Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 12/2016 vyšlo tiskem 7. 12. 2016. V elektronické verzi na webu od 6. 1. 2017. 

Téma: Měření, měřicí přístroje a měřicí technika; Zkušebnictví a diagnostika

Hlavní článek
Lithiové trakční akumulátory pro elektromobilitu (2. část – dokončení)

Číslo 6/2016 vyšlo tiskem 5. 12. 2016. V elektronické verzi na webu od 5. 1. 2017.

Osvětlení interiérů
Seminář Interiéry 2016 – páté výročí
Součinnost bytového interiéru a osvětlení 

Normy, předpisy a doporučení
Nové normy pro osvětlení pozemních komunikací

Aktuality

Svítící fasáda FEL ČVUT nabídne veřejnosti interaktivní program s názvem Creative Colours of FEL Dne 13. prosince v 16.30 hodin se v pražských Dejvicích veřejnosti představí interaktivní…

Fakulta elektrotechnická je na špici excelentního výzkumu na ČVUT Expertní panely Rady vlády pro výzkum, vývoj, inovace (RVVI) vybraly ve II. pilíři…

Švýcaři v referendu odmítli uzavřít jaderné elektrárny dříve V referendu hlasovalo 45 procent obyvatel, z toho 54,2 procent voličů řeklo návrhu na…

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá 25. 11. 2016 den otevřených dveří Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá 25. listopadu od 8.30 hodin Den otevřených…

Více aktualit

Google ukázal, co vše umí jeho autonomní vozidla po té, co najela 700tis mil

29.04.2014 | |

Společnost Google na svém blogu uveřejnila nový příspěvek, v němž popisuje pokrok, kterého za poslední rok dosáhla autonomně řízená vozidla, která vyvíjí. Auta projíždějí domovským městem Googlu - Mountain View a dokáží reagovat na většinu situací, které může provoz ve městě přinést.
Software, který Google používá k navigaci svých autonomně řízených vozidel se naučil lépe identifikovat stovky různých typů objektů, pohybovat se s ohledem na odlišné úpravy provozu, rozeznávat podle pohybů rukou, kdy se cyklisté a chodci chystají odbočit nebo zastavit a vyhodnocovat řadu dalších náznaků, které umožní lépe predikovat vývoj situace v okolí vozidla. Google říká, že přestože ještě zbývá mnoho práce, jeho auta jsou již v současnosti lepší než „skuteční“ řidiči, protože jsou schopna sledovat všechny tyto signály najednou a nikdy se u nich nedostaví únava nebo nepozornost. Celkový nájezd činí 700 000 mil, což odpovídá 28 objetím Země. 

Původní článek na TechCrunch