Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 10/2019 vyšlo tiskem 2. 10. 2019. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Elektroenergetika; Zařízení pro přenos a distribuci elektřiny

Hlavní článek
Problematika a měření na invertorových svařovacích zdrojích z hlediska odebíraného proudu

Číslo 5/2019 vyšlo tiskem 16. 9. 2019. V elektronické verzi na webu ihned.

Činnost odborných organizací
Mezinárodní konference SVĚTLO 2019 – 6. oznámení
Zúčastnili sme sa kongresu Medzinárodnej komisie pre osvetlenie CIE 2019 vo Washingtone
Odborný seminár SLOVALUX 2019

Veletrhy a výstavy
Inspirujte se boho stylem i designem Dálného východu na podzimním veletrhu FOR INTERIOR

Aktuality

ENERGO SUMMIT – vrcholná událost energetického sektoru 15. listopadu 2019 se na pražském výstavišti PVA EXPO PRAHA uskuteční již 5. ročník…

Druhý ročník e-SALON bude větší a plný premiér čisté mobility Na úspěšnou premiéru e-SALON v roce 2018 naváže na výstavišti PVA v Praze Letňanech jeho…

FOR ARCH oslavil třicetiny! Největší stavební veletrh v ČR nemá konkurenci Stovky vystavovatelů napříč obory, tisíce spokojených návštěvníků, desítky novinek a…

Společnost Eaton opět partnerem projektu Machři roku Společnost Eaton Elektrotechnika, která je součástí globálního leadera v oblasti řízení…

Více aktualit

Co vidí bezpilotní auto od Googlu když zatáčí?

06.05.2013 | |

Bezpilotní auto od Googlu se doslova topí v informacích o prostředí, jímž projíždí – shromažďuje 750 MB dat každou vteřinu, uvedl zakladatel společnosti Idealab Bill Gross. Podle Grosse auto během jízdy registruje prakticky všecko, včetně nedopalků cigaret, vtipkoval Gross. Když zahlédne nedopalek, ví, že se mezi auty stojícími u strany může vynořit člověk. Když zahlédne kutálející se míč, ví, že mu může do cesty vběhnout dítě.

Více se můžete dočíst na Grossově blogu.

V srpnu 2012 Google oznámil, že jeho bezpilotní auto má za sebou více než 300 000 mil testovací jízdy řízené výhradně počítačem, bez jediné nehody. Přestože tato technologie funguje zdánlivě bezchybně, software který ji pohání před sebou má ještě dlouhou cestu ..

„Aby byl skutečně dokonalý, musí se ještě zlepšit chování auta na zasněžených cestách, vyhodnocování dočasného stavebního značení a některé jiné náročné situace, které řidič zažívá“ napsal na svém blogu Chris Umson, vedoucí vývoje Googlu.