Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 5/2019 vyšlo tiskem 15. 5. 2019. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Ochrana před bleskem a přepětím; Požární a bezpečnostní technika

Hlavní článek
Overenie materiálového koeficientu v norme STN EN 62305-3
Smart Cities (10. část – dokončení)

Číslo 2/2019 vyšlo tiskem 15. 3. 2019. V elektronické verzi na webu ihned.

Architekturní a scénické osvětlení
Architekturní osvětlení hradu Bečov nad Teplou
Světelný design v kostce (41)
Analýza světelného obrazu trochu více teoreticky

Denní světlo
Největší chyby v návrhu denního osvětlení budov

Aktuality

FEL_Camp pro středoškoláky Jak přežít v přírodě a opatřit si základní životní potřeby, jako je připojení k internetu…

Osram přebírá společnost Ring Automotive Po schválení převzetí společnosti Ring Automotive společností Osram britským Úřadem pro…

Hľadáš svoje uplatnenie? Pripoj sa k nám! Sme SEMIKRON. SEMIKRON je rodinná nemecká spoločnosť s dlhoročnou tradíciou a skúsenosťami. Sme jedným…

Elektrotechnická asociace zdůraznila své postavení v SPČR V květnových volbách do orgánů Svazu průmyslu a dopravy České republiky (SPČR) uspěli…

Více aktualit

V Arktidě i poušti s nabíjecími stanicemi od ABB

15.03.2019 | ABB s.r.o. | www.abb.com

Rychlonabíjecí stanice Terra 53 DC od ABB bodují v automobilových závodech. Jsou spolehlivé jak v extrémních mrazech, tak velkých vedrech.

Rychlonabíjecí jednotky Terra 53 DC od společnosti ABB prokazují naprostou bezchybnost a spolehlivost ve velmi nízkých teplotách, což prokázaly testy závodních vozů I-PACE eTROPHY na testovací Jaguar Land Rover Ice Academy ve švédském Arjeplogu.

Rychlonabíjecí stanice v závodu

Svou výkonnost prokázaly standardní nabíjecí jednotky Terra 53 na testovacím okruhu za polárním kruhem. Nabíjení 90kWh baterií závodních vozů I-PACE v těchto extrémních podmínkách totiž vyžaduje bezchybný výkon mimo běžné provozní podmínky těchto nabíjecích stanic.

Jak uvedl Chris Crump, ředitel týmu Jaguar Land Rover pro Jižní Evropu: „Použití nabíjecích stanic od ABB v rámci Ice Academy vyžaduje provoz této infrastruktury na nejseverněji umístěných lokalitách v Evropě. Fungují zde na nejvzdálenějších a nejchladnějších místech na celé planetě. Tyto nabíjecí jednotky byly navrženy pro extrémní podmínky od mínus 35 do plus 55 stupňů Celsia.“

Podobné stanice v Rijádu i Mexiko City

Tyto stanice, které byly doplněny o další čtyři Terra HP nabíječky, zajišťující na Ice Academy bezchybný provoz. Předvedly zde srovnatelný výkon jako běžně užívané jednotky Terra DC pohánějící 12 závodních vozů Jaguar na I-PACE eTROPHY v průběhu jejich prvního klání v saudskoarabské metropoli Rijádu. V nejbližší době budou nabíjecí stanice nasazeny na další kolo závodů I-PACE eTROPHY v Mexico City.

Závod Jaguárů

Závod Jaguarů I-PACE eTROPHY je prvním světovým závodem sériově vyráběných vozů s kompletním elektrickým pohonem a je doplňujícím závodem desíti kol šampionátů ABB FIA Formule E.

Role ABB jako oficiálního partnera energie na I-PACE eTROPHY navazuje na existující partnerství šampionátu FIA Formula E a rozšiřuje portfolio aktivit společnosti jako hlavního propagátora e-mobility v budoucnosti.

Tiskové materiály ABBBA Consulting