Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 12/2016 vyšlo tiskem 7. 12. 2016. V elektronické verzi na webu od 6. 1. 2017. 

Téma: Měření, měřicí přístroje a měřicí technika; Zkušebnictví a diagnostika

Hlavní článek
Lithiové trakční akumulátory pro elektromobilitu (2. část – dokončení)

Číslo 6/2016 vyšlo tiskem 5. 12. 2016. V elektronické verzi na webu od 5. 1. 2017.

Osvětlení interiérů
Seminář Interiéry 2016 – páté výročí
Součinnost bytového interiéru a osvětlení 

Normy, předpisy a doporučení
Nové normy pro osvětlení pozemních komunikací

Aktuality

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze představí zájemcům o studium moderní techniku i její historii Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá v pátek 20. ledna od 8.30 hodin první…

Loňská výroba Temelína by stačila k pokrytí téměř roční spotřeby českých domácností Přesně 12,1 terawatthodin elektřiny (TWh) loni vyrobila Jaderná elektrárna Temelín. Je to…

Osmý ročník Robosoutěže Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze ovládli studenti Gymnázia Zlín V pátek 16. prosince se v Zengerově posluchárně Fakulty elektrotechnické ČVUT na Karlově…

Společnost ABF převzala značku projektu SVĚTLO V ARCHITEKTUŘE Specializovanou výstavu svítidel, designu a příslušenství s názvem SVĚTLO V ARCHITEKTUŘE…

Více aktualit

Schaeffler na Auto Shanghai předvedl inovativní technologie pro moderní mobilitu v Číně

02.05.2013 | |

Společnost Schaeffler představila na letošním šanghajském autosalonu komplexní koncept diverzifikace v mobilitě pro budoucnost. Centrem expozice společnosti Schaeffler na veletrhu Auto Shanghai byl soubor konceptuálních studií eSolutions, který přináší širokou škálu řešení pro elektromobilitu. Mezi nejvýznamnější inovace představené na šanghajské autoshow patří E-Wheel Drive – vysoce kompaktní pohon, v němž jsou všechny prvky potřebné pro jízdu, brzdění a bezpečnost, tedy elektromotor, výkonová elektronika, ovladače, brzdy i chladicí systém, integrovány dovnitř kola a eDiferential - elektrická osa se dvěma elektrickými motory, integrovanou převodovkou a diferenciálem, který díky optimálnímu rozložení krouticího momentu zajišťuje jedinečnou dynamiku jízdy elektrických vozidel.

Zejména pro elektromobily vyvíjené v blízké budoucnosti pro asijské megapole, představuje umístění pohonných částí do kol možnost velkých úspor místa, což se může projevit ve zcela nových možnostech navrhování tvaru karoserie.
Společnost Schaeffler se stále věnuje také zefektivňování klasických spalovacích motorů ať již jako součástí hybridních systémů, nebo jako hlavního pohonu vozidel s důrazem, na zvyšování efektivity a snižování spotřeby, emisí a rozměrů pohonných jednotek, zejména prostřednictvím co nejpropracovanějších systémů start-stop.

Celou zprávu čtěte ZDE

Obrázek: Schaeffler