Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 3/2019 vyšlo tiskem 11. 3. 2019. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Amper 2019 – 27. mezinárodní elektrotechnický veletrh

Hlavní článek
Smart Cities (8. část)

Číslo 2/2019 vyšlo tiskem 15. 3. 2019. V elektronické verzi na webu ihned.

Architekturní a scénické osvětlení
Architekturní osvětlení hradu Bečov nad Teplou
Světelný design v kostce – Část 41
Analýza světelného obrazu trochu více teoreticky

Denní světlo
Největší chyby v návrhu denního osvětlení budov

Aktuality

Největší větrná elektrárna v Česku pomohla skupině Portiva překonat rekord Energetická divize investiční skupiny Portiva loni dokázala vyrobit nejvíce elektrické…

Světlo v architektuře - 6. ročník specializované výstavy V březnu budou zářit nejen hvězdy, ale i svítidla na výstavě SVĚTLO V ARCHITEKTUŘE!

Diskuze u kulatého stolu nastínila trendy v oblasti chytrých budov Kulatý stůl uspořádaný Kanceláří Evropského parlamentu ve spolupráci s Aliancí pro…

CANDELA 2019 – 7. ročník konference o veřejném osvětlení Jsou opravdu dominantním zdrojem rušivého světla soustavy veřejného osvětlení jak…

Více aktualit

V Arktidě i poušti s nabíjecími stanicemi od ABB

15.03.2019 | ABB s.r.o. | www.abb.com

Rychlonabíjecí stanice Terra 53 DC od ABB bodují v automobilových závodech. Jsou spolehlivé jak v extrémních mrazech, tak velkých vedrech.

Rychlonabíjecí jednotky Terra 53 DC od společnosti ABB prokazují naprostou bezchybnost a spolehlivost ve velmi nízkých teplotách, což prokázaly testy závodních vozů I-PACE eTROPHY na testovací Jaguar Land Rover Ice Academy ve švédském Arjeplogu.

Rychlonabíjecí stanice v závodu

Svou výkonnost prokázaly standardní nabíjecí jednotky Terra 53 na testovacím okruhu za polárním kruhem. Nabíjení 90kWh baterií závodních vozů I-PACE v těchto extrémních podmínkách totiž vyžaduje bezchybný výkon mimo běžné provozní podmínky těchto nabíjecích stanic.

Jak uvedl Chris Crump, ředitel týmu Jaguar Land Rover pro Jižní Evropu: „Použití nabíjecích stanic od ABB v rámci Ice Academy vyžaduje provoz této infrastruktury na nejseverněji umístěných lokalitách v Evropě. Fungují zde na nejvzdálenějších a nejchladnějších místech na celé planetě. Tyto nabíjecí jednotky byly navrženy pro extrémní podmínky od mínus 35 do plus 55 stupňů Celsia.“

Podobné stanice v Rijádu i Mexiko City

Tyto stanice, které byly doplněny o další čtyři Terra HP nabíječky, zajišťující na Ice Academy bezchybný provoz. Předvedly zde srovnatelný výkon jako běžně užívané jednotky Terra DC pohánějící 12 závodních vozů Jaguar na I-PACE eTROPHY v průběhu jejich prvního klání v saudskoarabské metropoli Rijádu. V nejbližší době budou nabíjecí stanice nasazeny na další kolo závodů I-PACE eTROPHY v Mexico City.

Závod Jaguárů

Závod Jaguarů I-PACE eTROPHY je prvním světovým závodem sériově vyráběných vozů s kompletním elektrickým pohonem a je doplňujícím závodem desíti kol šampionátů ABB FIA Formule E.

Role ABB jako oficiálního partnera energie na I-PACE eTROPHY navazuje na existující partnerství šampionátu FIA Formula E a rozšiřuje portfolio aktivit společnosti jako hlavního propagátora e-mobility v budoucnosti.

Tiskové materiály ABBBA Consulting