Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 3/2017 vyšlo tiskem 15. 3. 2017. V elektronické verzi na webu bude ihned. 

Téma: Amper 2017 – 25. mezinárodní elektrotechnický veletrh

Hlavní článek
Problémy elektromobility

Číslo 2/2017 vyšlo tiskem 17. 3. 2017. V elektronické verzi na webu bude ihned.

Veletrhy a výstavy
Inspirativní osvětlení ze zahraničních veletrhů 

Příslušenství osvětlovacích soustav
Na osvětlení provozu lze šetřit s minimem investic
Maxos fusion – nový rychlomontážní systém Philips
Inteligentní řešení DALISYS® pro řízení osvětlení

Aktuality

Současné možnosti elektromobility představí AMPER Motion 2017 Největší přehlídka elektromobility v ČR proběhne 21.- 24. 3. na brněnském výstavišti a…

Startuje 9. ročník největší tuzemské ekologické soutěže Odstartoval již 9. ročník největší tuzemské ekologické soutěže E.ON Energy Globe.…

V distribuční soustavě (DS) ČEZ Distribuce, a. s. je vyhlášen kalamitní stav Od 9 h dne 24.2.2017 je vyhlášen kalamitní stav v Karlovarském kraji - okres Karlovy Vary…

Veletrh Věda Výzkum Inovace 2017 zahájí místopředseda vlády Pavel Bělobrádek Letošní ročník Veletrhu Věda Výzkum Inovace zahájí na brněnském výstavišti 28. února 2017…

Více aktualit

Elektrokola jedou

13.11.2014 | |

Zpráva společnosti Navigant Research se zmiňuje o rostoucím trhu s elektrokoly. Rozvíjející se americký trh chápe elektrokola jako nástroj sportovního vyžití; v zemích asijsko-pacifického regionu a západní Evropy si elektrokola vydobyla silnější pozici a slouží zde i ke každodenní přepravě osob.

S pokroky v technologii elektrokol, jejich zlevňováním a zpřístupňováním spotřebitelům, má trh poskočit z 31,7 milionu prodaných kusů v roce 2014 na 40,3 milionu v roce 2023. Rozšíří se různé kombinované a asistované způsoby pohonu, dodávková elektrokola, all-in-one retrofity pro „elektrifikaci” běžných kol, využití elektrokol policií či ostrahou.

Urbanizace, rostoucí ceny paliva a zahlcení dopravních komunikací budou spotřebitele ponoukat k alternativním způsobům dopravy, a tedy i k elektrokolům. To se už děje např. v Číně, kde elektrokola denně sedlá, podle odhadů, až 170 milionů uživatelů. Předpokládá se rovněž, že v západních zemích se lidé navrátí ze satelitů zpátky do měst, kde jim elektrokola přijdou vhod.

Zdroj / více na navigantresearch.com
Foto: b-linepdx.com