Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 3/2017 vyšlo
tiskem 15. 3. 2017. V elektronické verzi na webu bude ihned. 

Téma: Amper 2017 – 25. mezinárodní elektrotechnický veletrh

Hlavní článek
Problémy elektromobility

Aktuality

Současné možnosti elektromobility představí AMPER Motion 2017 Největší přehlídka elektromobility v ČR proběhne 21.- 24. 3. na brněnském výstavišti a…

Startuje 9. ročník největší tuzemské ekologické soutěže Odstartoval již 9. ročník největší tuzemské ekologické soutěže E.ON Energy Globe.…

V distribuční soustavě (DS) ČEZ Distribuce, a. s. je vyhlášen kalamitní stav Od 9 h dne 24.2.2017 je vyhlášen kalamitní stav v Karlovarském kraji - okres Karlovy Vary…

Veletrh Věda Výzkum Inovace 2017 zahájí místopředseda vlády Pavel Bělobrádek Letošní ročník Veletrhu Věda Výzkum Inovace zahájí na brněnském výstavišti 28. února 2017…

Chytré lampy PRE potvrdily zhoršenou smogovou situaci v Praze Chytré lampy PRE potvrdily v rámci svého pilotního provozu, že v Holešovicích a…

Jak se bydlí v pasivních domech, řeknou jejich majitelé na veletrhu FOR PASIV Další ročník veletrhu FOR PASIV, který je zaměřený na projektování a výstavbu…

Více aktualit

Kluzná pouzdra s integrovaným těsněním

Pro použití, kde se vzájemně vyžaduje rotační pohyb a utěsnění, vyvinula společnost igus kluzná pouzdra s integrovaným hřídelovým těsněním. Kluzné pouzdro při svých malých zástavbových rozměrech zajišťuje hladký, samomazný a bezúdržbový provoz, zatímco integrované hřídelové těsnění zaručuje vysokou těsnost. Celek tak tvoří kompaktní řešení problému zatěsnění a navíc nabízí i finanční úsporu. V současné době existují tři typy těchto kluzných pouzder. Typ JDSM je určen pro běžná prostředí se standardními teplotami do 90 °C. Kluzné pouzdro je vyrobeno z triboplastu Iglidur J a integrované hřídelové těsnění z NBR. Celkový činitel tření je vyšší pouze o 10 % než u materiálu Iglidur J. Kluzné pouzdro VDSM je díky vysokoteplotnímu materiálu Iglidur V400 schopno odolávat trvalým teplotám do 150 °C. Je vyrobeno z triboplastu Iglidur V400 a integrované těsnění z materiálu FPM (Viton).