Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 12/2017 vyšlo tiskem 6. 12. 2017. V elektronické verzi na webu od 5. 1. 2018. 

Téma: Měření, měřicí přístroje a technika; Zkušebnictví a diagnostika

Hlavní článek
Meranie točivých strojov s použitím metódy SFRA
Aplikační možnosti ultrakapacitorů a akumulátorů LiFePO4 v trolejbusové síti Dopravního podniku města Brna

Číslo 6/2017 vyšlo tiskem 11. 12. 2017. V elektronické verzi na webu bude 11. 1. 2018.

Světelnětechnická zařízení
Osvětlení univerzitní budovy Centrale Supélec v Saclay ve Francii
Světlo pro naši budoucnost

Denní světlo
Použití a posuzování světlovodů Solatube®

Aktuality

Temelín dosáhl nejvyšší roční výroby Elektřinu, která by českým domácnostem vystačila na téměř 12 měsíců, vyrobila od začátku…

MONETA Money Bank se jako první firma v ČR rozhodla zcela přejít na elektromobily MONETA Money Bank se jako první společnost v České republice oficiálně rozhodla, že do…

ŠKODA AUTO bude od roku 2020 v Mladé Boleslavi vyrábět vozy s čistě elektrickým pohonem ŠKODA AUTO bude vozy s čistě elektrickým pohonem vyrábět v závodě v Mladé Boleslavi. Již…

Soutěž o nejlepší realizovaný projekt KNX instalace Spolek KNX národní skupina České republiky, z. s. vyhlásil soutěž o nejlepší projekt…

Více aktualit

Schaeffler na Auto Shanghai předvedl inovativní technologie pro moderní mobilitu v Číně

02.05.2013 | |

Společnost Schaeffler představila na letošním šanghajském autosalonu komplexní koncept diverzifikace v mobilitě pro budoucnost. Centrem expozice společnosti Schaeffler na veletrhu Auto Shanghai byl soubor konceptuálních studií eSolutions, který přináší širokou škálu řešení pro elektromobilitu. Mezi nejvýznamnější inovace představené na šanghajské autoshow patří E-Wheel Drive – vysoce kompaktní pohon, v němž jsou všechny prvky potřebné pro jízdu, brzdění a bezpečnost, tedy elektromotor, výkonová elektronika, ovladače, brzdy i chladicí systém, integrovány dovnitř kola a eDiferential - elektrická osa se dvěma elektrickými motory, integrovanou převodovkou a diferenciálem, který díky optimálnímu rozložení krouticího momentu zajišťuje jedinečnou dynamiku jízdy elektrických vozidel.

Zejména pro elektromobily vyvíjené v blízké budoucnosti pro asijské megapole, představuje umístění pohonných částí do kol možnost velkých úspor místa, což se může projevit ve zcela nových možnostech navrhování tvaru karoserie.
Společnost Schaeffler se stále věnuje také zefektivňování klasických spalovacích motorů ať již jako součástí hybridních systémů, nebo jako hlavního pohonu vozidel s důrazem, na zvyšování efektivity a snižování spotřeby, emisí a rozměrů pohonných jednotek, zejména prostřednictvím co nejpropracovanějších systémů start-stop.

Celou zprávu čtěte ZDE

Obrázek: Schaeffler