Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 6/2019 vyšlo tiskem 5. 6. 2019. V elektronické verzi na webu 24. 6. 2019. 

Téma: Točivé elektrické stroje, pohony a výkonová elektronika; Elektromobilita

Hlavní článek
Hybridní pohon posunovací lokomotivy

Číslo 3/2019 vyšlo tiskem 11. 6. 2019. V elektronické verzi na webu 17. 7. 2019.

Veletrhy a výstavy
Euroluce 2019 očima designérky
Výstava Světlo v architektuře 2019
Amper 2019 v zajetí „chytrých“ technologií

Pro osvěžení paměti
Osvětlovací sklo z Kamenného pahorku

Aktuality

Logická mobilní hra „Zrecykluj to!“ naučí správně recyklovat elektrozařízení Cílem hry je zábavnou formou širokému publiku vysvětlit, že elektroodpad nepatří do…

FOR ARCH 2019 zaostří na chytrá města i na bezpečnost Objevte novou, chytřejší a bezpečnější budoucnostna 30. ročníku mezinárodního stavebního…

FEL_Camp pro středoškoláky Jak přežít v přírodě a opatřit si základní životní potřeby, jako je připojení k internetu…

Osram přebírá společnost Ring Automotive Po schválení převzetí společnosti Ring Automotive společností Osram britským Úřadem pro…

Více aktualit

Google ukázal, co vše umí jeho autonomní vozidla po té, co najela 700tis mil

29.04.2014 | |

Společnost Google na svém blogu uveřejnila nový příspěvek, v němž popisuje pokrok, kterého za poslední rok dosáhla autonomně řízená vozidla, která vyvíjí. Auta projíždějí domovským městem Googlu - Mountain View a dokáží reagovat na většinu situací, které může provoz ve městě přinést.
Software, který Google používá k navigaci svých autonomně řízených vozidel se naučil lépe identifikovat stovky různých typů objektů, pohybovat se s ohledem na odlišné úpravy provozu, rozeznávat podle pohybů rukou, kdy se cyklisté a chodci chystají odbočit nebo zastavit a vyhodnocovat řadu dalších náznaků, které umožní lépe predikovat vývoj situace v okolí vozidla. Google říká, že přestože ještě zbývá mnoho práce, jeho auta jsou již v současnosti lepší než „skuteční“ řidiči, protože jsou schopna sledovat všechny tyto signály najednou a nikdy se u nich nedostaví únava nebo nepozornost. Celkový nájezd činí 700 000 mil, což odpovídá 28 objetím Země. 

Původní článek na TechCrunch