Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 12/2017 vyšlo tiskem 6. 12. 2017. V elektronické verzi na webu od 5. 1. 2018. 

Téma: Měření, měřicí přístroje a technika; Zkušebnictví a diagnostika

Hlavní článek
Meranie točivých strojov s použitím metódy SFRA
Aplikační možnosti ultrakapacitorů a akumulátorů LiFePO4 v trolejbusové síti Dopravního podniku města Brna

Číslo 6/2017 vyšlo tiskem 11. 12. 2017. V elektronické verzi na webu bude 11. 1. 2018.

Světelnětechnická zařízení
Osvětlení univerzitní budovy Centrale Supélec v Saclay ve Francii
Světlo pro naši budoucnost

Denní světlo
Použití a posuzování světlovodů Solatube®

Aktuality

Temelín dosáhl nejvyšší roční výroby Elektřinu, která by českým domácnostem vystačila na téměř 12 měsíců, vyrobila od začátku…

MONETA Money Bank se jako první firma v ČR rozhodla zcela přejít na elektromobily MONETA Money Bank se jako první společnost v České republice oficiálně rozhodla, že do…

ŠKODA AUTO bude od roku 2020 v Mladé Boleslavi vyrábět vozy s čistě elektrickým pohonem ŠKODA AUTO bude vozy s čistě elektrickým pohonem vyrábět v závodě v Mladé Boleslavi. Již…

Soutěž o nejlepší realizovaný projekt KNX instalace Spolek KNX národní skupina České republiky, z. s. vyhlásil soutěž o nejlepší projekt…

Více aktualit

Ford chce na trh uvést zcela autonomní automobily do roku 2021

07.09.2016 | Tech Crunch | www.techcrunch.com

Automobilka Ford nedávno oznámila, že chce do konce roku 2021 uvést na trh zcela autonomní vozidla bez volantu, brzdového a plynového pedálu. Automobil se tak zcela obejde bez řidiče.

Mluvčí automobilky se nechal slyšet, že Ford dosud neoznámil žádné datum proto, že svou snahu nepovažuje za závod. Zároveň však uvedl, že uvedení autonomních vozidel má vysokou prioritu, protože tato technologie nabízí netušené možnosti v rámci pohodlí a bezpečí pasažérů.

Ford chce vyrábět zcela autonomní vozidla

Ford rovněž oznámil, že urychlí provoz v Silicon Valley a zdvojnásobí počet svých zaměstnanců v technických centrech na více 300 a rozšíří svou působnost i do Palo Alto.

Zatímco masová výroba samořídících automobilů je plánována do konce roku 2021, Ford nepočítá s nahrazením stávající flotily. Automobilka očekává, že tyto automobily budou využívány primárně v rámci městské dopravy jako doplněk k veřejné dopravě. Nynější sektor osobních automobilů bude pokračovat ve výrobě vozidel s funkcemi, které slouží k asistování řidiči, nikoliv však k jeho nahrazení.

Celý článek na Tech Crunch

Image Credit: Ford

-jk-