Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 8-9/2019 vyšlo tiskem 3. 9. 2019. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Elektrotechnika v průmyslu; 61. mezinárodní strojírenský veletrh v Brně

Hlavní článek
Proudové chrániče – přehled a použití

Číslo 4/2019 vyšlo tiskem 29. 7. 2019. V elektronické verzi na webu 29. 8. 2019.

Světelně-technická zařízení
Foxtrot řídí nové sídlo asociace barmanů
Dynamické osvětlení kaple Anděla Strážce v Sušici

Příslušenství osvětlovacích soustav
Bezpečnost, úspornost a komfort s KNX
Celosvětově první LED spínaný zdroj s rozhraním KNX od výrobce MEAN WELL
KNX – systém s budoucností
Schmachtl – konektorová instalace gesis

Aktuality

ČEPS dokončila zaústění nejdelšího vedení zvn Společnost ČEPS dokončila realizaci zaústění nejdelšího vedení zvn v ČR V413, spojujícího…

Cenu Architekt roku 2019 získal český architekt Stanislav Fiala Ocenění za mimořádný přínos architektuře v posledních pěti letech, cenu Architekt roku…

VACON® drives zajišťují maximální provozuschopnost v největších ocelárnách v České republice Zřídkakdy je spolehlivá doba provozu tak kritická, jako při kontilití v ocelárnách. Aby…

E.ON otevřel první ultrarychlou dobíjecí stanici elektromobilů v ČR. Auto dobije za deset minut Společnost E.ON otevřela ve Vystrkově u Humpolce první veřejnou ultrarychlou dobíjecí…

Více aktualit

Ford chce na trh uvést zcela autonomní automobily do roku 2021

07.09.2016 | Tech Crunch | www.techcrunch.com

Automobilka Ford nedávno oznámila, že chce do konce roku 2021 uvést na trh zcela autonomní vozidla bez volantu, brzdového a plynového pedálu. Automobil se tak zcela obejde bez řidiče.

Mluvčí automobilky se nechal slyšet, že Ford dosud neoznámil žádné datum proto, že svou snahu nepovažuje za závod. Zároveň však uvedl, že uvedení autonomních vozidel má vysokou prioritu, protože tato technologie nabízí netušené možnosti v rámci pohodlí a bezpečí pasažérů.

Ford chce vyrábět zcela autonomní vozidla

Ford rovněž oznámil, že urychlí provoz v Silicon Valley a zdvojnásobí počet svých zaměstnanců v technických centrech na více 300 a rozšíří svou působnost i do Palo Alto.

Zatímco masová výroba samořídících automobilů je plánována do konce roku 2021, Ford nepočítá s nahrazením stávající flotily. Automobilka očekává, že tyto automobily budou využívány primárně v rámci městské dopravy jako doplněk k veřejné dopravě. Nynější sektor osobních automobilů bude pokračovat ve výrobě vozidel s funkcemi, které slouží k asistování řidiči, nikoliv však k jeho nahrazení.

Celý článek na Tech Crunch

Image Credit: Ford

-jk-