Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 7/2019 vyšlo tiskem 26. 6. 2019. V elektronické verzi na webu 26. 7. 2019. 

Téma: Kabely, vodiče a kabelová technika; Nářadí, nástroje a zařízení pro práci s kabely

Hlavní článek
Správa aktiv a potřeba diagnostiky v Průmyslu 4.0

Číslo 4/2019 vyšlo tiskem 29. 7. 2019. V elektronické verzi na webu 29. 8. 2019.

Světelně-technická zařízení
Foxtrot řídí nové sídlo asociace barmanů
Dynamické osvětlení kaple Anděla Strážce v Sušici

Příslušenství osvětlovacích soustav
Bezpečnost, úspornost a komfort s KNX
Celosvětově první LED spínaný zdroj s rozhraním KNX od výrobce MEAN WELL
KNX – systém s budoucností
Schmachtl – konektorová instalace gesis

Aktuality

Společnost ABB jmenovala generálním ředitelem Björna Rosengrena Představenstvo společnosti ABB jednohlasně jmenovalo Björna Rosengrena generálním…

Studentské formule ČVUT v Praze přivezly z Mostu zlatou a stříbrnou medaili Ve dnech 13. až 17. srpna se na polygonu u Autodromu Most konal mezinárodní závod…

Nový pobočný spolek ČSO – region Praha Po mnoha letech existence České společnosti pro osvětlování byl v červnu tohoto roku…

Digitální továrna 2.0 na MSV 2019 Digitální továrna 2.0 je jedním z hlavních témat Mezinárodního strojírenského veletrhu…

Více aktualit

Trefí se Google svým konceptem chytré domácnosti do černého?

22.06.2015 | Business Insider | www.businessinsider.com

Google právě učinil důležitý krok směřující k vlastnímu projektu chytré domácnosti. Jeho snaha ale může přijít vniveč.

Společnost Nest, jejímž vlastníkem je právě Google, nedávno představila novou řadu svých chytrých produktů pro domácnosti a i když vylepšení oproti starší verzi je působivé, společnost čelí velkému problému. Zdá se, že zájem o propojenou domácnost je na ústupu. Dle nedávno vydané zprávy agentury Argus Insights se zájem spotřebitelů o chytré produkty v květnu ve srovnání s loňským rokem propadl o 15 %.

Chytré produkty pro domácnosti

Zatímco data agentury Argus jsou založena výhradně na množství recenzí spotřebitelů v rámci mnoha maloobchodních prodejen, ne na počtech prodejů, ostatní data rovněž naznačují, že spotřebitelé z USA prostě příliš nefandí myšlence propojené domácnosti. Podle zprávy publikované minulý rok Park Associates a Consumer Electronic Association pouze okolo 13 % amerických domácností s širokopásmovým připojením uvedlo, že vlastní alespoň jedno chytré zařízení. A 62 % domácností nemá dle zprávy o chytrých zařízeních ani ponětí.

Jeden z důvodů, proč se spotřebitelé nezamilovali do myšlenky vyzdobit svou domácnost chytrými zařízeními je jednoduše ten, že chtějí mít jistotu, že jejich cena je opodstatněná. I když všechny nové produkty Nestu spadají do nižší cenové kategorie, společnost musí přesvědčit svou cílovou skupinu, že investice v řádu několika stovek dolarů se z dlouhodobého hlediska vyplatí. Za zmínku také stojí, že i když data z průzkumu ukazují, že lidé nemají o chytrá zařízení do domácnosti velký zájem, Google Trends - který sleduje, co lidé vyhledávají - ukazuje, že lidé stále více vyhledávají slova jako „chytrý domov“, „chytrý termostat“ a „propojená domácnost“.

Celý článek na Business Insider

Image Credit: Nest

-jk-