Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 4/2017 vyšlo tiskem 12. 4. 2017. V elektronické verzi na webu od 5. 5. 2017. 

Téma: Elektroinstalace; Inteligentní budovy; Stavební veletrhy Brno 2017

Hlavní článek
Návrh aplikace pro monitorování technologických procesů v administrativní budově

Číslo 2/2017 vyšlo tiskem 17. 3. 2017. V elektronické verzi na webu bude ihned.

Veletrhy a výstavy
Inspirativní osvětlení ze zahraničních veletrhů 

Příslušenství osvětlovacích soustav
Na osvětlení provozu lze šetřit s minimem investic
Maxos fusion – nový rychlomontážní systém Philips
Inteligentní řešení DALISYS® pro řízení osvětlení

Aktuality

Vadné adaptéry Tesla poškozují rychlodobíjecí stanice V uplynulých dnech na rychlodobíjecích stanicích ČEZ zaznamenal už několikátý případ…

Jaký byl Veletrh Dřevostavby a Moderní vytápění 2017? Souběh veletrhů DŘEVOSTAVBY a MODERNÍ VYTÁPĚNÍ je určen všem, kteří řeší stavbu,…

MSV 2017 zacílí na Průmysl 4.0, automatizaci, environmentální technologie, dopravu a logistiku Již potřetí se na MSV 2017 upře pozornost na nové trendy průmyslové výroby. Průmysl 4.0 s…

Současné možnosti elektromobility představí AMPER Motion 2017 Největší přehlídka elektromobility v ČR proběhne 21.- 24. 3. na brněnském výstavišti a…

Více aktualit

Ford chce na trh uvést zcela autonomní automobily do roku 2021

07.09.2016 | Tech Crunch | www.techcrunch.com

Automobilka Ford nedávno oznámila, že chce do konce roku 2021 uvést na trh zcela autonomní vozidla bez volantu, brzdového a plynového pedálu. Automobil se tak zcela obejde bez řidiče.

Mluvčí automobilky se nechal slyšet, že Ford dosud neoznámil žádné datum proto, že svou snahu nepovažuje za závod. Zároveň však uvedl, že uvedení autonomních vozidel má vysokou prioritu, protože tato technologie nabízí netušené možnosti v rámci pohodlí a bezpečí pasažérů.

Ford chce vyrábět zcela autonomní vozidla

Ford rovněž oznámil, že urychlí provoz v Silicon Valley a zdvojnásobí počet svých zaměstnanců v technických centrech na více 300 a rozšíří svou působnost i do Palo Alto.

Zatímco masová výroba samořídících automobilů je plánována do konce roku 2021, Ford nepočítá s nahrazením stávající flotily. Automobilka očekává, že tyto automobily budou využívány primárně v rámci městské dopravy jako doplněk k veřejné dopravě. Nynější sektor osobních automobilů bude pokračovat ve výrobě vozidel s funkcemi, které slouží k asistování řidiči, nikoliv však k jeho nahrazení.

Celý článek na Tech Crunch

Image Credit: Ford

-jk-