Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 11/2017 vyšlo tiskem 6. 11. 2017. V elektronické verzi na webu od 27. 11. 2017. 

Téma: Elektrické rozváděče a rozváděčová technika; Točivé elektrické stroje

Hlavní článek
Analýza účinku geometrických charakteristik CFD simulací na teplotní pole sinusového filtru
On-line optimalizácia komutačných uhlov prúdu vo fázach BLDC motora

Číslo 5/2017 vyšlo tiskem 18. 9. 2017. V elektronické verzi na webu bude 18. 9. 2017.

Svítidla a světelné přístroje
MAYBE STYLE představuje LED designová svítidla německého výrobce Lightnet
TREVOS – nová svítidla pro průmysl i kanceláře
Kolik typů LED panelů vyrábí MODUS?
Inteligentní LED svítidlo RENO PROFI

Osvětlení interiérů
Světlo v bytovém interiéru – otázky a odpovědi

Aktuality

MONETA Money Bank se jako první firma v ČR rozhodla zcela přejít na elektromobily MONETA Money Bank se jako první společnost v České republice oficiálně rozhodla, že do…

ŠKODA AUTO bude od roku 2020 v Mladé Boleslavi vyrábět vozy s čistě elektrickým pohonem ŠKODA AUTO bude vozy s čistě elektrickým pohonem vyrábět v závodě v Mladé Boleslavi. Již…

Soutěž o nejlepší realizovaný projekt KNX instalace Spolek KNX národní skupina České republiky, z. s. vyhlásil soutěž o nejlepší projekt…

Slovensko bude partnerskou zemí MSV 2018 Příští rok se chystají oslavy několika kulatých výročí včetně 100 let od založení…

Více aktualit

Elektrokola jedou

13.11.2014 | |

Zpráva společnosti Navigant Research se zmiňuje o rostoucím trhu s elektrokoly. Rozvíjející se americký trh chápe elektrokola jako nástroj sportovního vyžití; v zemích asijsko-pacifického regionu a západní Evropy si elektrokola vydobyla silnější pozici a slouží zde i ke každodenní přepravě osob.

S pokroky v technologii elektrokol, jejich zlevňováním a zpřístupňováním spotřebitelům, má trh poskočit z 31,7 milionu prodaných kusů v roce 2014 na 40,3 milionu v roce 2023. Rozšíří se různé kombinované a asistované způsoby pohonu, dodávková elektrokola, all-in-one retrofity pro „elektrifikaci” běžných kol, využití elektrokol policií či ostrahou.

Urbanizace, rostoucí ceny paliva a zahlcení dopravních komunikací budou spotřebitele ponoukat k alternativním způsobům dopravy, a tedy i k elektrokolům. To se už děje např. v Číně, kde elektrokola denně sedlá, podle odhadů, až 170 milionů uživatelů. Předpokládá se rovněž, že v západních zemích se lidé navrátí ze satelitů zpátky do měst, kde jim elektrokola přijdou vhod.

Zdroj / více na navigantresearch.com
Foto: b-linepdx.com