Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 11/2019 vyšlo tiskem 6. 11. 2019. V elektronické verzi na webu 2. 12. 2019. 

Téma: Elektrické rozváděče a rozváděčová technika; rozvodny

Hlavní článek
Příčina mechanického chvění těžních synchronních motorů Palašer a jeho odstranění

Číslo 5/2019 vyšlo tiskem 16. 9. 2019. V elektronické verzi na webu ihned.

Činnost odborných organizací
Mezinárodní konference SVĚTLO 2019 – 6. oznámení
Zúčastnili sme sa kongresu Medzinárodnej komisie pre osvetlenie CIE 2019 vo Washingtone
Odborný seminár SLOVALUX 2019

Veletrhy a výstavy
Inspirujte se boho stylem i designem Dálného východu na podzimním veletrhu FOR INTERIOR

Aktuality

Finále celorepublikové soutěže Energetická olympiáda proběhne na FEL ČVUT v Praze Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá v pátek 15. listopadu od 8.30 hodin Den…

Chystaná digitalizace stavebnictví pomůže zkvalitnit budovy a ušetřit miliardy Od roku 2022 bude muset být u všech nadlimitních veřejných zakázek v českém stavebnictví…

Co vozí energetici v autě? TETRIS CHALLENGE Co vše se vejde energetikům do auta, které používají metodu práce pod napětím (PPN) –…

ENERGO SUMMIT – vrcholná událost energetického sektoru 15. listopadu 2019 se na pražském výstavišti PVA EXPO PRAHA uskuteční již 5. ročník…

Více aktualit

Continental a IBM vytvořily alianci a společně učiní další krok na cestě k autonomní mobilitě

12.09.2013 | |

Dodavatel systémů pro automobilový průmysl Continental učinil další krok k vysoce automatizované jízdě. S pomocí serverů od IBM bude v reálném čase vyhodnocovat data z vozidel tak, aby vytvořil algoritmus pro předvídání změn jízdních podmínek a dopravní situace. IBM a Continental oznámily vznik aliance, která bude provozovat cloud, do nějž budou připojeny tisíce vozidel.

Stěžejní částí alianční dohody je využití této cloudové platformy pro mobilní doručování služeb jako je například aktualizace softwaru nebo kontroly stavu vozidel, aniž by zákazníci museli s vozidlem do servisu. Nejen, že se vozidla budou moci připojovat na internet, ona budou jeho součástí.

Vozidla budou totiž do cloudu odesílat také údaje o průběhu své jízdy. Řidiči budou v budoucnu zpět dostávat informace o tom, co nastane v provozu v příštím okamžiku. IBM dodá počítačovou infrastrukturu, která bude schopna zpracovávat tyto ohromné objemy dat a vyhodnotit je tak, aby bylo možné předpovědi dodat v reálném čase.

Obě společnosti oznámily vznik aliance v úterý 10. září 2013 na frankfurtském autosalonu. Data ze systému Anticipatory Driving pak budou Continentalem a IBM využity k vývoji další generace platformy pojmenované Electronic Horizon, která již bude splňovat kriteria pro to, čemu Continental říká vysoce automatizovaná jízda (Highly Automated Driving). Ta bude posledním milníkem před nasazením plně autonomních vozidel – to v podmínkách reálného provozu společnost plánuje do roku 2020.

Aliance dokonale ilustruje výhody spojení velkých hráčů v automobilovém a počítačovém průmyslu. Každá strana přináší do společného projektu desetiletí zkušeností. Partnerství Continentalu s IBM se očekávalo, vědělo se však také, že Continental jedná i s Googlem.

Celou zprávu naleznete ZDE