Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 12/2019 vyšlo tiskem 4. 12. 2019. V elektronické verzi na webu 4. 1. 2020. 

Téma: Měřicí přístroje, metody měření a dálkové měření

Hlavní článek
Inovativní postupy při diagnostice částečných výbojů při AC a DC napětí

Číslo 6/2019 vyšlo tiskem 9. 12. 2019. V elektronické verzi na webu 9. 1. 2020.

Činnost odborných organizací
Svetelnotechnická konferencia Vyšehradských krajín LUMEN V4 2020 – 1. oznámenie
23. mezinárodní konference SVĚTLO – LIGHT 2019
56. konference Společnosti pro rozvoj veřejného osvětlení v Plzni
Co je nového v CIE

Osvětlení interiérů
Halla osvětlila nové kanceláře Booking.com v centru Prahy

Aktuality

Veletrh Light+Building slaví dvacáté narozeniny Přijeďte se podívat do Frankfurtu nad Mohanem. V areálu frankfurtského výstaviště se bude…

Cenu ABB za výzkum získal projekt bezbateriového senzoru Grant ve výši 300 000 amerických dolarů získal Ambuj Varshney, který jej využije na…

Rating ČEPS na úrovni Aa3 se stabilním výhledem Ratingová agentura Moody´s aktualizovala ohodnocení akciové společnosti ČEPS na úroveň…

Finále celorepublikové soutěže Energetická olympiáda proběhne na FEL ČVUT v Praze Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá v pátek 15. listopadu od 8.30 hodin Den…

Více aktualit

Nový vzduchový hybridní motor a variabilní ventilový systém

21.03.2018 | University of Waterloo | uwaterloo.ca

Hybridní elektrické automobily jsou automobilkami považovány za jedny z nejúčinnějších a nejproveditelnějších řešení na trhu. Náklady na jejich výrobu, jejich složitost a životnost baterie však stále představují významnou překážku na cestě k jejich rozšíření.

Nová technologie, kterou vyvinuli výzkumníci University of Waterloo nabízí řešení vzduchového hybridního motoru schopného získávat kinetickou energii vozidla ve formě vysokotlakého stlačeného vzduchu během regenerativního brzdění. Nová úroveň tlaku dosažená díky neobvyklému kompresnímu procesu je mnohem vyšší než u existujících vzduchových hybridních systémů.

Nový hybridní motor

Využití nového elektro-hydraulického ventilového systému navíc poskytuje optimální úroveň zachycené energie a bezproblémové přepínání mezi různými provozními režimy vzduchového hybridního motoru. Nový variabilní ventilový systém je bezporuchový a lze jej využít u vzduchových hybridních motorů a tradičních spalovacích motorů ke zvýšení účinnosti a snížení emisí.

Celý článek na University of Waterloo

Image Credit: University of Waterloo

-jk-