Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 4/2017 vyšlo
tiskem 12. 4. 2017. V elektronické verzi na webu od 5. 5. 2017. 

Téma: Elektroinstalace; Inteligentní budovy; Stavební veletrhy Brno 2017

Hlavní článek
Návrh aplikace pro monitorování technologických procesů v administrativní budově

Aktuality

Vadné adaptéry Tesla poškozují rychlodobíjecí stanice V uplynulých dnech na rychlodobíjecích stanicích ČEZ zaznamenal už několikátý případ…

Jaký byl Veletrh Dřevostavby a Moderní vytápění 2017? Souběh veletrhů DŘEVOSTAVBY a MODERNÍ VYTÁPĚNÍ je určen všem, kteří řeší stavbu,…

Trendy chytrého řízení budov, energetiky a měst aneb Čtvrtá průmyslová revoluce nejenom v průmyslu Přednáška Ing Jaromíra Klabana se uskuteční ve středu dne 19. 4. 2017 ve 14 hod v…

Češi chtějí bydlet lépe – návštěvnost jarních veletrhů o bydlení stoupla o čtvrtinu Výstaviště PVA EXPO PRAHA v Letňanech bylo v minulých dnech nabité k prasknutí. Téměř…

MSV 2017 zacílí na Průmysl 4.0, automatizaci, environmentální technologie, dopravu a logistiku Již potřetí se na MSV 2017 upře pozornost na nové trendy průmyslové výroby. Průmysl 4.0 s…

Současné možnosti elektromobility představí AMPER Motion 2017 Největší přehlídka elektromobility v ČR proběhne 21.- 24. 3. na brněnském výstavišti a…

Více aktualit

Elektrotříkolka nové generace

12.08.2016 | BASF spol. s.r.o. | www.basf.com/cz/

Yamaha vytvořila za pomoci univerzálních plastů od BASF koncept pohodlného a praktického tříkolového vozítka. Elektrotříkolku nové generace můžete po celý rok vidět v Japonsku v Toyo Ita Muzeu architektury.

Alfou a omegou pohodové a odpočinkové jízdy u nových vozidel jsou vždy pneumatiky. Aby společnost Yamaha zvýšila celkový požitek z jízdy, použila na výrobu pneumatik modelu 05GEN první celosvětově expandovaný termoplastický polyuretan Infinergy® a Elastollan® od BASF. Buněčná struktura Infinergy® skvěle ladí s celkově výrazným designem a díky Elastollanu® může mít povrch pneumatik různou texturu i barvu.

Tokijská designfabrik® pomáhá designérům a konstruktérům realizovat jejich nápady a nabízí pomocnou ruku při výběru materiálu ve všech fázích vývoje produktu. Viceprezident Material Asia Pacific, Andy Postlethwaite, k tomu říká: „Hlavním cílem při vytváření konceptu nového elektro vozítka bylo zlepšit zážitek z jízdy všem, kteří cestují na krátké vzdálenosti, Designfabrik® pomáhá designerům přetavit myšlenky do reality. I Yamaze asistovala při realizaci konceptu rafinované dynamiky a nabídla jí poradenské služby při volbě materiálu a barvy.“

O konceptech nové generace Yamaha Motor
Yamaha Motor Co., Ltd. požádala pana Toyo Ita, architekta z ostrova Omishima, aby navrhnul nové vozidlo, které by jezdilo téměř samo a pomáhalo lidem překonávat krátké vzdálenosti. Nyní se zaměří na zefektivnění pohybu lidí, kteří chtějí cestovat dál a rychleji.

Tiskové materiály BASF