Aktuální vydání

Číslo 12/2021 vyšlo tiskem 1. 12. 2021. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Měření, zkoušení, péče o jakost

Trh, obchod, podnikání
Na co si dát pozor při změně dodavatele energie?

Číslo 6/2021 vyšlo tiskem
29. 11. 2021. V elektronické verzi na webu ihned.

Aktuality
Poslední zasedání redakční rady časopisu Světlo?
Ing. Jiří Novotný šéfredaktorem časopisu Světlo od jeho založení

Z odborného tisku
Nový datový formát pro popis svítidel

EPLAN Experience – prvních 365 dnů

7. 1. 2016 | EPLAN | www.eplan.cz

Koncept EPLAN Experience byl poprvé představen mezinárodní odborné veřejnosti na veletrhu SPS IPC Drives v listopadu 2014. Osm definovaných klíčových oblastí od IT infrastruktury až po integraci procesů sleduje jediný cíl: podpořit zákazníka, aby projektoval efektivněji. Zkušenosti z prvního roku potvrzují úspěšný rozvoj tohoto konceptu. Společnosti si uvědomují význam optimalizace procesů a v rámci konceptu Experience a s pomocí zákaznické podpory EPLAN s ní aktivně začínají.


Všech osm definovaných klíčových oblastí EPLAN Experience sleduje jediný cíl: podpořit zákazníky v efektivnějším projektování. „Témata jako propojování, globalizace a integrace nezaměstnávají jen nás, ale i naše zákazníky,“ vysvětluje Haluk Menderes, jednatel EPLAN Software & Service.

Právě před rokem se zákazníkům představil nový koncept zaměřený na zvýšení efektivity projektování EPLAN Experience, který se zaměřuje především na automatizaci a optimalizaci procesů. Mnoho zajímavých zákaznických projektů potvrzuje, že se tento koncept úspěšně rozvíjí „Zejména u projektů informačních technologií většího rozsahu platí, že je třeba mít stále na zřeteli všechny klíčové oblasti,“ říká Gottfried Aschauer, vedoucí výzkumu a vývoje rakouského koncernu Wintersteiger. A právě tyto klíčové oblasti, které je možné zavádět modulárně a napříč jednotlivými oblastmi, EPLAN velmi pečlivě propracoval. Spojují se zde např. témata jako IT infrastruktura, Metody projektování, Strukturování produktů nebo Normy a standardy.

„Pomáháme společnostem dosáhnout lepšího výsledku při využití stejných nebo i nižších zdrojů a výrazně urychlit vývoj produktů,″ vysvětluje Haluk Menderes, jednatel společnosti EPLAN. „Témata jako propojování, globalizace a integrace nezaměstnávají jen nás, ale i naše zákazníky, pokračuje Menderes. Poptávka po tématech, jako je standardizace, konfigurace a management variant, je v současné době vysoká – klíčem v oblasti projektování je strukturování produktů. Jakmile je provedeno strukturování, není nutné vždycky znovu vynalézat již objevené, ale osvědčené produkty se dají opakovaně využít. Také EPLAN vsadil při vývoji konceptu Experience na opakované používání. Praktické znalosti a zkušenosti nashromážděné za více než 30 let byly nyní v ucelené podobě předány zákazníkům po celém světě. 


Velký zájem o metodická školení

Ke klíčovým oblastem Normy a standardy a Metody projektování nabízí EPLAN praktická školení, která pomáhají podnikům při plynulém zavádění a dodržování normy IEC 81346. Ohlasy na tato školení jsou velmi pozitivní. Účastníci školení EPLAN oceňují orientaci na praxi a správnou volbu témat – zejména intenzivní zaměření na aktuálně platné normy. A z těchto školení netěží jen zákazníci, také poskytovatel řešení EPLAN je velmi spokojen s dosavadními výsledky:

„Počet našich školení výrazně vzrostl a máme radost zejména z nárůstu počtu účastníků metodických a rozšiřujících školení″ pokračuje Menderes. 

EPLAN Engineering CZ

EPLAN Engineering CZ
Dukelských hrdinů 654/34
Praha 7 – Holešovice
170 00
www.eplan.cz