Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 8-9/2018 vyšlo
tiskem 4. 9. 2018. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Elektrotechnika v průmyslu; 60. mezinárodní strojírenský veletrh v Brně

Hlavní článek
Smart Cities (3. část – 2. díl)

Aktuality

Studentská konference VĚDĚNÍ MLADÝM Univerzita Pardubice ve spolupráci se studenty Universitas zve zejména středoškolské…

TECHNOLOGICKÉ FÓRUM konfrontovalo Programové prohlášení vlády pro stavebnictví Odborný kongres TECHNOLOGICKÉ FÓRUM: investice_technologie zahájil mezinárodní stavební…

Robosoutěž 2018 pro středoškolské týmy Soutěž je určena pro tříčlenné středoškolské týmy z České republiky. Úkolem každého týmu…

Konference TECHNOLOGICKÉ FÓRUM přivítá odborníky i politickou špičku včetně premiéra Mezinárodní stavební veletrh FOR ARCH zahájí 18. září 2018 odborná konference…

ABB má novou ředitelku marketingové komunikace a PR Kateřina Pištorová přišla do ABB Česká republika ze společnosti Siemens, kde více než tři…

Více aktualit

Elektrotříkolka nové generace

12.08.2016 | BASF spol. s.r.o. | www.basf.com/cz/

Yamaha vytvořila za pomoci univerzálních plastů od BASF koncept pohodlného a praktického tříkolového vozítka. Elektrotříkolku nové generace můžete po celý rok vidět v Japonsku v Toyo Ita Muzeu architektury.

Alfou a omegou pohodové a odpočinkové jízdy u nových vozidel jsou vždy pneumatiky. Aby společnost Yamaha zvýšila celkový požitek z jízdy, použila na výrobu pneumatik modelu 05GEN první celosvětově expandovaný termoplastický polyuretan Infinergy® a Elastollan® od BASF. Buněčná struktura Infinergy® skvěle ladí s celkově výrazným designem a díky Elastollanu® může mít povrch pneumatik různou texturu i barvu.

Tokijská designfabrik® pomáhá designérům a konstruktérům realizovat jejich nápady a nabízí pomocnou ruku při výběru materiálu ve všech fázích vývoje produktu. Viceprezident Material Asia Pacific, Andy Postlethwaite, k tomu říká: „Hlavním cílem při vytváření konceptu nového elektro vozítka bylo zlepšit zážitek z jízdy všem, kteří cestují na krátké vzdálenosti, Designfabrik® pomáhá designerům přetavit myšlenky do reality. I Yamaze asistovala při realizaci konceptu rafinované dynamiky a nabídla jí poradenské služby při volbě materiálu a barvy.“

O konceptech nové generace Yamaha Motor
Yamaha Motor Co., Ltd. požádala pana Toyo Ita, architekta z ostrova Omishima, aby navrhnul nové vozidlo, které by jezdilo téměř samo a pomáhalo lidem překonávat krátké vzdálenosti. Nyní se zaměří na zefektivnění pohybu lidí, kteří chtějí cestovat dál a rychleji.

Tiskové materiály BASF