Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 4/2019 vyšlo tiskem
17. 4. 2019. V elektronické verzi na webu 13. 5. 2019. 

Téma: Elektroinstalace; Inteligentní budovy; IoT; HVAC; Zabezpečovací technika

Hlavní článek
Smart Cities (9. část)

Číslo 2/2019 vyšlo tiskem 15. 3. 2019. V elektronické verzi na webu ihned.

Architekturní a scénické osvětlení
Architekturní osvětlení hradu Bečov nad Teplou
Světelný design v kostce (41)
Analýza světelného obrazu trochu více teoreticky

Denní světlo
Největší chyby v návrhu denního osvětlení budov

Aktuality

E.ON postavil novou rozvodnu v Boršicích za 100 milionů korun Společnost E.ON Distribuce dnes slavnostně otevřela novou rozvodnu v Boršicích u Blatnice…

Společnost Danfoss spustila nové webové stránky Společnost Danfoss spustila nové webové stránky, které jsou digitální, rychlé a snadné.

Veletrh FOR ARCH 2019 poradí jaké dotace lze čerpat Jubilejní 30. ročník veletrhu FOR ARCH přinese kromě novinek a trendů z oblasti…

Plovoucí jaderná elektrárna bude spuštěna v listopadu 2019 Zkušební provoz plovoucí jaderné elektrárny Akademik Lomonosov bude na Čukotce zahájen v…

Více aktualit

Ford chce na trh uvést zcela autonomní automobily do roku 2021

07.09.2016 | Tech Crunch | www.techcrunch.com

Automobilka Ford nedávno oznámila, že chce do konce roku 2021 uvést na trh zcela autonomní vozidla bez volantu, brzdového a plynového pedálu. Automobil se tak zcela obejde bez řidiče.

Mluvčí automobilky se nechal slyšet, že Ford dosud neoznámil žádné datum proto, že svou snahu nepovažuje za závod. Zároveň však uvedl, že uvedení autonomních vozidel má vysokou prioritu, protože tato technologie nabízí netušené možnosti v rámci pohodlí a bezpečí pasažérů.

Ford chce vyrábět zcela autonomní vozidla

Ford rovněž oznámil, že urychlí provoz v Silicon Valley a zdvojnásobí počet svých zaměstnanců v technických centrech na více 300 a rozšíří svou působnost i do Palo Alto.

Zatímco masová výroba samořídících automobilů je plánována do konce roku 2021, Ford nepočítá s nahrazením stávající flotily. Automobilka očekává, že tyto automobily budou využívány primárně v rámci městské dopravy jako doplněk k veřejné dopravě. Nynější sektor osobních automobilů bude pokračovat ve výrobě vozidel s funkcemi, které slouží k asistování řidiči, nikoliv však k jeho nahrazení.

Celý článek na Tech Crunch

Image Credit: Ford

-jk-