Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 1/2017 vyšlo tiskem 18. 1. 2017. V elektronické verzi na webu od 17. 2. 2017. 

Téma: Elektrotechnologie; Materiály pro elektrotechniku; Nástroje a pomůcky; Značení

Hlavní článek
Analýza dat fotovoltaického systému během zatmění Slunce
Rizikovost zapojení biometrických identifikačních systémů

Číslo 6/2016 vyšlo tiskem 5. 12. 2016. V elektronické verzi na webu od 5. 1. 2017.

Osvětlení interiérů
Seminář Interiéry 2016 – páté výročí
Součinnost bytového interiéru a osvětlení 

Normy, předpisy a doporučení
Nové normy pro osvětlení pozemních komunikací

Aktuality

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze představí zájemcům o studium moderní techniku i její historii Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá v pátek 20. ledna od 8.30 hodin první…

Loňská výroba Temelína by stačila k pokrytí téměř roční spotřeby českých domácností Přesně 12,1 terawatthodin elektřiny (TWh) loni vyrobila Jaderná elektrárna Temelín. Je to…

Osmý ročník Robosoutěže Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze ovládli studenti Gymnázia Zlín V pátek 16. prosince se v Zengerově posluchárně Fakulty elektrotechnické ČVUT na Karlově…

Společnost ABF převzala značku projektu SVĚTLO V ARCHITEKTUŘE Specializovanou výstavu svítidel, designu a příslušenství s názvem SVĚTLO V ARCHITEKTUŘE…

Více aktualit

Traktor pro farmu budoucnosti

09.09.2016 | Bloomberg Technology | www.bloomberg.com

Společnost CNH Industrial předvedla na letošní farmářské show v Boone v Iowě svůj nový moderní stroj značky Case IH.

Tento traktor, který CNH nazývá Autonomní koncepční vozidlo, zaujme na první pohled tím, že nemá žádné sedadlo pro řidiče. Místo toho je vybaven kamerami, radarem a GPS a umožňuje farmáři kontrolovat traktor na dálku pomocí tabletu.

Traktor budoucnosti

Jedním z důvodů, který však může oddálit nasazení tohoto traktoru do komerčního provozu, jsou právní důsledky. Příkladem může být situace, kdy farmář potřebuje přemístit traktor z jednoho pole na druhé, které se nachází přes veřejnou cestu. Jelikož však nemá fyzického řidiče, je to problém.

Co se specifikací týče, tak výrobce udává výkon 419 koní a maximální rychlost 50 km/h. To je mnohem víc, než jiné autonomní koncepty.

Celý článek na Bloomberg Technology

Image Credit: Case IH

-jk-