Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 12/2016 vyšlo tiskem
7. 12. 2016. V elektronické verzi na webu od 6. 1. 2017. 

Téma: Měření, měřicí přístroje a měřicí technika; Zkušebnictví a diagnostika

Hlavní článek
Lithiové trakční akumulátory pro elektromobilitu (2. část – dokončení)

Aktuality

Svítící fasáda FEL ČVUT nabídne veřejnosti interaktivní program s názvem Creative Colours of FEL Dne 13. prosince v 16.30 hodin se v pražských Dejvicích veřejnosti představí interaktivní…

Fakulta elektrotechnická je na špici excelentního výzkumu na ČVUT Expertní panely Rady vlády pro výzkum, vývoj, inovace (RVVI) vybraly ve II. pilíři…

Švýcaři v referendu odmítli uzavřít jaderné elektrárny dříve V referendu hlasovalo 45 procent obyvatel, z toho 54,2 procent voličů řeklo návrhu na…

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá 25. 11. 2016 den otevřených dveří Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá 25. listopadu od 8.30 hodin Den otevřených…

Calliope mini – multifunkční deska Calliope mini poskytuje kreativní možnosti pro každého. A nezáleží na tom, zda jde o…

Ocenění v soutěži České hlavičky získal za elektromagnetický urychlovač student FEL ČVUT Student programu Elektronika a komunikace Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze Vojtěch…

Více aktualit

Český Siemens jedním ze světových center vývoje kolejových vozidel

V České republice vzniká vývojové centrum kolejových vozidel světového významu. Globální koncern Siemens, přední firma v oblasti vývoje a výroby kolejových vozidel, plánuje zásadně rozšířit aktivity svého českého centra v Praze a Ostravě. Do roku 2012 hodlá více než zdvojnásobit současný počet vývojářů. Se dvěma stovkami zaměstnanců se české centrum
stane třetím největším vývojovým střediskem v rámci koncernu Siemens na světě.
 
Čeští inženýři budou zodpovědní za vývoj moderních kolejových vozidel značky Siemens pro celý svět. Koncern Siemens se rozhodl učinit z Česka jednu ze svých pěti světových vývojářských základen. Vedle klasických výrobních aktivit tak Siemens do Česka stále více přesouvá i náročné pracovní činnosti s velkou přidanou hodnotou a mezinárodním přesahem.
 
„Podílíme se na vývoji a designu vlaků a metra značky Siemens pro celý svět. Objem aktivit zpracovávaných v našem centru stále roste. K současným 85 pracovníkům přijmeme dalších 55 inženýrů. Konečného stavu 200 zaměstnanců dosáhneme v roce 2012,“ říká Ing. Jan Maj, ředitel divize Mobility skupiny Siemens v České republice.

[Tiskové materiály Siemens.]