Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 7/2019 vyšlo tiskem 26. 6. 2019. V elektronické verzi na webu 26. 7. 2019. 

Téma: Kabely, vodiče a kabelová technika; Nářadí, nástroje a zařízení pro práci s kabely

Hlavní článek
Správa aktiv a potřeba diagnostiky v Průmyslu 4.0

Číslo 3/2019 vyšlo tiskem 11. 6. 2019. V elektronické verzi na webu 15. 7. 2019.

Veletrhy a výstavy
Euroluce 2019 očima designérky
Výstava Světlo v architektuře 2019
Amper 2019 v zajetí „chytrých“ technologií

Pro osvěžení paměti
Osvětlovací sklo z Kamenného pahorku

Aktuality

Digitální továrna 2.0 na MSV 2019 Digitální továrna 2.0 je jedním z hlavních témat Mezinárodního strojírenského veletrhu…

Historicky nejvyšší grant Evropské unie dostal česko-slovenský energetický projekt ACON Společnosti E.ON Distribuce a Západoslovenská distribuční (ZSD) získaly od Evropské…

Viceprezidentem asociace ENTSO-E zvolen člen představenstva ČEPS, a.s., Zbyněk Boldiš Zbyněk Boldiš, člen představenstva ČEPS, a.s., byl zvolen do funkce viceprezidenta…

Drony z Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze budou obhajovat vítězství v Abu Dhabi Utkají se o hlavní cenu 1 milion dolarů. Testy systému spolupracujících autonomních dronů…

Více aktualit

V Arktidě i poušti s nabíjecími stanicemi od ABB

15.03.2019 | ABB s.r.o. | www.abb.com

Rychlonabíjecí stanice Terra 53 DC od ABB bodují v automobilových závodech. Jsou spolehlivé jak v extrémních mrazech, tak velkých vedrech.

Rychlonabíjecí jednotky Terra 53 DC od společnosti ABB prokazují naprostou bezchybnost a spolehlivost ve velmi nízkých teplotách, což prokázaly testy závodních vozů I-PACE eTROPHY na testovací Jaguar Land Rover Ice Academy ve švédském Arjeplogu.

Rychlonabíjecí stanice v závodu

Svou výkonnost prokázaly standardní nabíjecí jednotky Terra 53 na testovacím okruhu za polárním kruhem. Nabíjení 90kWh baterií závodních vozů I-PACE v těchto extrémních podmínkách totiž vyžaduje bezchybný výkon mimo běžné provozní podmínky těchto nabíjecích stanic.

Jak uvedl Chris Crump, ředitel týmu Jaguar Land Rover pro Jižní Evropu: „Použití nabíjecích stanic od ABB v rámci Ice Academy vyžaduje provoz této infrastruktury na nejseverněji umístěných lokalitách v Evropě. Fungují zde na nejvzdálenějších a nejchladnějších místech na celé planetě. Tyto nabíjecí jednotky byly navrženy pro extrémní podmínky od mínus 35 do plus 55 stupňů Celsia.“

Podobné stanice v Rijádu i Mexiko City

Tyto stanice, které byly doplněny o další čtyři Terra HP nabíječky, zajišťující na Ice Academy bezchybný provoz. Předvedly zde srovnatelný výkon jako běžně užívané jednotky Terra DC pohánějící 12 závodních vozů Jaguar na I-PACE eTROPHY v průběhu jejich prvního klání v saudskoarabské metropoli Rijádu. V nejbližší době budou nabíjecí stanice nasazeny na další kolo závodů I-PACE eTROPHY v Mexico City.

Závod Jaguárů

Závod Jaguarů I-PACE eTROPHY je prvním světovým závodem sériově vyráběných vozů s kompletním elektrickým pohonem a je doplňujícím závodem desíti kol šampionátů ABB FIA Formule E.

Role ABB jako oficiálního partnera energie na I-PACE eTROPHY navazuje na existující partnerství šampionátu FIA Formula E a rozšiřuje portfolio aktivit společnosti jako hlavního propagátora e-mobility v budoucnosti.

Tiskové materiály ABBBA Consulting