Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 6/2018 vyšlo tiskem 6. 6. 2018. V elektronické verzi na webu od 23. 6. 2018. 

Téma: Točivé elektrické stroje, pohony a výkonová elektronika; Elektromobilita

Hlavní článek
Energetická platforma pro systém Vehicle to Grid/Home
Smart Cities (2. část – 2. díl)

Číslo 3/2018 vyšlo tiskem 15. 6. 2018. V elektronické verzi na webu 16. 7. 2018.

Příslušenství osvětlovacích soustav
Večer s Foxtrotem na Českém nebi

Veřejné osvětlení
Nadčasové svítidlo pro veřejné osvětlení – Streetlight 11
Ovládání veřejného osvětlení

Aktuality

Nejlepší studenti 2018 nalezeni Do finálového kola 8. ročníku soutěže Nejlepší student, které se konalo 20. června 2018 v…

Výběrové řízení na dodavatele pro krytí ztrát pokračuje pátým aukčním kolem Páté aukční kolo výběrového řízení na dodavatele elektřiny pro krytí ztrát v přenosové…

Sympozium o fyzice plazmatu – trendy jaderné fúze i aplikace netermálního plazmatu v medicíně Fakulta elektrotechnická Českého vysokého učení technického v Praze pořádá ve spolupráci…

Novinky z oblasti elektrotechniky, energetiky a elektroniky predstavil veľtrh ELO SYS 2018 24. ročník medzinárodného veľtrhu ELO SYS sa konal v termíne 22. až 25. mája 2018 na…

Více aktualit

S velkými daty přichází velká zodpovědnost

12.06.2015 | VentureBeat | venturebeat.com

Marketingoví experti jsou v současné době schopni cílit reklamu na své zákazníky (a potencionální zákazníky) precizněji, než kdy dříve. 

Součástí revoluce v cílení reklamy na zákazníky jsou nové a efektivní analytické systémy, platformy a množství dalších nástrojů. Klíčem k úspěchu je ale rovněž dostupnost dostatčných objemů dat. Společnosti dnes dokáží obnovit i zdánlivě ztracená data a to jim dává schopnost dosáhnout skutečně obdivuhodné a občas i hrůzu nahánějící cílené reklamy.

Cílená reklama

Příkladem může být společnost Viant, která spravuje síť videoreklam a disponuje enormní databází, kterou využívá k nalezení potencionálních zákazníků. Jedním z důvodů, proč je databáze Viantu tak obsáhlá, je to, že firma vlastní gigant MySpace. I když dnes je MySpace se svými 40 miliony uživateli v porovnání s Facebookem jehlou v kupce sena, za dobu své existence získal přes miliardu registrovaných uživatelů.  A i přesto, že většina těchto uživatelů se do MySpace nepřihlásila již několik let, jejich účet stále obsahuje důležitá data - jméno, pohlaví, datum narození, emailovou adresu a další detaily.

Ve zkratce: Stejné databáze a technologie, které činí cílenou reklamu tak efektivní a silnou v rukou marketingových expertů, rovněž lákají hackery a vlády, které díky nim mohou jednoduše sledovat občany. Marketingoví experti tak sedí na truhle s pokladem. A je prakticky jisté, že přijdou lidé, kteří se budou snažit tento poklad přivlastnit a profitovat z jeho obsahu. Je tedy nutné, aby se zabezpečení tak ohromného množství dat v oblasti cílené reklamy stalo prioritou číslo 1. A to čím dříve, tím lépe.

Celý článek na VentureBeat

Image Credit: VentureBeat, Oleksiy Mark/Shutterstock

-jk-