Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 6/2017 vyšlo tiskem 7. 6. 2017. V elektronické verzi na webu od 26. 6. 2017. 

Zdůrazněné téma: Točivé el. stroje; Pohony a výkonová elektronika; Měniče frekvence; Elektromobilita

Hlavní článek
Použití programovatelných logických obvodů v elektrických pohonech
Stejnosměrné elektrické stroje s permanentními magnety

Číslo 3/2017 vyšlo tiskem 9. 6. 2017. V elektronické verzi na webu bude 10. 7. 2017.

Světelné zdroje
Terminologie LED světelných zdrojů 

Denní světlo
Denní osvětlení velkých obytných místností
Svetelnotechnické posudzovanie líniových stavieb

Aktuality

Startuje hlasování veřejnosti o vítězích 9. ročníku ekologické soutěže E.ON Energy Globe V Praze byly 20. 6. 2017 slavnostně představeny nominované projekty 9. ročníku prestižní…

Nejnovější monopost týmu ČVUT eForce FEE Prague Formula se představil na Václavském náměstí Dne 16. června se v dolní části Václavského náměstí prezentoval tým Fakulty…

IQRF Summit 2017 svědkem reálných IoT aplikací Akce zaměřená na reálná řešení v oblasti chytrých měst, budov, domácností, transportu,…

Konference Internet a Technologie 17 Sdružení CZ.NIC, správce české národní domény, si Vás dovoluje pozvat na již tradiční…

Více aktualit

Google ukázal, co vše umí jeho autonomní vozidla po té, co najela 700tis mil

29.04.2014 | |

Společnost Google na svém blogu uveřejnila nový příspěvek, v němž popisuje pokrok, kterého za poslední rok dosáhla autonomně řízená vozidla, která vyvíjí. Auta projíždějí domovským městem Googlu - Mountain View a dokáží reagovat na většinu situací, které může provoz ve městě přinést.
Software, který Google používá k navigaci svých autonomně řízených vozidel se naučil lépe identifikovat stovky různých typů objektů, pohybovat se s ohledem na odlišné úpravy provozu, rozeznávat podle pohybů rukou, kdy se cyklisté a chodci chystají odbočit nebo zastavit a vyhodnocovat řadu dalších náznaků, které umožní lépe predikovat vývoj situace v okolí vozidla. Google říká, že přestože ještě zbývá mnoho práce, jeho auta jsou již v současnosti lepší než „skuteční“ řidiči, protože jsou schopna sledovat všechny tyto signály najednou a nikdy se u nich nedostaví únava nebo nepozornost. Celkový nájezd činí 700 000 mil, což odpovídá 28 objetím Země. 

Původní článek na TechCrunch