Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 1/2020 vyšlo tiskem 20. 1. 2020. V elektronické verzi na webu 12. 2. 2020. 

Téma: Elektrotechnologie; Materiály pro elektrotechniku; Nářadí, nástroje a pomůcky

Hlavní článek
Využití mHealth technologií pro automatizovaný sběr a přenos dat pacientů s diabetem

Číslo 6/2019 vyšlo tiskem 9. 12. 2019. V elektronické verzi na webu 9. 1. 2020.

Činnost odborných organizací
Svetelnotechnická konferencia Vyšehradských krajín LUMEN V4 2020 – 1. oznámenie
23. mezinárodní konference SVĚTLO – LIGHT 2019
56. konference Společnosti pro rozvoj veřejného osvětlení v Plzni
Co je nového v CIE

Osvětlení interiérů
Halla osvětlila nové kanceláře Booking.com v centru Prahy

Aktuality

Výstavba 7. bloku JE Tchien-wan s reaktorem VVER-1200 začne už letos Ruská korporace pro atomovou energii Rosatom 20. ledna 2020 uvedla, že výstavbu 7. bloku…

Přístroje ABB pomáhají pěstovat chutná česká rajčata bez pesticidů Dát si v zimě čerstvá zralá rajčata, která by pocházela od lokálních pěstitelů, bylo až…

Česká komora architektů vyhlásila 5. ročník České ceny za architekturu Soutěžní přehlídka je otevřena architektonickým realizacím postaveným na území České…

FOR CITY 2020: Inovace pro města, obce i regiony Jaká inovativní řešení, která pomocí moderních technologií zvýší kvalitu života obyvatel…

Více aktualit

IBM představilo v rámci Green e-Motion Project systém celoevropského dobíjecího "roamingu"

28.12.2012 | |

IBM představilo systém, který majitelům a uživatelům elektromobilů usnadní platby a dobíjení bez ohledu na to, v jaké části Evropy se zrovna se svým vozidlem nacházejí. Demoverze aplikace s pracovním názvem B2B Marketplace umožní výrobcům vozidel, provozovatelům dobíjecích stanic a dodavatelům elektřiny sdílet a integrovat služby na jedné společné platformě. To pomůže vytvořit nadregionálně kompatibilní evropskou síť pro poskytování služeb souvisejících s elektromobilitou.

B2B Marketplace dovolí majitelům elektromobilů dobít a zaplatit kdekoliv bez ohledu na to, se kterým dodavatelem elektřiny mají smlouvu, nebo na stát, kde se zrovna nacházejí. To se velice podobá roamingovým službám mobilních operátorů. Hlavním cílem B2B marketplace je, aby majitelé elektromobilů mohli vydat kamkoliv chtějí, aniž by se museli obávat, že se dostanou do oblasti, kde již nepůsobí jejich operátor a oni si nebudou moci dobít.

Vytvoření B2B Marketplace bylo součástí rozsáhlejšího projektu Green eMotion – iniciativy Evropské Unie, mající za cíl vytvořit v Evropě do roku 2015 jednotnou infrastukturu pro elektromobily. Green eMotion je pak součástí European Recovery Plan, jehož cílem je do roku 2050 snížit emise CO2 o 60 procent.

Původní tiskovou zprávu IBM naleznete ZDE

Podrobnosti o Green e-Motion project ZDE

 

obrázek: greenemotion-project.eu