Aktuální vydání

Číslo 1/2021 vyšlo tiskem 20. 1. 2021. V elektronické verzi na webu 10. 2. 2021. 

Téma: Elektrotechnologie; Materiály pro elektrotechniku; Elektroinstalační materiál

Hlavní článek
Univerzální bezdrátové nabíjení elektromobilů

Číslo 6/2020 vyšlo tiskem 14. 12. 2020. V elektronické verzi na webu 18. 12. 2020.

Veletrhy a výstavy
Ohlédnutí za dvacátým druhým ročníkem Designbloku
Soutěž časopisu Světlo na veletrhu FOR ARCH a FOR GARDEN 2020

Architekturní a scénické osvětlení
Světelný design v kostce – Část 48
Světelný design pro show Vivaldianno
Světlík – dílna se světlem a o světle pro děti

Odborný tisk ve službách businessu

20. 2. 2014 | |

Informační chování a využívání médií odborníky s rozhodovacími pravomocemi

Využívání odborných médií odborníky s rozhodovacími pravomocemi v posledních letech značné vzrostlo. Jak vyplývá z výsledku aktuální Analýzy B2B odborníků s rozhodovacími pravomocemi 2013/2014, jsou na špici zájmu především odborné časopisy, značně však posiluje také využívání elektronické informační nabídky odborných vydavatelství.

Ukazuje se, že dalším růstem nabídky odborných uživatelsky orientovaných informací, jakož i zapojením ostatních mediálních kanálů – od tisku, přes web až po mobilní aplikace – jsou ve firmách současní odborníci s rozhodovacími pravomocemi mnohem lépe zaopatřeni než kdykoliv předtím. Odborná média jsou tak s velkým odstupem nejčastěji a nejpravidelněji využívaným zdrojem informací této cílové skupiny.

Odborná média, jak dále vyplývá ze zmíněné studie, jsou pro odbornou veřejnost inspirací, impulzem a orientační platformou. Odborníci s rozhodovacími pravomocemi v nich zvláště oceňují seriózní, důvěryhodné a neutrální informace o produktech a trendech trhu. Jsou pro ně často podnětem k cílenému vyhledávání dalších informací o výrobcích – ať už na webu, přímo u výrobce nebo na odborném veletrhu.

Z Analýzy B2B odborníků s rozhodovacími pravomocemi 2013/2014 je zřejmé, že zvláštní a zcela zásadní roli v komunikaci B2B hrají tištěné odborné časopisy. Je také patrné, že B2B odborníci s rozhodovacími pravomocemi upřednostňují renomovaná odborná vydavatelství, která poskytují informace jak v tištěné, tak v elektronické podobě. Díky této kombinaci se jejich mediální nabídka stává pro B2B odborníky s rozhodovacími pravomocemi naprosto nepostradatelnou.

Více na toto téma v příspěvku Josefa Košťála, šéfredaktora časopisu Elektro, ve veletržním čísle Elektro 3/2014.

foto: business24.ch (© Christian Eversbusch / pixelio.de)