Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 3/2017 vyšlo tiskem 15. 3. 2017. V elektronické verzi na webu bude ihned. 

Téma: Amper 2017 – 25. mezinárodní elektrotechnický veletrh

Hlavní článek
Problémy elektromobility

Číslo 2/2017 vyšlo tiskem 17. 3. 2017. V elektronické verzi na webu bude ihned.

Veletrhy a výstavy
Inspirativní osvětlení ze zahraničních veletrhů 

Příslušenství osvětlovacích soustav
Na osvětlení provozu lze šetřit s minimem investic
Maxos fusion – nový rychlomontážní systém Philips
Inteligentní řešení DALISYS® pro řízení osvětlení

Aktuality

Současné možnosti elektromobility představí AMPER Motion 2017 Největší přehlídka elektromobility v ČR proběhne 21.- 24. 3. na brněnském výstavišti a…

Startuje 9. ročník největší tuzemské ekologické soutěže Odstartoval již 9. ročník největší tuzemské ekologické soutěže E.ON Energy Globe.…

V distribuční soustavě (DS) ČEZ Distribuce, a. s. je vyhlášen kalamitní stav Od 9 h dne 24.2.2017 je vyhlášen kalamitní stav v Karlovarském kraji - okres Karlovy Vary…

Veletrh Věda Výzkum Inovace 2017 zahájí místopředseda vlády Pavel Bělobrádek Letošní ročník Veletrhu Věda Výzkum Inovace zahájí na brněnském výstavišti 28. února 2017…

Více aktualit

Co vidí bezpilotní auto od Googlu když zatáčí?

06.05.2013 | |

Bezpilotní auto od Googlu se doslova topí v informacích o prostředí, jímž projíždí – shromažďuje 750 MB dat každou vteřinu, uvedl zakladatel společnosti Idealab Bill Gross. Podle Grosse auto během jízdy registruje prakticky všecko, včetně nedopalků cigaret, vtipkoval Gross. Když zahlédne nedopalek, ví, že se mezi auty stojícími u strany může vynořit člověk. Když zahlédne kutálející se míč, ví, že mu může do cesty vběhnout dítě.

Více se můžete dočíst na Grossově blogu.

V srpnu 2012 Google oznámil, že jeho bezpilotní auto má za sebou více než 300 000 mil testovací jízdy řízené výhradně počítačem, bez jediné nehody. Přestože tato technologie funguje zdánlivě bezchybně, software který ji pohání před sebou má ještě dlouhou cestu ..

„Aby byl skutečně dokonalý, musí se ještě zlepšit chování auta na zasněžených cestách, vyhodnocování dočasného stavebního značení a některé jiné náročné situace, které řidič zažívá“ napsal na svém blogu Chris Umson, vedoucí vývoje Googlu.