Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 7/2017 vyšlo
tiskem 28. 6. 2017. V elektronické verzi na webu od 28. 7. 2017. 

Téma: Kabely, vodiče a kabelová technika; Konektory; Software; Značení a štítkování

Hlavní článek
Elektrická izolace a tepelná vodivost

Aktuality

FOR ARCH 2017 přinese řadu zajímavých soutěží a konferencí Osmadvacátý ročník mezinárodního stavebního veletrhu FOR ARCH, který se uskuteční ve…

Premiér navštívil hlavní sídlo provozovatele přenosové soustavy Předseda vlády Bohuslav Sobotka a ministr průmyslu a obchodu Jiří Havlíček se přímo na…

Generační změna ve skupině LAPP S účinností od 1. července 2017 odstoupila Ursula Ida Lapp, spoluzakladatelka skupiny…

Finálové kolo soutěže EBEC přivede do Brna 120 nejlepších inženýrů z celé Evropy Co vše je možné stihnout navrhnout, smontovat a následně odprezentovat během dvou dní? To…

Co si akce „Světlo v praxi“ klade za cíle V České republice se prvním rokem koná akce v oblasti světelné techniky, která chce…

Startuje hlasování veřejnosti o vítězích 9. ročníku ekologické soutěže E.ON Energy Globe V Praze byly 20. 6. 2017 slavnostně představeny nominované projekty 9. ročníku prestižní…

Více aktualit

Elektrotříkolka nové generace

12.08.2016 | BASF spol. s.r.o. | www.basf.com/cz/

Yamaha vytvořila za pomoci univerzálních plastů od BASF koncept pohodlného a praktického tříkolového vozítka. Elektrotříkolku nové generace můžete po celý rok vidět v Japonsku v Toyo Ita Muzeu architektury.

Alfou a omegou pohodové a odpočinkové jízdy u nových vozidel jsou vždy pneumatiky. Aby společnost Yamaha zvýšila celkový požitek z jízdy, použila na výrobu pneumatik modelu 05GEN první celosvětově expandovaný termoplastický polyuretan Infinergy® a Elastollan® od BASF. Buněčná struktura Infinergy® skvěle ladí s celkově výrazným designem a díky Elastollanu® může mít povrch pneumatik různou texturu i barvu.

Tokijská designfabrik® pomáhá designérům a konstruktérům realizovat jejich nápady a nabízí pomocnou ruku při výběru materiálu ve všech fázích vývoje produktu. Viceprezident Material Asia Pacific, Andy Postlethwaite, k tomu říká: „Hlavním cílem při vytváření konceptu nového elektro vozítka bylo zlepšit zážitek z jízdy všem, kteří cestují na krátké vzdálenosti, Designfabrik® pomáhá designerům přetavit myšlenky do reality. I Yamaze asistovala při realizaci konceptu rafinované dynamiky a nabídla jí poradenské služby při volbě materiálu a barvy.“

O konceptech nové generace Yamaha Motor
Yamaha Motor Co., Ltd. požádala pana Toyo Ita, architekta z ostrova Omishima, aby navrhnul nové vozidlo, které by jezdilo téměř samo a pomáhalo lidem překonávat krátké vzdálenosti. Nyní se zaměří na zefektivnění pohybu lidí, kteří chtějí cestovat dál a rychleji.

Tiskové materiály BASF