Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 12/2019 vyšlo
tiskem 4. 12. 2019. V elektronické verzi na webu 4. 1. 2020. 

Téma: Měřicí přístroje, metody měření a dálkové měření

Hlavní článek
Inovativní postupy při diagnostice částečných výbojů při AC a DC napětí

Aktuality

Cenu ABB za výzkum získal projekt bezbateriového senzoru Grant ve výši 300 000 amerických dolarů získal Ambuj Varshney, který jej využije na…

Rating ČEPS na úrovni Aa3 se stabilním výhledem Ratingová agentura Moody´s aktualizovala ohodnocení akciové společnosti ČEPS na úroveň…

Finále celorepublikové soutěže Energetická olympiáda proběhne na FEL ČVUT v Praze Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá v pátek 15. listopadu od 8.30 hodin Den…

Chystaná digitalizace stavebnictví pomůže zkvalitnit budovy a ušetřit miliardy Od roku 2022 bude muset být u všech nadlimitních veřejných zakázek v českém stavebnictví…

Co vozí energetici v autě? TETRIS CHALLENGE Co vše se vejde energetikům do auta, které používají metodu práce pod napětím (PPN) –…

ENERGO SUMMIT – vrcholná událost energetického sektoru 15. listopadu 2019 se na pražském výstavišti PVA EXPO PRAHA uskuteční již 5. ročník…

Více aktualit

Na správné cestě směrem k vysokorychlostní logistice

12.10.2018 | LAPP Czech Republic s.r.o. | www.lappgroup.cz

Trh drážních technologií se v posledních letech výrazně znásobil - a pro výrobce kolejových vozidel je to jak požehnání, tak i prokletí. Vysoká poptávka totiž tlačí dodavatele k jejich absolutním kapacitním limitům, což má za následek nedostatečné dodávky a dlouhé dodací lhůty. Ale LAPP dokazuje, že to jde i jinak!


Pozdrav z největšího železničního veletrhu InnoTrans 2018

Třetí zářijový týden patřil v Berlíně již tradičnímu veletrhu Innotrans, na kterém nechyběl ani světový lídr v oblasti kabelové technologie nejen pro kolejová vozidla – LAPP. Společnost zde představila mj. inovovanou logistickou koncepci i nový kabel pro železniční průmysl, ÖLFLEX® TRAIN HT. Tento flexibilní jednožilový silikonový kabel je konstruovaný pro jmenovitá napětí 1,8 a 3,6 kV a dokáže odolat teplotám do 150 °C. To z něj dělá ideální řešení pro použití v drážních aplikacích s vysokými teplotami, jako jsou trakční měniče nebo transformátory.

Bezkonkurenční dodací lhůty

V současné době má LAPP skladem přibližně milion metrů kabelů pro drážní aplikace. V rámci Německa je obdrží zákazníci do 24 hodin, přičemž do jiných evropských zemí je dodací lhůta pouze 72 hodin. Po celém světě jsou pak dodací lhůty kratší než týden normou, což je o několik týdnů rychlejší než standardní dodací lhůty nabízené jinými výrobci kabelů. A právě to představuje obrovskou úsporu času nejen pro výrobce kolejových vozidel, ale také pro konfekcionéry, kteří jim dodávají kabely připravené k instalaci.

A kdy se to nejvíc vyplatí? Když dojde krátce před plánovaným dodáním nového modelu vozidla zákazníkovi ke změnám v elektrickém systém uvnitř vozidla – a to bývá spíše pravidlem než výjimkou. Díky rychlým dodávkám made by LAPP získají výrobci drážních vozidel potřebnou kabeláž přesně na čas a zároveň nemusí držet vysoké zásoby nevyužitých kabelů.

Více informací najdete v novém katalogu TRAIN 2018/2019.

Objevte i vy vysokorychlostní kolejový svět LAPP!

Tiskové materiály LAPP