Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 1/2020 vyšlo tiskem 20. 1. 2020. V elektronické verzi na webu 12. 2. 2020. 

Téma: Elektrotechnologie; Materiály pro elektrotechniku; Nářadí, nástroje a pomůcky

Hlavní článek
Využití mHealth technologií pro automatizovaný sběr a přenos dat pacientů s diabetem

Číslo 6/2019 vyšlo tiskem 9. 12. 2019. V elektronické verzi na webu 9. 1. 2020.

Činnost odborných organizací
Svetelnotechnická konferencia Vyšehradských krajín LUMEN V4 2020 – 1. oznámenie
23. mezinárodní konference SVĚTLO – LIGHT 2019
56. konference Společnosti pro rozvoj veřejného osvětlení v Plzni
Co je nového v CIE

Osvětlení interiérů
Halla osvětlila nové kanceláře Booking.com v centru Prahy

Aktuality

Výstavba 7. bloku JE Tchien-wan s reaktorem VVER-1200 začne už letos Ruská korporace pro atomovou energii Rosatom 20. ledna 2020 uvedla, že výstavbu 7. bloku…

Přístroje ABB pomáhají pěstovat chutná česká rajčata bez pesticidů Dát si v zimě čerstvá zralá rajčata, která by pocházela od lokálních pěstitelů, bylo až…

Česká komora architektů vyhlásila 5. ročník České ceny za architekturu Soutěžní přehlídka je otevřena architektonickým realizacím postaveným na území České…

FOR CITY 2020: Inovace pro města, obce i regiony Jaká inovativní řešení, která pomocí moderních technologií zvýší kvalitu života obyvatel…

Více aktualit

S velkými daty přichází velká zodpovědnost

12.06.2015 | VentureBeat | venturebeat.com

Marketingoví experti jsou v současné době schopni cílit reklamu na své zákazníky (a potencionální zákazníky) precizněji, než kdy dříve. 

Součástí revoluce v cílení reklamy na zákazníky jsou nové a efektivní analytické systémy, platformy a množství dalších nástrojů. Klíčem k úspěchu je ale rovněž dostupnost dostatčných objemů dat. Společnosti dnes dokáží obnovit i zdánlivě ztracená data a to jim dává schopnost dosáhnout skutečně obdivuhodné a občas i hrůzu nahánějící cílené reklamy.

Cílená reklama

Příkladem může být společnost Viant, která spravuje síť videoreklam a disponuje enormní databází, kterou využívá k nalezení potencionálních zákazníků. Jedním z důvodů, proč je databáze Viantu tak obsáhlá, je to, že firma vlastní gigant MySpace. I když dnes je MySpace se svými 40 miliony uživateli v porovnání s Facebookem jehlou v kupce sena, za dobu své existence získal přes miliardu registrovaných uživatelů.  A i přesto, že většina těchto uživatelů se do MySpace nepřihlásila již několik let, jejich účet stále obsahuje důležitá data - jméno, pohlaví, datum narození, emailovou adresu a další detaily.

Ve zkratce: Stejné databáze a technologie, které činí cílenou reklamu tak efektivní a silnou v rukou marketingových expertů, rovněž lákají hackery a vlády, které díky nim mohou jednoduše sledovat občany. Marketingoví experti tak sedí na truhle s pokladem. A je prakticky jisté, že přijdou lidé, kteří se budou snažit tento poklad přivlastnit a profitovat z jeho obsahu. Je tedy nutné, aby se zabezpečení tak ohromného množství dat v oblasti cílené reklamy stalo prioritou číslo 1. A to čím dříve, tím lépe.

Celý článek na VentureBeat

Image Credit: VentureBeat, Oleksiy Mark/Shutterstock

-jk-