Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 8-9/2019 vyšlo tiskem 3. 9. 2019. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Elektrotechnika v průmyslu; 61. mezinárodní strojírenský veletrh v Brně

Hlavní článek
Proudové chrániče – přehled a použití

Číslo 5/2019 vyšlo tiskem 16. 9. 2019. V elektronické verzi na webu ihned.

Činnost odborných organizací
Mezinárodní konference SVĚTLO 2019 – 6. oznámení
Zúčastnili sme sa kongresu Medzinárodnej komisie pre osvetlenie CIE 2019 vo Washingtone
Odborný seminár SLOVALUX 2019

Veletrhy a výstavy
Inspirujte se boho stylem i designem Dálného východu na podzimním veletrhu FOR INTERIOR

Aktuality

ČEPS, a.s., v prvním pololetí vykázala zisk 2,3 mld., investovat bude do rozvoje soustavy Akciová společnost ČEPS uzavřela první polovinu roku 2019 se ziskem před zdaněním v…

ČEPS dokončila zaústění nejdelšího vedení zvn Společnost ČEPS dokončila realizaci zaústění nejdelšího vedení zvn v ČR V413, spojujícího…

Cenu Architekt roku 2019 získal český architekt Stanislav Fiala Ocenění za mimořádný přínos architektuře v posledních pěti letech, cenu Architekt roku…

VACON® drives zajišťují maximální provozuschopnost v největších ocelárnách v České republice Zřídkakdy je spolehlivá doba provozu tak kritická, jako při kontilití v ocelárnách. Aby…

Více aktualit

V Arktidě i poušti s nabíjecími stanicemi od ABB

15.03.2019 | ABB s.r.o. | www.abb.com

Rychlonabíjecí stanice Terra 53 DC od ABB bodují v automobilových závodech. Jsou spolehlivé jak v extrémních mrazech, tak velkých vedrech.

Rychlonabíjecí jednotky Terra 53 DC od společnosti ABB prokazují naprostou bezchybnost a spolehlivost ve velmi nízkých teplotách, což prokázaly testy závodních vozů I-PACE eTROPHY na testovací Jaguar Land Rover Ice Academy ve švédském Arjeplogu.

Rychlonabíjecí stanice v závodu

Svou výkonnost prokázaly standardní nabíjecí jednotky Terra 53 na testovacím okruhu za polárním kruhem. Nabíjení 90kWh baterií závodních vozů I-PACE v těchto extrémních podmínkách totiž vyžaduje bezchybný výkon mimo běžné provozní podmínky těchto nabíjecích stanic.

Jak uvedl Chris Crump, ředitel týmu Jaguar Land Rover pro Jižní Evropu: „Použití nabíjecích stanic od ABB v rámci Ice Academy vyžaduje provoz této infrastruktury na nejseverněji umístěných lokalitách v Evropě. Fungují zde na nejvzdálenějších a nejchladnějších místech na celé planetě. Tyto nabíjecí jednotky byly navrženy pro extrémní podmínky od mínus 35 do plus 55 stupňů Celsia.“

Podobné stanice v Rijádu i Mexiko City

Tyto stanice, které byly doplněny o další čtyři Terra HP nabíječky, zajišťující na Ice Academy bezchybný provoz. Předvedly zde srovnatelný výkon jako běžně užívané jednotky Terra DC pohánějící 12 závodních vozů Jaguar na I-PACE eTROPHY v průběhu jejich prvního klání v saudskoarabské metropoli Rijádu. V nejbližší době budou nabíjecí stanice nasazeny na další kolo závodů I-PACE eTROPHY v Mexico City.

Závod Jaguárů

Závod Jaguarů I-PACE eTROPHY je prvním světovým závodem sériově vyráběných vozů s kompletním elektrickým pohonem a je doplňujícím závodem desíti kol šampionátů ABB FIA Formule E.

Role ABB jako oficiálního partnera energie na I-PACE eTROPHY navazuje na existující partnerství šampionátu FIA Formula E a rozšiřuje portfolio aktivit společnosti jako hlavního propagátora e-mobility v budoucnosti.

Tiskové materiály ABBBA Consulting