Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 1/2017 vyšlo tiskem 18. 1. 2017. V elektronické verzi na webu od 17. 2. 2017. 

Téma: Elektrotechnologie; Materiály pro elektrotechniku; Nástroje a pomůcky; Značení

Hlavní článek
Analýza dat fotovoltaického systému během zatmění Slunce
Rizikovost zapojení biometrických identifikačních systémů

Číslo 6/2016 vyšlo tiskem 5. 12. 2016. V elektronické verzi na webu od 5. 1. 2017.

Osvětlení interiérů
Seminář Interiéry 2016 – páté výročí
Součinnost bytového interiéru a osvětlení 

Normy, předpisy a doporučení
Nové normy pro osvětlení pozemních komunikací

Aktuality

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze představí zájemcům o studium moderní techniku i její historii Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá v pátek 20. ledna od 8.30 hodin první…

Loňská výroba Temelína by stačila k pokrytí téměř roční spotřeby českých domácností Přesně 12,1 terawatthodin elektřiny (TWh) loni vyrobila Jaderná elektrárna Temelín. Je to…

Osmý ročník Robosoutěže Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze ovládli studenti Gymnázia Zlín V pátek 16. prosince se v Zengerově posluchárně Fakulty elektrotechnické ČVUT na Karlově…

Společnost ABF převzala značku projektu SVĚTLO V ARCHITEKTUŘE Specializovanou výstavu svítidel, designu a příslušenství s názvem SVĚTLO V ARCHITEKTUŘE…

Více aktualit

Elektrokola jedou

13.11.2014 | |

Zpráva společnosti Navigant Research se zmiňuje o rostoucím trhu s elektrokoly. Rozvíjející se americký trh chápe elektrokola jako nástroj sportovního vyžití; v zemích asijsko-pacifického regionu a západní Evropy si elektrokola vydobyla silnější pozici a slouží zde i ke každodenní přepravě osob.

S pokroky v technologii elektrokol, jejich zlevňováním a zpřístupňováním spotřebitelům, má trh poskočit z 31,7 milionu prodaných kusů v roce 2014 na 40,3 milionu v roce 2023. Rozšíří se různé kombinované a asistované způsoby pohonu, dodávková elektrokola, all-in-one retrofity pro „elektrifikaci” běžných kol, využití elektrokol policií či ostrahou.

Urbanizace, rostoucí ceny paliva a zahlcení dopravních komunikací budou spotřebitele ponoukat k alternativním způsobům dopravy, a tedy i k elektrokolům. To se už děje např. v Číně, kde elektrokola denně sedlá, podle odhadů, až 170 milionů uživatelů. Předpokládá se rovněž, že v západních zemích se lidé navrátí ze satelitů zpátky do měst, kde jim elektrokola přijdou vhod.

Zdroj / více na navigantresearch.com
Foto: b-linepdx.com