Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 11/2019 vyšlo tiskem 6. 11. 2019. V elektronické verzi na webu 2. 12. 2019. 

Téma: Elektrické rozváděče a rozváděčová technika; rozvodny

Hlavní článek
Příčina mechanického chvění těžních synchronních motorů Palašer a jeho odstranění

Číslo 5/2019 vyšlo tiskem 16. 9. 2019. V elektronické verzi na webu ihned.

Činnost odborných organizací
Mezinárodní konference SVĚTLO 2019 – 6. oznámení
Zúčastnili sme sa kongresu Medzinárodnej komisie pre osvetlenie CIE 2019 vo Washingtone
Odborný seminár SLOVALUX 2019

Veletrhy a výstavy
Inspirujte se boho stylem i designem Dálného východu na podzimním veletrhu FOR INTERIOR

Aktuality

Finále celorepublikové soutěže Energetická olympiáda proběhne na FEL ČVUT v Praze Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá v pátek 15. listopadu od 8.30 hodin Den…

Chystaná digitalizace stavebnictví pomůže zkvalitnit budovy a ušetřit miliardy Od roku 2022 bude muset být u všech nadlimitních veřejných zakázek v českém stavebnictví…

Co vozí energetici v autě? TETRIS CHALLENGE Co vše se vejde energetikům do auta, které používají metodu práce pod napětím (PPN) –…

ENERGO SUMMIT – vrcholná událost energetického sektoru 15. listopadu 2019 se na pražském výstavišti PVA EXPO PRAHA uskuteční již 5. ročník…

Více aktualit

Honda spustila testování mikroelektromobilu MC-β. K dobíjení využívá obnovitelnou energii

14.02.2014 | |

Ve spolupráci se správou ostrova Miyakojima a společností Toshiba spustila Honda testy svého mikroelektromobilu MC-β v reálném prostředí. K nabíjení se používá výhradně elektřina z fotovoltaických článků. Experiment má prozkoumat možnosti vytvoření plně bezemisního dopravního systému na Miyakojimě.
V listopadu 2013 Honda zahájila oddělené testy svého MC- β v prefektuře Kumamoto, ve městě Saitama a na Miyakojimě. V experimentu na Miyakojimě budou MC-β nabíjeny ze tří fotovoltaických stanic nově vybudovaných společností Toshiba. Test zmapuje způsoby používání malých elektromobilů, ale také potřeby s užíváním spojené, v jedinečném prostředí souostroví, kde jsou cestovní vzdálenosti malé a zdroje konvenčních paliva pro dopravní prostředky jako je benzín se vyrábějí mimo ostrov. Tento test by měl také dokázat příznivý vliv omezení emisí CO2 na kvalitu života a zjistit možnosti vybudování společenství příští generace, orientovaného na obnovitelnost a recyklaci. 28. ledna 2014 Miyakojima slavnostně otevřela svou první dobíjecí stanici.

Více na honda.com