Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 12/2017 vyšlo tiskem 6. 12. 2017. V elektronické verzi na webu od 5. 1. 2018. 

Téma: Měření, měřicí přístroje a technika; Zkušebnictví a diagnostika

Hlavní článek
Meranie točivých strojov s použitím metódy SFRA
Aplikační možnosti ultrakapacitorů a akumulátorů LiFePO4 v trolejbusové síti Dopravního podniku města Brna

Číslo 6/2017 vyšlo tiskem 11. 12. 2017. V elektronické verzi na webu bude 11. 1. 2018.

Světelnětechnická zařízení
Osvětlení univerzitní budovy Centrale Supélec v Saclay ve Francii
Světlo pro naši budoucnost

Denní světlo
Použití a posuzování světlovodů Solatube®

Aktuality

13. mezinárodní konference Centra pasivního domu poprvé v Praze O inovativních postupech a materiálech, které jsou vhodné pro výstavu  a rekonstrukce…

Temelín dosáhl nejvyšší roční výroby Elektřinu, která by českým domácnostem vystačila na téměř 12 měsíců, vyrobila od začátku…

MONETA Money Bank se jako první firma v ČR rozhodla zcela přejít na elektromobily MONETA Money Bank se jako první společnost v České republice oficiálně rozhodla, že do…

ŠKODA AUTO bude od roku 2020 v Mladé Boleslavi vyrábět vozy s čistě elektrickým pohonem ŠKODA AUTO bude vozy s čistě elektrickým pohonem vyrábět v závodě v Mladé Boleslavi. Již…

Více aktualit

Moderní trakční pohony

Termín konání: 29.05.2015 - 29.05.2015 Pořadatel: Dopravní fakulta Jana Pernera Univerzity Pardubice Místo konání: Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera, Univerzita Pardubice

Seminář je určen pro účastníky z firem, které se zabývají provozováním dopravních systémů a účastníky z průmyslových podniků v oblasti dopravy. Je zaměřen na etapy vývoje, zkoušek a provozu trakčních a mechatronických systémů zejména v kolejové a silniční dopravě. Přednášky budou předneseny pracovníky KEEZ a odborníky z praxe.

Program semináře:

Na programu semináře jsou příspěvky pojednávající o elektrické, mechanické a zdrojové části moderních trakčních pohonů, o perspektivních metodách řízení trakčních pohonů a o nových alternativních strukturách trakčních pohonů včetně kontextu s konkrétními vozidly. 

Přednášející budou z Univerzity Pardubice, z ČVUT v Praze, z Technické univerzity v Liberci a z firem ŠKODA ELECTRIC a.s., CZ LOKO a.s., SIEMENS, VÚKV a.s., Wikov MGI a.s., RegulTech servis s.r.o. 

Registrační poplatek:   500,- Kč 

Registrační poplatek zahrnuje organizační výdaje, materiály k přednáškám, občerstvení.

Registrační poplatek neplatí účastníci z firem, které seminář sponzorsky podpoří, autoři příspěvků a studenti DFJP.

Způsob platby: v hotovosti při registraci

Za organizační výbor:

doc. Ing. Radovan Doleček, Ph.D., vedoucí katedry KEEZ

prof. Ing. Jaroslav Novák, CSc.

Ing. Ondřej Černý, Ph.D.

V případě Vašeho zájmu o účast zašlete, prosím, přihlášku e-mailem nebo poštou na níže uvedenou adresu, nejpozději do 20. května 2015.

Přihlášeným účastníkům bude do 22.5. 2015 zaslán podrobný finální program semináře.

Kontakt:

http://www.upce.cz/dfjp/keez.html

e-mail: ondrej.cerny@upce.cz nebo jaroslav.novak@upce.cz

telefon: +420 466 036 387, +420 466 036 450, +420 466 036 399            

poštou: Ing. Ondřej Černý, Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera, Studentská 95, 532 10 Pardubice