Aktuální vydání

Číslo 3/2020 vyšlo tiskem 13. 3. 2020. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Trendy v elektrotechnice a souvisejících oborech

Hlavní článek
Využití měniče frekvence pro experimentální zařízení

Číslo 2/2020 vyšlo tiskem 6. 3. 2020. V elektronické verzi na webu ihned.

Trh, obchod, podnikání
BOOBA v novém showroomu, který předčil veškerá očekávání
Rozhovor s předsedou představenstva Technologií hlavního města Prahy

Denní světlo
Diagram zastínění pro 21. březen
Moderní metody získávání dat pro zpracování světelnětechnických posudků

Brýle pro augmented reality od META: revoluce v používání osobních počítačů

30. 1. 2014 | |

Proti v současnosti nejznámějšímu představiteli wearable elektroniky a wearable počítačů: Google Glass s jeho omezenými možnostmi využití, přináší META plnohodnotnou komplexní augmented reality platformu. Dvě základní technologie, které Meta s jeho unikátním rozhraním pro augmented reality odlišují, jsou algoritmus pro sledování rukou a algoritmus pro sledování prostoru. Ty vycházejí z průkopnické práce Steve Manna, vedoucího vývoje v META a jsou základem jedinečného holografického rozhraní, které META poskytuje, a které jsme jinak dosud znali asi spíše ze sci-fi filmů.

Úspěšné nasazení technologie v prvním komerčně nabízeném modelu (jeho uvedení na trh bylo nedávno úspěšně crowdfundováno na kickstarter.com a u zákazníků bude počátkem léta 2014) bylo umožněno především vytvořením a integrací modulu, který měří zároveň 9 os. Díky němu budou moci uživatelé META například otevírat okna aplikací, nechávat je zavěšená na zdech místností a zase se k nim vracet.

www.spaceglasses.com
Více například na
engadget.com



Obrázek: META