Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 8-9/2019 vyšlo tiskem 3. 9. 2019. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Elektrotechnika v průmyslu; 61. mezinárodní strojírenský veletrh v Brně

Hlavní článek
Proudové chrániče – přehled a použití

Číslo 5/2019 vyšlo tiskem 16. 9. 2019. V elektronické verzi na webu ihned.

Činnost odborných organizací
Mezinárodní konference SVĚTLO 2019 – 6. oznámení
Zúčastnili sme sa kongresu Medzinárodnej komisie pre osvetlenie CIE 2019 vo Washingtone
Odborný seminár SLOVALUX 2019

Veletrhy a výstavy
Inspirujte se boho stylem i designem Dálného východu na podzimním veletrhu FOR INTERIOR

Aktuality

ČEPS dokončila zaústění nejdelšího vedení zvn Společnost ČEPS dokončila realizaci zaústění nejdelšího vedení zvn v ČR V413, spojujícího…

Cenu Architekt roku 2019 získal český architekt Stanislav Fiala Ocenění za mimořádný přínos architektuře v posledních pěti letech, cenu Architekt roku…

VACON® drives zajišťují maximální provozuschopnost v největších ocelárnách v České republice Zřídkakdy je spolehlivá doba provozu tak kritická, jako při kontilití v ocelárnách. Aby…

E.ON otevřel první ultrarychlou dobíjecí stanici elektromobilů v ČR. Auto dobije za deset minut Společnost E.ON otevřela ve Vystrkově u Humpolce první veřejnou ultrarychlou dobíjecí…

Více aktualit

Londýn otestuje bezdrátové dobíjení hybridních doubledeckerů

05.09.2014 | |

Čtyři hybridní autobusy budou v příštím roce zkoušet ve východním Londýně technologii, která umožní jejich bezdrátové nabíjení na zastávkách. Dopravce TfL (Transport for London) oznámil, že testovaná technologie umožní autobusům fungovat v čistě elektrickém modu po významnou část doby, kdy vozí své pasažéry, čímž sníží jak provozní náklady tak i emise.

Autobusy budou vybaveny naftovými motory, však které poběží jen když bude baterie zcela vybitá. S tím se počítá jen ve velmi krátkých časových úsecích. Kromě úspor a snížení emisí se očekává, že elektrické autobusy nabídnou mnohem nižší úroveň hluku a vibrací v porovnání s vozidly s klasickými spalovacím motorem.
Test by měl ukázat, zda je tato technologie použitelná v rušném městském prostředí Londýna a TfL pomůže rozhodnout zda čistě elektrický mód je realisticky dosažitelný a zda současná koncepce vyžaduje nějaké úpravy.

Testy přiblíží Londýn vizi současného starosty o bezemisní zóně (Ultra Low Emission Zone) v centru města do roku 2020.

Paretnery projektu josu Alexander Dennis (dodavatel vozidel), IPT Technology (dodavatel dobíjecí technologie pro zastávky), Siemens (dodavatel plug-in nabíječek pro garáže ve West Hamu) a TRL and TTR (dodavatel monitoringu a hodnocení).

Více informací londontransport.co.uk