Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 7/2019 vyšlo tiskem 26. 6. 2019. V elektronické verzi na webu 26. 7. 2019. 

Téma: Kabely, vodiče a kabelová technika; Nářadí, nástroje a zařízení pro práci s kabely

Hlavní článek
Správa aktiv a potřeba diagnostiky v Průmyslu 4.0

Číslo 4/2019 vyšlo tiskem 29. 7. 2019. V elektronické verzi na webu 29. 8. 2019.

Světelně-technická zařízení
Foxtrot řídí nové sídlo asociace barmanů
Dynamické osvětlení kaple Anděla Strážce v Sušici

Příslušenství osvětlovacích soustav
Bezpečnost, úspornost a komfort s KNX
Celosvětově první LED spínaný zdroj s rozhraním KNX od výrobce MEAN WELL
KNX – systém s budoucností
Schmachtl – konektorová instalace gesis

Aktuality

Společnost ABB jmenovala generálním ředitelem Björna Rosengrena Představenstvo společnosti ABB jednohlasně jmenovalo Björna Rosengrena generálním…

Studentské formule ČVUT v Praze přivezly z Mostu zlatou a stříbrnou medaili Ve dnech 13. až 17. srpna se na polygonu u Autodromu Most konal mezinárodní závod…

Nový pobočný spolek ČSO – region Praha Po mnoha letech existence České společnosti pro osvětlování byl v červnu tohoto roku…

Digitální továrna 2.0 na MSV 2019 Digitální továrna 2.0 je jedním z hlavních témat Mezinárodního strojírenského veletrhu…

Více aktualit

Nový katalyzátor pro dobíjitelné kov-vzduchové baterie

25.10.2017 | UNIST | news.unist.ac.kr

Nový výzkum lithium-iontových baterií otevřel přemíru možností k vývoji baterií příští generace. Konkrétně tedy kov-vzduchových baterií s výrazně vyšší hustotou energie, o které mají čím dál větší zájem největší společnosti na trhu, jako např. IBM.

Aktuální studie, vypracovaná ve spolupráci s UNIST, představila nový katalyzátor k akceleraci komercializace kov-vzduchových baterií. Katalyzátor má strukturu perovskitových materiálů na bází nanovláken a vykazuje vynikající elektrochemické vlastnosti - podobně jako dnešní vzácné katalyzátory - avšak jeho výhodou je levná výroba.

Katalyzátor pro kov-vzduchové baterie

Současné kov-vzduchové baterie používají vzácné a drahé kovové katalyzátory pro vzduchové elektrody, jako je platinum a oxid iridia. Z těchto důvodů není dosud tento typ baterie rozšířený.

Celý článek na UNIST

 

Image  Credit: UNIST

-jk-