Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 2/2017 vyšlo tiskem 17. 2. 2017. V elektronické verzi na webu od 10. 3. 2017. 

Téma: Elektrické přístroje – spínací, jisticí, ochranné a signalizační; Přístroje pro inteligentní sítě

Hlavní článek
Atypický návrh výkonového stejnosměrného zdroje se středofrekvenčním transformátorovým filtrem rušivého napětí

Číslo 1/2017 vyšlo tiskem 7. 2. 2017. V elektronické verzi na webu od 7. 3. 2017.

Veletrhy a výstavy
Pozvánka na výstavu SVĚTLO V ARCHITEKTUŘE 2017 

Architekturní a scénické osvětlení
Světelný design v kostce – Část 28
Osvětlení spiegeltentu a jeho specifika

Aktuality

V distribuční soustavě (DS) ČEZ Distribuce, a. s. je vyhlášen kalamitní stav Od 9 h dne 24.2.2017 je vyhlášen kalamitní stav v Karlovarském kraji - okres Karlovy Vary…

Veletrh Věda Výzkum Inovace 2017 zahájí místopředseda vlády Pavel Bělobrádek Letošní ročník Veletrhu Věda Výzkum Inovace zahájí na brněnském výstavišti 28. února 2017…

Chytré lampy PRE potvrdily zhoršenou smogovou situaci v Praze Chytré lampy PRE potvrdily v rámci svého pilotního provozu, že v Holešovicích a…

Jak se bydlí v pasivních domech, řeknou jejich majitelé na veletrhu FOR PASIV Další ročník veletrhu FOR PASIV, který je zaměřený na projektování a výstavbu…

Více aktualit

Co vidí bezpilotní auto od Googlu když zatáčí?

06.05.2013 | |

Bezpilotní auto od Googlu se doslova topí v informacích o prostředí, jímž projíždí – shromažďuje 750 MB dat každou vteřinu, uvedl zakladatel společnosti Idealab Bill Gross. Podle Grosse auto během jízdy registruje prakticky všecko, včetně nedopalků cigaret, vtipkoval Gross. Když zahlédne nedopalek, ví, že se mezi auty stojícími u strany může vynořit člověk. Když zahlédne kutálející se míč, ví, že mu může do cesty vběhnout dítě.

Více se můžete dočíst na Grossově blogu.

V srpnu 2012 Google oznámil, že jeho bezpilotní auto má za sebou více než 300 000 mil testovací jízdy řízené výhradně počítačem, bez jediné nehody. Přestože tato technologie funguje zdánlivě bezchybně, software který ji pohání před sebou má ještě dlouhou cestu ..

„Aby byl skutečně dokonalý, musí se ještě zlepšit chování auta na zasněžených cestách, vyhodnocování dočasného stavebního značení a některé jiné náročné situace, které řidič zažívá“ napsal na svém blogu Chris Umson, vedoucí vývoje Googlu.