Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 12/2017 vyšlo
tiskem 6. 12. 2017. V elektronické verzi na webu od 5. 1. 2018. 

Téma: Měření, měřicí přístroje a technika; Zkušebnictví a diagnostika

Hlavní článek
Meranie točivých strojov s použitím metódy SFRA
Aplikační možnosti ultrakapacitorů a akumulátorů LiFePO4 v trolejbusové síti Dopravního podniku města Brna

Aktuality

Temelín dosáhl nejvyšší roční výroby Elektřinu, která by českým domácnostem vystačila na téměř 12 měsíců, vyrobila od začátku…

MONETA Money Bank se jako první firma v ČR rozhodla zcela přejít na elektromobily MONETA Money Bank se jako první společnost v České republice oficiálně rozhodla, že do…

ŠKODA AUTO bude od roku 2020 v Mladé Boleslavi vyrábět vozy s čistě elektrickým pohonem ŠKODA AUTO bude vozy s čistě elektrickým pohonem vyrábět v závodě v Mladé Boleslavi. Již…

Největší českou techniku povede i nadále stávající rektor Petr Štěpánek Akademický senát VUT v Brně na dnešním zasedání zvolil kandidáta na funkci rektora pro…

44. Krajský aktiv revizních techniků v Brně Moravský svaz elektrotechniků Vás zve 21. listopadu na 44. KART v Brně.

Soutěž o nejlepší realizovaný projekt KNX instalace Spolek KNX národní skupina České republiky, z. s. vyhlásil soutěž o nejlepší projekt…

Více aktualit

E-mobilita bez hranic

19.03.2017 | E.ON Energie, a. s. | www.eon.cz

E.ON se v tomto roce chystá rozšířit síť rychlodobíjecích stanic pro elektromobily ve vhodných místech pro instalace nabíjecích stanic v blízkosti dálničních tahů či v blízkosti významných dopravních cest. Jejich instalace přispěje k tomu, že Česká republika bude lépe propojena v dobíjecí infrastruktuře s dalšími evropskými zeměmi a významně přispěje k odstranění bariéry dostupnosti rychlého nabíjení v České republice.

Projekt počítá s postupnou výstavbou minimálně patnácti nových stanic, na kterých bude možné dobít elektromobil během 30 minut. Právě omezená délka dojezdu je dosud nejvíce limitujícím faktorem širšího využití elektromobilů v osobní dopravě.

Projekt FAST-E, jak byl nazván, je spolufinancován z fondů Evropské unie a má za cíl vytvořit ze současných ostrovních řešení systematickou, spojenou a rychle dobíjecí infrastrukturu pro dopravní prostředky poháněné elektřinou. I proto bylo v rámci tohoto projektu vytvořeno konsorcium, jehož se účastní subjekty ze Slovenska, Německa a Belgie.

Cestování Evropu bude s e-dopravními prostředky opět značně jednodušší a skupina E.ON Czech přispěje k tomu, aby se stala jedním z lídrů mezi energetickými podniky v oblasti energeticky efektivních opatření.

Více informací naleznete na: www.kdenabijet.cz


Vyšlo v časopise Elektro č. 3/2017 na straně 85. 
Tištěná verze – objednejte si předplatné: pro ČR zde, pro SR zde.
Elektronická verze vyšlých časopisů zde.