Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 11/2016 vyšlo tiskem 7. 11. 2016. V elektronické verzi na webu od 1. 12. 2016. 

Téma: Rozváděče a rozváděčová technika; Točivé stroje a výkonová elektronika

Hlavní článek
Lithiové trakční akumulátory pro elektromobilitu

Číslo 5/2016 vyšlo v tištěné podobě 19. září 2016. Na internetu v elektronické verzi bude k dispozici ihned.

Normy, předpisy a doporučení

Nařízení č. 10/2016 (pražské stavební předpisy) z hlediska stavební světelné techniky

 

Světelnětechnická zařízení

PROLICHT CZECH – dodavatel osvětlení pro nové kanceláře SAP

Posviťte si v práci na práci

Moderní a úsporné LED osvětlení bazénové haly

Aktuality

Fakulta elektrotechnická je na špici excelentního výzkumu na ČVUT Expertní panely Rady vlády pro výzkum, vývoj, inovace (RVVI) vybraly ve II. pilíři…

Švýcaři v referendu odmítli uzavřít jaderné elektrárny dříve V referendu hlasovalo 45 procent obyvatel, z toho 54,2 procent voličů řeklo návrhu na…

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá 25. 11. 2016 den otevřených dveří Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá 25. listopadu od 8.30 hodin Den otevřených…

Ocenění v soutěži České hlavičky získal za elektromagnetický urychlovač student FEL ČVUT Student programu Elektronika a komunikace Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze Vojtěch…

Více aktualit

Tesla rozšířila síť svých rychlonabíječek SUPERCHARGER v Evropě

22.01.2014 | |

Nově pokryté trasy umožní majitelům Modelu S pohodlné cestování na dlouhé vzdálenosti mezi Německem, Rakouskem, Švýcarskem, Belgií a Nizozemím. Prvních šest Superchargerů bylo nainstalováno v Kalifornii v září 2012, v Evropě před více než rokem první v Norsku. Dnes po světě funguje celkem 81 Superchargerů, z toho 14 v Evropě. Tesla svými dobíjecími zařízeními dobila již akumulátory elektromobilů pro jízdu na vzdálenost celkem 11 milionů kilometrů, což odpovídá asi 1,13 milionům litrů paliva. V Německu lze nyní s MOdelem S bez zbytečného zdržování dojet například z Kolína nad Rýnem, přes Frankfurt a Stuttgart do Mnichova. Německo má nyní přímé napojení také na Nizozemí, Belgii, Švýcarsko a západ Rakouska. Supercharger je totiž jednou z nejvýkonnějších nabíječek současnosti. Při 120 kW DC jí stačí k dobití poloviny kapacity baterie Modelu S 20 minut. Síť Superchargerů je budována tak, aby poskytla souvislé pokrytí okolo nejfrekventovanějších dálnic. Do konce března 2014 bude žít méně než 320 km od Superchargeru 50 procent Němeců, 100% pokrytí dosáhne Tesla v Německu do konce roku 2014.

Více v tiskové zprávě ZDE
Obrázek: Tesla Motors