Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 7/2017 vyšlo
tiskem 28. 6. 2017. V elektronické verzi na webu od 28. 7. 2017. 

Téma: Kabely, vodiče a kabelová technika; Konektory; Software; Značení a štítkování

Hlavní článek
Elektrická izolace a tepelná vodivost

Aktuality

FOR ARCH 2017 přinese řadu zajímavých soutěží a konferencí Osmadvacátý ročník mezinárodního stavebního veletrhu FOR ARCH, který se uskuteční ve…

Premiér navštívil hlavní sídlo provozovatele přenosové soustavy Předseda vlády Bohuslav Sobotka a ministr průmyslu a obchodu Jiří Havlíček se přímo na…

Generační změna ve skupině LAPP S účinností od 1. července 2017 odstoupila Ursula Ida Lapp, spoluzakladatelka skupiny…

Finálové kolo soutěže EBEC přivede do Brna 120 nejlepších inženýrů z celé Evropy Co vše je možné stihnout navrhnout, smontovat a následně odprezentovat během dvou dní? To…

Co si akce „Světlo v praxi“ klade za cíle V České republice se prvním rokem koná akce v oblasti světelné techniky, která chce…

Startuje hlasování veřejnosti o vítězích 9. ročníku ekologické soutěže E.ON Energy Globe V Praze byly 20. 6. 2017 slavnostně představeny nominované projekty 9. ročníku prestižní…

Více aktualit

Český Siemens jedním ze světových center vývoje kolejových vozidel

V České republice vzniká vývojové centrum kolejových vozidel světového významu. Globální koncern Siemens, přední firma v oblasti vývoje a výroby kolejových vozidel, plánuje zásadně rozšířit aktivity svého českého centra v Praze a Ostravě. Do roku 2012 hodlá více než zdvojnásobit současný počet vývojářů. Se dvěma stovkami zaměstnanců se české centrum
stane třetím největším vývojovým střediskem v rámci koncernu Siemens na světě.
 
Čeští inženýři budou zodpovědní za vývoj moderních kolejových vozidel značky Siemens pro celý svět. Koncern Siemens se rozhodl učinit z Česka jednu ze svých pěti světových vývojářských základen. Vedle klasických výrobních aktivit tak Siemens do Česka stále více přesouvá i náročné pracovní činnosti s velkou přidanou hodnotou a mezinárodním přesahem.
 
„Podílíme se na vývoji a designu vlaků a metra značky Siemens pro celý svět. Objem aktivit zpracovávaných v našem centru stále roste. K současným 85 pracovníkům přijmeme dalších 55 inženýrů. Konečného stavu 200 zaměstnanců dosáhneme v roce 2012,“ říká Ing. Jan Maj, ředitel divize Mobility skupiny Siemens v České republice.

[Tiskové materiály Siemens.]