Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 10/2019 vyšlo tiskem 2. 10. 2019. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Elektroenergetika; Zařízení pro přenos a distribuci elektřiny

Hlavní článek
Problematika a měření na invertorových svařovacích zdrojích z hlediska odebíraného proudu

Číslo 5/2019 vyšlo tiskem 16. 9. 2019. V elektronické verzi na webu ihned.

Činnost odborných organizací
Mezinárodní konference SVĚTLO 2019 – 6. oznámení
Zúčastnili sme sa kongresu Medzinárodnej komisie pre osvetlenie CIE 2019 vo Washingtone
Odborný seminár SLOVALUX 2019

Veletrhy a výstavy
Inspirujte se boho stylem i designem Dálného východu na podzimním veletrhu FOR INTERIOR

Aktuality

ENERGO SUMMIT – vrcholná událost energetického sektoru 15. listopadu 2019 se na pražském výstavišti PVA EXPO PRAHA uskuteční již 5. ročník…

Druhý ročník e-SALON bude větší a plný premiér čisté mobility Na úspěšnou premiéru e-SALON v roce 2018 naváže na výstavišti PVA v Praze Letňanech jeho…

FOR ARCH oslavil třicetiny! Největší stavební veletrh v ČR nemá konkurenci Stovky vystavovatelů napříč obory, tisíce spokojených návštěvníků, desítky novinek a…

Společnost Eaton opět partnerem projektu Machři roku Společnost Eaton Elektrotechnika, která je součástí globálního leadera v oblasti řízení…

Více aktualit

Trefí se Google svým konceptem chytré domácnosti do černého?

22.06.2015 | Business Insider | www.businessinsider.com

Google právě učinil důležitý krok směřující k vlastnímu projektu chytré domácnosti. Jeho snaha ale může přijít vniveč.

Společnost Nest, jejímž vlastníkem je právě Google, nedávno představila novou řadu svých chytrých produktů pro domácnosti a i když vylepšení oproti starší verzi je působivé, společnost čelí velkému problému. Zdá se, že zájem o propojenou domácnost je na ústupu. Dle nedávno vydané zprávy agentury Argus Insights se zájem spotřebitelů o chytré produkty v květnu ve srovnání s loňským rokem propadl o 15 %.

Chytré produkty pro domácnosti

Zatímco data agentury Argus jsou založena výhradně na množství recenzí spotřebitelů v rámci mnoha maloobchodních prodejen, ne na počtech prodejů, ostatní data rovněž naznačují, že spotřebitelé z USA prostě příliš nefandí myšlence propojené domácnosti. Podle zprávy publikované minulý rok Park Associates a Consumer Electronic Association pouze okolo 13 % amerických domácností s širokopásmovým připojením uvedlo, že vlastní alespoň jedno chytré zařízení. A 62 % domácností nemá dle zprávy o chytrých zařízeních ani ponětí.

Jeden z důvodů, proč se spotřebitelé nezamilovali do myšlenky vyzdobit svou domácnost chytrými zařízeními je jednoduše ten, že chtějí mít jistotu, že jejich cena je opodstatněná. I když všechny nové produkty Nestu spadají do nižší cenové kategorie, společnost musí přesvědčit svou cílovou skupinu, že investice v řádu několika stovek dolarů se z dlouhodobého hlediska vyplatí. Za zmínku také stojí, že i když data z průzkumu ukazují, že lidé nemají o chytrá zařízení do domácnosti velký zájem, Google Trends - který sleduje, co lidé vyhledávají - ukazuje, že lidé stále více vyhledávají slova jako „chytrý domov“, „chytrý termostat“ a „propojená domácnost“.

Celý článek na Business Insider

Image Credit: Nest

-jk-