Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 7/2018 vyšlo tiskem 27. 6. 2018. V elektronické verzi na webu od 27. 7. 2018. 

Téma: Kabely, vodiče, kabelová technika; Nářadí, nástroje a zařízení pro práci s kabely

Hlavní článek
Parametrizace obvodových modelů lithiových akumulátorů pro elektromobilitu
Smart Cities (3. část – 1. díl)

Číslo 3/2018 vyšlo tiskem 15. 6. 2018. V elektronické verzi na webu 16. 7. 2018.

Příslušenství osvětlovacích soustav
Večer s Foxtrotem na Českém nebi

Veřejné osvětlení
Nadčasové svítidlo pro veřejné osvětlení – Streetlight 11
Ovládání veřejného osvětlení

Aktuality

Nejlepší studenti 2018 nalezeni Do finálového kola 8. ročníku soutěže Nejlepší student, které se konalo 20. června 2018 v…

Výběrové řízení na dodavatele pro krytí ztrát pokračuje pátým aukčním kolem Páté aukční kolo výběrového řízení na dodavatele elektřiny pro krytí ztrát v přenosové…

Sympozium o fyzice plazmatu – trendy jaderné fúze i aplikace netermálního plazmatu v medicíně Fakulta elektrotechnická Českého vysokého učení technického v Praze pořádá ve spolupráci…

Novinky z oblasti elektrotechniky, energetiky a elektroniky predstavil veľtrh ELO SYS 2018 24. ročník medzinárodného veľtrhu ELO SYS sa konal v termíne 22. až 25. mája 2018 na…

Více aktualit

Co vidí bezpilotní auto od Googlu když zatáčí?

06.05.2013 | |

Bezpilotní auto od Googlu se doslova topí v informacích o prostředí, jímž projíždí – shromažďuje 750 MB dat každou vteřinu, uvedl zakladatel společnosti Idealab Bill Gross. Podle Grosse auto během jízdy registruje prakticky všecko, včetně nedopalků cigaret, vtipkoval Gross. Když zahlédne nedopalek, ví, že se mezi auty stojícími u strany může vynořit člověk. Když zahlédne kutálející se míč, ví, že mu může do cesty vběhnout dítě.

Více se můžete dočíst na Grossově blogu.

V srpnu 2012 Google oznámil, že jeho bezpilotní auto má za sebou více než 300 000 mil testovací jízdy řízené výhradně počítačem, bez jediné nehody. Přestože tato technologie funguje zdánlivě bezchybně, software který ji pohání před sebou má ještě dlouhou cestu ..

„Aby byl skutečně dokonalý, musí se ještě zlepšit chování auta na zasněžených cestách, vyhodnocování dočasného stavebního značení a některé jiné náročné situace, které řidič zažívá“ napsal na svém blogu Chris Umson, vedoucí vývoje Googlu.