Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 3/2017 vyšlo tiskem 15. 3. 2017. V elektronické verzi na webu bude ihned. 

Téma: Amper 2017 – 25. mezinárodní elektrotechnický veletrh

Hlavní článek
Problémy elektromobility

Číslo 2/2017 vyšlo tiskem 17. 3. 2017. V elektronické verzi na webu bude ihned.

Veletrhy a výstavy
Inspirativní osvětlení ze zahraničních veletrhů 

Příslušenství osvětlovacích soustav
Na osvětlení provozu lze šetřit s minimem investic
Maxos fusion – nový rychlomontážní systém Philips
Inteligentní řešení DALISYS® pro řízení osvětlení

Aktuality

Současné možnosti elektromobility představí AMPER Motion 2017 Největší přehlídka elektromobility v ČR proběhne 21.- 24. 3. na brněnském výstavišti a…

Startuje 9. ročník největší tuzemské ekologické soutěže Odstartoval již 9. ročník největší tuzemské ekologické soutěže E.ON Energy Globe.…

V distribuční soustavě (DS) ČEZ Distribuce, a. s. je vyhlášen kalamitní stav Od 9 h dne 24.2.2017 je vyhlášen kalamitní stav v Karlovarském kraji - okres Karlovy Vary…

Veletrh Věda Výzkum Inovace 2017 zahájí místopředseda vlády Pavel Bělobrádek Letošní ročník Veletrhu Věda Výzkum Inovace zahájí na brněnském výstavišti 28. února 2017…

Více aktualit

Google ukázal, co vše umí jeho autonomní vozidla po té, co najela 700tis mil

29.04.2014 | |

Společnost Google na svém blogu uveřejnila nový příspěvek, v němž popisuje pokrok, kterého za poslední rok dosáhla autonomně řízená vozidla, která vyvíjí. Auta projíždějí domovským městem Googlu - Mountain View a dokáží reagovat na většinu situací, které může provoz ve městě přinést.
Software, který Google používá k navigaci svých autonomně řízených vozidel se naučil lépe identifikovat stovky různých typů objektů, pohybovat se s ohledem na odlišné úpravy provozu, rozeznávat podle pohybů rukou, kdy se cyklisté a chodci chystají odbočit nebo zastavit a vyhodnocovat řadu dalších náznaků, které umožní lépe predikovat vývoj situace v okolí vozidla. Google říká, že přestože ještě zbývá mnoho práce, jeho auta jsou již v současnosti lepší než „skuteční“ řidiči, protože jsou schopna sledovat všechny tyto signály najednou a nikdy se u nich nedostaví únava nebo nepozornost. Celkový nájezd činí 700 000 mil, což odpovídá 28 objetím Země. 

Původní článek na TechCrunch