Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 12/2017 vyšlo tiskem 6. 12. 2017. V elektronické verzi na webu od 5. 1. 2018. 

Téma: Měření, měřicí přístroje a technika; Zkušebnictví a diagnostika

Hlavní článek
Meranie točivých strojov s použitím metódy SFRA
Aplikační možnosti ultrakapacitorů a akumulátorů LiFePO4 v trolejbusové síti Dopravního podniku města Brna

Číslo 6/2017 vyšlo tiskem 11. 12. 2017. V elektronické verzi na webu bude 11. 1. 2018.

Světelnětechnická zařízení
Osvětlení univerzitní budovy Centrale Supélec v Saclay ve Francii
Světlo pro naši budoucnost

Denní světlo
Použití a posuzování světlovodů Solatube®

Aktuality

Temelín dosáhl nejvyšší roční výroby Elektřinu, která by českým domácnostem vystačila na téměř 12 měsíců, vyrobila od začátku…

MONETA Money Bank se jako první firma v ČR rozhodla zcela přejít na elektromobily MONETA Money Bank se jako první společnost v České republice oficiálně rozhodla, že do…

ŠKODA AUTO bude od roku 2020 v Mladé Boleslavi vyrábět vozy s čistě elektrickým pohonem ŠKODA AUTO bude vozy s čistě elektrickým pohonem vyrábět v závodě v Mladé Boleslavi. Již…

Soutěž o nejlepší realizovaný projekt KNX instalace Spolek KNX národní skupina České republiky, z. s. vyhlásil soutěž o nejlepší projekt…

Více aktualit

Google ukázal, co vše umí jeho autonomní vozidla po té, co najela 700tis mil

29.04.2014 | |

Společnost Google na svém blogu uveřejnila nový příspěvek, v němž popisuje pokrok, kterého za poslední rok dosáhla autonomně řízená vozidla, která vyvíjí. Auta projíždějí domovským městem Googlu - Mountain View a dokáží reagovat na většinu situací, které může provoz ve městě přinést.
Software, který Google používá k navigaci svých autonomně řízených vozidel se naučil lépe identifikovat stovky různých typů objektů, pohybovat se s ohledem na odlišné úpravy provozu, rozeznávat podle pohybů rukou, kdy se cyklisté a chodci chystají odbočit nebo zastavit a vyhodnocovat řadu dalších náznaků, které umožní lépe predikovat vývoj situace v okolí vozidla. Google říká, že přestože ještě zbývá mnoho práce, jeho auta jsou již v současnosti lepší než „skuteční“ řidiči, protože jsou schopna sledovat všechny tyto signály najednou a nikdy se u nich nedostaví únava nebo nepozornost. Celkový nájezd činí 700 000 mil, což odpovídá 28 objetím Země. 

Původní článek na TechCrunch