechnika v průmyslu; Průmyslové automatizační prvky

Trh, obchod, podnikání
Digitální transformace

Inzerce v časopisu ELEKTRO


Mediální plán 2020
 

  

Barevná plošná inzerce

Obálka 

1. str. 1) 39 500 Kč
2. str. 49 800 Kč
3. str. 2) 49 800 Kč
4. str. 2) 56 000 Kč

Uvnitř časopisu

1/1 43 800 Kč
1/2 24 400 Kč
1/3 16 500 Kč
1/4 14 200 Kč
1/6 10 000 Kč

Obchodně-technické a propagační články 

Textová inzerce se účtuje v závislosti na velikosti potištěné plochy3) částkou ve výši 50 % ceny plošné inzerce. Přijaté články se zpracovávají podle grafických a redakčních zásad časopisu (blíže ZDE). Články procházejí redakční úpravou. Redakce si vyhrazuje právo odmítnout nepůvodní nebo odborně  nevyhovující články. 

Technická informace o výrobku (TIV)
(rozsah do 1 600 znaků a jedna fotografie) je zakončena názvem firmy, telefonem, e-mailem a webovou adresou  ........... 4 000 Kč 

Firemní upoutávka v rámci článku Co uvidíte na veletrhu zveřejněného v tištěném časopise i na webových stránkách před veletrhem text 1 200 znaků, foto vystavovaného produktu, firemní logo  ............... 4 500 Kč


1) na titulní straně jen foto a logo, text v rozsahu do 600 znaků je na str. 1 uvnitř časopisu
2)jedna tisková strana časopisu odpovídá přibližně 6 500 znaků včetně mezer 

3) nižší cena je v případě, kdy si inzerent vyslovně nepřeje přímý aktivní odkaz z online verze časopisu


  • zobrazuje vizuálně stejné stránky jako v tištěném časopise, včetně inzerce,
  • na stránkách jsou aktivní odkazy (prokliky) vedoucí přímo na webové stránky s inzerovanou informací,
  • prezentaci lze rozšířit o multimediální prvky (např. videoklip),
  • jsou možné drobné změny oproti tištěné verzi (dohodou).

Nultá stránka

  • exponovaná reklamní plocha vedle titulní stránky při zavřeném časopise,
  • možnost prezentace mimořádných nabídek,
  • možnost umístit multimediální prvek,
  • upozornění a přímý proklik na článek/inzerát uvnitř aktuálního vydání i jiných vydání časopisu, popř. na webovou stránku zvolenou inzerentem.

Ceny služeb v elektronické verzi

  • nultá stránka 430 × 600 px    .............................................. 7 800 Kč
  • multimediální prvky (vložit na vnitřní stránku) ..................... 2 200 Kč



Číslo Popis Rozměr
š x v

Cena za měsíc

Kč 

1 Leader Banner 1094×90 16 000,–
2 Vlevo pod aktuálním vydáním časopisu 300×180 8 500,–
3 Vlevo dole 300×180 5 000,–
4 Uprostřed mezi články
(pouze homepage)
500×90 8 000,–
5 Vpravo nahoře
(pravý sloupec se pro některé sekce vypíná)

225×630
skyscraper
15 000,–
225×270 8 000,–
6 Vpravo dole
(pravý sloupec se pro některé sekce vypíná)
225×180 5 000,–
225×90 2 500,–
7 Vnější horní levý

120×350

pevná pozice
bez scrollování

10 000,–
8 Vnější horní pravý 10 000,–
9 Vnější dolní levý 8 000,–
10 Vnější dolní pravý 8 000,–

 

A textová inzerce
První pozice po dobu jednoho měsíce (zvýrazněná) 12 000 ,–
Maximálně 5 článků v agregaci, střídají se po každém načtení, po uplynutí doby zvýraznění se zařadí chronologicky mezi ostatní články.
Článek standard v chronologickém výpisu 6 000 ,–
Článek: do 500 slov, až 3 obrázky v textu, 8 v obrazové galerii, patička s firemním logem a obchodním kontaktem, zařazení do newsletteru před významnými oborovými akcemi.

 

  • 11× ročně rozesílané upozornění na nové vydání časopisu ELEKTRO doprovázené upoutávkami
  • na články na webových stránkách (viz A na protější straně)
  • více než 850 relevantních kontaktů v adresáři – předplatitelé tištěného časopisu, účastníci
    konferencí FCC PUBLIC a osoby, které na veletrzích a výstavách projevily zájem o zasílání novinek
    nebo vyplnily formulář na webu
  • vhodné jako informace o významné novince v nabídce firmy nebo pro posílení obecného povědomí o značce

Ukázka: 
9/2020 | 5/2020 | 3/2020 | 1/2020 | 12/2019 | 10/2019 | 

Cena za zařazení článku z webu do e-letteru: 6 000 Kč 
(kromě zařazení do e-letteru zahrnuje umístění článku na web)


Slevy

za opakování nebo souběžné uveřejnění inzerce v časopisech FCC PUBLIC:
10 % (2×), 15 % (3× až 4×), 20 % (5× a více).
Slevy se neposkytují na inzerci na titulní straně.

Při současném uveřejnění plošného inzerátu a textové inzerce v jednom vydání se účtuje pouze větší z obou částek.
Příplatky (% z účtované ceny)
+15 % za nestandardní rozměry inzerátu
+10 % za umístění inzerce na požadované místo, např. 1. nebo 2. polovina časopisu, levá nebo pravá stránka (umožňuje-li to skladba čísla)

Poplatek za zrušení objednávky inzerce (% z ceny objednané inzerce)
30 % při zrušení v době 30 až 10 dnů před datem uzávěrky
50 % do 1 dne před uzávěrkou
100 % v den uzávěrky a později

● Uvedené ceny jsou za uveřejnění inzerce (cena grafického zpracování od 680,- Kč/h).
● Reklamaci inzerce lze uplatnit nejpozději do jednoho měsíce od data uveřejnění.
● Reklamace se nevztahuje na inzerci, jejíž podklady byly dodány po uzávěrce.