Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 6/2017 vyšlo tiskem 7. 6. 2017. V elektronické verzi na webu od 26. 6. 2017. 

Zdůrazněné téma: Točivé el. stroje; Pohony a výkonová elektronika; Měniče frekvence; Elektromobilita

Hlavní článek
Použití programovatelných logických obvodů v elektrických pohonech
Stejnosměrné elektrické stroje s permanentními magnety

Číslo 3/2017 vyšlo tiskem 9. 6. 2017. V elektronické verzi na webu bude 10. 7. 2017.

Světelné zdroje
Terminologie LED světelných zdrojů 

Denní světlo
Denní osvětlení velkých obytných místností
Svetelnotechnické posudzovanie líniových stavieb

Aktuality

Startuje hlasování veřejnosti o vítězích 9. ročníku ekologické soutěže E.ON Energy Globe V Praze byly 20. 6. 2017 slavnostně představeny nominované projekty 9. ročníku prestižní…

Nejnovější monopost týmu ČVUT eForce FEE Prague Formula se představil na Václavském náměstí Dne 16. června se v dolní části Václavského náměstí prezentoval tým Fakulty…

IQRF Summit 2017 svědkem reálných IoT aplikací Akce zaměřená na reálná řešení v oblasti chytrých měst, budov, domácností, transportu,…

Konference Internet a Technologie 17 Sdružení CZ.NIC, správce české národní domény, si Vás dovoluje pozvat na již tradiční…

Více aktualit

S velkými daty přichází velká zodpovědnost

12.06.2015 | VentureBeat | venturebeat.com

Marketingoví experti jsou v současné době schopni cílit reklamu na své zákazníky (a potencionální zákazníky) precizněji, než kdy dříve. 

Součástí revoluce v cílení reklamy na zákazníky jsou nové a efektivní analytické systémy, platformy a množství dalších nástrojů. Klíčem k úspěchu je ale rovněž dostupnost dostatčných objemů dat. Společnosti dnes dokáží obnovit i zdánlivě ztracená data a to jim dává schopnost dosáhnout skutečně obdivuhodné a občas i hrůzu nahánějící cílené reklamy.

Cílená reklama

Příkladem může být společnost Viant, která spravuje síť videoreklam a disponuje enormní databází, kterou využívá k nalezení potencionálních zákazníků. Jedním z důvodů, proč je databáze Viantu tak obsáhlá, je to, že firma vlastní gigant MySpace. I když dnes je MySpace se svými 40 miliony uživateli v porovnání s Facebookem jehlou v kupce sena, za dobu své existence získal přes miliardu registrovaných uživatelů.  A i přesto, že většina těchto uživatelů se do MySpace nepřihlásila již několik let, jejich účet stále obsahuje důležitá data - jméno, pohlaví, datum narození, emailovou adresu a další detaily.

Ve zkratce: Stejné databáze a technologie, které činí cílenou reklamu tak efektivní a silnou v rukou marketingových expertů, rovněž lákají hackery a vlády, které díky nim mohou jednoduše sledovat občany. Marketingoví experti tak sedí na truhle s pokladem. A je prakticky jisté, že přijdou lidé, kteří se budou snažit tento poklad přivlastnit a profitovat z jeho obsahu. Je tedy nutné, aby se zabezpečení tak ohromného množství dat v oblasti cílené reklamy stalo prioritou číslo 1. A to čím dříve, tím lépe.

Celý článek na VentureBeat

Image Credit: VentureBeat, Oleksiy Mark/Shutterstock

-jk-