Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 12/2017 vyšlo
tiskem 6. 12. 2017. V elektronické verzi na webu od 5. 1. 2018. 

Téma: Měření, měřicí přístroje a technika; Zkušebnictví a diagnostika

Hlavní článek
Meranie točivých strojov s použitím metódy SFRA
Aplikační možnosti ultrakapacitorů a akumulátorů LiFePO4 v trolejbusové síti Dopravního podniku města Brna

Aktuality

Temelín dosáhl nejvyšší roční výroby Elektřinu, která by českým domácnostem vystačila na téměř 12 měsíců, vyrobila od začátku…

MONETA Money Bank se jako první firma v ČR rozhodla zcela přejít na elektromobily MONETA Money Bank se jako první společnost v České republice oficiálně rozhodla, že do…

ŠKODA AUTO bude od roku 2020 v Mladé Boleslavi vyrábět vozy s čistě elektrickým pohonem ŠKODA AUTO bude vozy s čistě elektrickým pohonem vyrábět v závodě v Mladé Boleslavi. Již…

Největší českou techniku povede i nadále stávající rektor Petr Štěpánek Akademický senát VUT v Brně na dnešním zasedání zvolil kandidáta na funkci rektora pro…

44. Krajský aktiv revizních techniků v Brně Moravský svaz elektrotechniků Vás zve 21. listopadu na 44. KART v Brně.

Soutěž o nejlepší realizovaný projekt KNX instalace Spolek KNX národní skupina České republiky, z. s. vyhlásil soutěž o nejlepší projekt…

Více aktualit

Český Siemens jedním ze světových center vývoje kolejových vozidel

V České republice vzniká vývojové centrum kolejových vozidel světového významu. Globální koncern Siemens, přední firma v oblasti vývoje a výroby kolejových vozidel, plánuje zásadně rozšířit aktivity svého českého centra v Praze a Ostravě. Do roku 2012 hodlá více než zdvojnásobit současný počet vývojářů. Se dvěma stovkami zaměstnanců se české centrum
stane třetím největším vývojovým střediskem v rámci koncernu Siemens na světě.
 
Čeští inženýři budou zodpovědní za vývoj moderních kolejových vozidel značky Siemens pro celý svět. Koncern Siemens se rozhodl učinit z Česka jednu ze svých pěti světových vývojářských základen. Vedle klasických výrobních aktivit tak Siemens do Česka stále více přesouvá i náročné pracovní činnosti s velkou přidanou hodnotou a mezinárodním přesahem.
 
„Podílíme se na vývoji a designu vlaků a metra značky Siemens pro celý svět. Objem aktivit zpracovávaných v našem centru stále roste. K současným 85 pracovníkům přijmeme dalších 55 inženýrů. Konečného stavu 200 zaměstnanců dosáhneme v roce 2012,“ říká Ing. Jan Maj, ředitel divize Mobility skupiny Siemens v České republice.

[Tiskové materiály Siemens.]