Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 2/2018 vyšlo tiskem 14. 2. 2018. V elektronické verzi na webu od 12. 3. 2018. 

Téma: Elektrické přístroje; Přístroje pro chytré sítě; Internet věcí

Hlavní článek
Řízení toku výkonu v síti pomocí výkonových měničů

Číslo 1/2018 vyšlo tiskem 5. 2. 2018. V elektronické verzi na webu bude 5. 3. 2018.

Architekturní a scénické osvětlení
Mexické světlo

Světelný design v kostce Část 34
Světelnětechnická dokumentace – část 2
Schémata pro scénické osvětlení

Svítidla a světelné přístroje
LED svítidla NITEKO – zaručená životnost a teple bílé světlo nejen pro veřejné osvětlení

Aktuality

Brněnská technika představila novou kampaň jako generační výpověď mladých Nová náborová kampaň brněnské techniky s názvem Generace VUT upozorňuje na časté…

Výroba z biomasy vzrostla o 14 %, dodala čistou elektřinu pro 230 tisíc domácností Téměř 573 milionů kWh ekologické elektřiny vyprodukovaly v loňském roce výrobny Skupiny…

Dva veletrhy úsporného, komfortního a moderního bydlení – DŘEVOSTAVBY, MODERNÍ VYTÁPĚNÍ 13. ročník veletrhu DŘEVOSTAVBY se koná souběžně s veletrhem MODERNÍ VYTÁPĚNÍ. Společná…

Synergie oborů na veletrhu FOR ARCH přináší větší zájem vystavovatelů Mezinárodní stavební veletrh FOR ARCH se uskuteční v PVA EXPO PRAHA v Letňanech 18.–22.…

Více aktualit

Co vidí bezpilotní auto od Googlu když zatáčí?

06.05.2013 | |

Bezpilotní auto od Googlu se doslova topí v informacích o prostředí, jímž projíždí – shromažďuje 750 MB dat každou vteřinu, uvedl zakladatel společnosti Idealab Bill Gross. Podle Grosse auto během jízdy registruje prakticky všecko, včetně nedopalků cigaret, vtipkoval Gross. Když zahlédne nedopalek, ví, že se mezi auty stojícími u strany může vynořit člověk. Když zahlédne kutálející se míč, ví, že mu může do cesty vběhnout dítě.

Více se můžete dočíst na Grossově blogu.

V srpnu 2012 Google oznámil, že jeho bezpilotní auto má za sebou více než 300 000 mil testovací jízdy řízené výhradně počítačem, bez jediné nehody. Přestože tato technologie funguje zdánlivě bezchybně, software který ji pohání před sebou má ještě dlouhou cestu ..

„Aby byl skutečně dokonalý, musí se ještě zlepšit chování auta na zasněžených cestách, vyhodnocování dočasného stavebního značení a některé jiné náročné situace, které řidič zažívá“ napsal na svém blogu Chris Umson, vedoucí vývoje Googlu.