Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 7/2019 vyšlo tiskem 26. 6. 2019. V elektronické verzi na webu 26. 7. 2019. 

Téma: Kabely, vodiče a kabelová technika; Nářadí, nástroje a zařízení pro práci s kabely

Hlavní článek
Správa aktiv a potřeba diagnostiky v Průmyslu 4.0

Číslo 4/2019 vyšlo tiskem 29. 7. 2019. V elektronické verzi na webu 29. 8. 2019.

Světelně-technická zařízení
Foxtrot řídí nové sídlo asociace barmanů
Dynamické osvětlení kaple Anděla Strážce v Sušici

Příslušenství osvětlovacích soustav
Bezpečnost, úspornost a komfort s KNX
Celosvětově první LED spínaný zdroj s rozhraním KNX od výrobce MEAN WELL
KNX – systém s budoucností
Schmachtl – konektorová instalace gesis

Aktuality

Nový pobočný spolek ČSO – region Praha Po mnoha letech existence České společnosti pro osvětlování byl v červnu tohoto roku…

Digitální továrna 2.0 na MSV 2019 Digitální továrna 2.0 je jedním z hlavních témat Mezinárodního strojírenského veletrhu…

Historicky nejvyšší grant Evropské unie dostal česko-slovenský energetický projekt ACON Společnosti E.ON Distribuce a Západoslovenská distribuční (ZSD) získaly od Evropské…

Viceprezidentem asociace ENTSO-E zvolen člen představenstva ČEPS, a.s., Zbyněk Boldiš Zbyněk Boldiš, člen představenstva ČEPS, a.s., byl zvolen do funkce viceprezidenta…

Více aktualit

Německé automobilky dohánějí náskok Tesly

24.09.2018 | Phys.org | www.phys.org

Po letech sledování úspěchu automobilky Tesla představili konečně němečtí výrobci luxusních automobilů své šampióny, kteří budou soupeřit s elektromobily Elona Muska.

Daimler, výrobce vozů Mercedes-Benz, automobilky BMW a Volkswagen (jež vlastní značky Audi a Porsche), kontrolují spolu s dceřinými společnostmi téměř 80 procent světového trhu s prémiovými automobily. Až donedávna však tito výrobci nenabízeli nic, co by mohlo konkurovat elektromobilům Tesla.

Německé elektrické automobily

To se změnilo tento měsíc, kdy všechny tři automobilky odhalily plně elektrická SUV, která budou uvedena do prodeje do dvou let. Audi oznámilo vývoj modelu „E-Tron“, BMW představilo „iNext“ a Mercedes „EQC“, zatímco Porsche přišlo s návrhem elektrického kupé „Mission E“. V celkovém souhrnu se německé automobilky uvolily k tomu, že investují v průběhu následujících tří let téměř 40 miliard eur do rozvoje elektrických vozidel.

Celý článek na Phys.org

Image Credit: Mercedes

-jk-