Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 3/2019 vyšlo tiskem 11. 3. 2019. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Amper 2019 – 27. mezinárodní elektrotechnický veletrh

Hlavní článek
Smart Cities (8. část)

Číslo 2/2019 vyšlo tiskem 15. 3. 2019. V elektronické verzi na webu ihned.

Architekturní a scénické osvětlení
Architekturní osvětlení hradu Bečov nad Teplou
Světelný design v kostce (41)
Analýza světelného obrazu trochu více teoreticky

Denní světlo
Největší chyby v návrhu denního osvětlení budov

Aktuality

Největší větrná elektrárna v Česku pomohla skupině Portiva překonat rekord Energetická divize investiční skupiny Portiva loni dokázala vyrobit nejvíce elektrické…

Světlo v architektuře - 6. ročník specializované výstavy V březnu budou zářit nejen hvězdy, ale i svítidla na výstavě SVĚTLO V ARCHITEKTUŘE!

Diskuze u kulatého stolu nastínila trendy v oblasti chytrých budov Kulatý stůl uspořádaný Kanceláří Evropského parlamentu ve spolupráci s Aliancí pro…

CANDELA 2019 – 7. ročník konference o veřejném osvětlení Jsou opravdu dominantním zdrojem rušivého světla soustavy veřejného osvětlení jak…

Více aktualit

Google investuje do rozšířené reality

22.10.2014 | |

Google investuje půl miliardy dolarů do startupu Magic Leap. O firmě se toho moc neví, ale prý pracuje na brýlích pro tzv. rozšířenou realitu, které jsou na rozdíl od klasických schopny objekty zobrazovat tak, aby vypadaly jako skutečně zasazené do světa okolo pozorovatele. Přestože o tom, na čem přesně Magic Leap pracuje, není mnoho známo, Google firmě pravděpodobně hodně věří. Společně s investicí zasedne šéf divize Androidu a Chromu Sundar Pichai v představenstvu Magei Leap a Google zase do svého představenstva přijme vice-presidenta Magic Leapu Dona Harrisona. Investice pochází přímo od Googlu, ne od přidružených investičních firem jako je např. Google Ventures – jedná se tedy podle všeho o investici, kterou Google považuje za velmi strategickou spekuluje se o vyhlídce na partnerství, až bude technologie vyzrálejší.

Produkt Magic Leapu podle Wall Street Journal skutečně připomíná brýle. Spíše než že by zobrazovala obrázky na svých sklech nebo je promítala do světa, Magic Leap přenášejí obrazy objektů rovnou na sítnici svého nositele, což vede ke skutečně úchvatným produkcím.


Tisková zpráva na stránkách Magic Leap
Více například na
Verge.com, nebo článek na Wired z 24.10.2014 Why Google Wants to Get its Hands on Mystery Company Magic Leap