Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 2/2019 vyšlo tiskem 13. 2. 2019. V elektronické verzi na webu 11. 3. 2019. 

Téma: Elektrické přístroje – spínací, jisticí, ochranné, signalizační a speciální

Hlavní článek
Perspektivní topologie výkonových měničů
Smart Cities (7. část)

Číslo 1/2019 vyšlo tiskem 4. 2. 2019. V elektronické verzi na webu 5. 3. 2019.

Veletrhy a výstavy
Pozvánka na výstavu SVĚTLO V ARCHITEKTUŘE
Prolight + Sound 2019: pojďte s dobou
Světlo na veletrhu For Arch 2018

Veřejné osvětlení
Světla měst a obcí 2018 – setkání u kulatého stolu

Aktuality

V Praze byla představena publikace Světového energetického výhledu Pod záštitou Ministerstva průmyslu a obchodu se v Praze konala prezentace aktuálního…

Temelín investuje 1,5 miliardy a soustředí se na efektivitu provozu Přestože je Temelín nejnovější jadernou lokalitou v Evropě, bude i nadále pokračovat v…

50. konferencia elektrotechnikov Slovenska SEZ-KES Vás pozýva na jubilejnú 50. konferenciu elektrotechnikov Slovenska, ktorá sa…

Do přípravy Národní strategie umělé inteligence se zapojí široká veřejnost Ministerstvo průmyslu a obchodu spustilo konzultaci s odbornou veřejností, firmami i…

Více aktualit

Elektrotříkolka nové generace

12.08.2016 | BASF spol. s.r.o. | www.basf.com/cz/

Yamaha vytvořila za pomoci univerzálních plastů od BASF koncept pohodlného a praktického tříkolového vozítka. Elektrotříkolku nové generace můžete po celý rok vidět v Japonsku v Toyo Ita Muzeu architektury.

Alfou a omegou pohodové a odpočinkové jízdy u nových vozidel jsou vždy pneumatiky. Aby společnost Yamaha zvýšila celkový požitek z jízdy, použila na výrobu pneumatik modelu 05GEN první celosvětově expandovaný termoplastický polyuretan Infinergy® a Elastollan® od BASF. Buněčná struktura Infinergy® skvěle ladí s celkově výrazným designem a díky Elastollanu® může mít povrch pneumatik různou texturu i barvu.

Tokijská designfabrik® pomáhá designérům a konstruktérům realizovat jejich nápady a nabízí pomocnou ruku při výběru materiálu ve všech fázích vývoje produktu. Viceprezident Material Asia Pacific, Andy Postlethwaite, k tomu říká: „Hlavním cílem při vytváření konceptu nového elektro vozítka bylo zlepšit zážitek z jízdy všem, kteří cestují na krátké vzdálenosti, Designfabrik® pomáhá designerům přetavit myšlenky do reality. I Yamaze asistovala při realizaci konceptu rafinované dynamiky a nabídla jí poradenské služby při volbě materiálu a barvy.“

O konceptech nové generace Yamaha Motor
Yamaha Motor Co., Ltd. požádala pana Toyo Ita, architekta z ostrova Omishima, aby navrhnul nové vozidlo, které by jezdilo téměř samo a pomáhalo lidem překonávat krátké vzdálenosti. Nyní se zaměří na zefektivnění pohybu lidí, kteří chtějí cestovat dál a rychleji.

Tiskové materiály BASF