Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 5/2017 vyšlo tiskem 11. 5. 2017. V elektronické verzi na webu od 2. 6. 2017. 

Zdůrazněné téma: Ochrana před bleskem a přepětím;
23. ELO SYS 2017

Hlavní článek
Vibrace točivých strojů s magnetickými ložisky

Číslo 2/2017 vyšlo tiskem 17. 3. 2017. V elektronické verzi na webu bude ihned.

Veletrhy a výstavy
Inspirativní osvětlení ze zahraničních veletrhů 

Příslušenství osvětlovacích soustav
Na osvětlení provozu lze šetřit s minimem investic
Maxos fusion – nový rychlomontážní systém Philips
Inteligentní řešení DALISYS® pro řízení osvětlení

Aktuality

Projekt studentů FEL ČVUT v Praze míří na celosvětové finále Microsoft Imagine Studentský startup XGLU, zabývající se vývojem bezbateriového glukometru, vybojoval…

ČEZ zřizuje novou divizi jaderná energetika. Povede ji Bohdan Zronek Vedení Skupiny ČEZ rozhodlo o vzniku nové divize jaderná energetika s platností od 1.…

Příští týden začne v Praze strojírenský veletrh FOR INDUSTRY Letos na něm předvedou jedinečné novinky české společnosti. Spojení designu a moderní…

Vadné adaptéry Tesla poškozují rychlodobíjecí stanice V uplynulých dnech na rychlodobíjecích stanicích ČEZ zaznamenal už několikátý případ…

Více aktualit

Elektrokola jedou

13.11.2014 | |

Zpráva společnosti Navigant Research se zmiňuje o rostoucím trhu s elektrokoly. Rozvíjející se americký trh chápe elektrokola jako nástroj sportovního vyžití; v zemích asijsko-pacifického regionu a západní Evropy si elektrokola vydobyla silnější pozici a slouží zde i ke každodenní přepravě osob.

S pokroky v technologii elektrokol, jejich zlevňováním a zpřístupňováním spotřebitelům, má trh poskočit z 31,7 milionu prodaných kusů v roce 2014 na 40,3 milionu v roce 2023. Rozšíří se různé kombinované a asistované způsoby pohonu, dodávková elektrokola, all-in-one retrofity pro „elektrifikaci” běžných kol, využití elektrokol policií či ostrahou.

Urbanizace, rostoucí ceny paliva a zahlcení dopravních komunikací budou spotřebitele ponoukat k alternativním způsobům dopravy, a tedy i k elektrokolům. To se už děje např. v Číně, kde elektrokola denně sedlá, podle odhadů, až 170 milionů uživatelů. Předpokládá se rovněž, že v západních zemích se lidé navrátí ze satelitů zpátky do měst, kde jim elektrokola přijdou vhod.

Zdroj / více na navigantresearch.com
Foto: b-linepdx.com