Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 11/2019 vyšlo tiskem 6. 11. 2019. V elektronické verzi na webu 2. 12. 2019. 

Téma: Elektrické rozváděče a rozváděčová technika; rozvodny

Hlavní článek
Příčina mechanického chvění těžních synchronních motorů Palašer a jeho odstranění

Číslo 5/2019 vyšlo tiskem 16. 9. 2019. V elektronické verzi na webu ihned.

Činnost odborných organizací
Mezinárodní konference SVĚTLO 2019 – 6. oznámení
Zúčastnili sme sa kongresu Medzinárodnej komisie pre osvetlenie CIE 2019 vo Washingtone
Odborný seminár SLOVALUX 2019

Veletrhy a výstavy
Inspirujte se boho stylem i designem Dálného východu na podzimním veletrhu FOR INTERIOR

Aktuality

Finále celorepublikové soutěže Energetická olympiáda proběhne na FEL ČVUT v Praze Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá v pátek 15. listopadu od 8.30 hodin Den…

Chystaná digitalizace stavebnictví pomůže zkvalitnit budovy a ušetřit miliardy Od roku 2022 bude muset být u všech nadlimitních veřejných zakázek v českém stavebnictví…

Co vozí energetici v autě? TETRIS CHALLENGE Co vše se vejde energetikům do auta, které používají metodu práce pod napětím (PPN) –…

ENERGO SUMMIT – vrcholná událost energetického sektoru 15. listopadu 2019 se na pražském výstavišti PVA EXPO PRAHA uskuteční již 5. ročník…

Více aktualit

BOSCH nabízí Plugless™ Level 2 EV Charging System (3.3kW)

18.06.2013 | |

Plugless™ Level 2 EV Charging System přináší pohodlnější a spolehlivější způsob jak nabíjet elektromobily. Prostě zajedete na parkovací místo, které je tímto systémem vybavené a Plugless L2 System se postará o zbytek – bezdrátově – žádné kabely, které by bylo potřeba rozmotávat ani žádné konektory k zapojování. Jedná se o zcela hands free technologii. Jakmile se přiblížíte k parkovacímu místu, na zdi připevněný ovládací panel vás navede přesně nad dobíjecí podložku. Jakmile jste nad ní, váš elektromobil se začíná nabíjet sám od sebe.

Součásti systému

  • adaptér obsahující nabíjecí zařízení a je pevně připojený k zemi. Adaptéry jsou speciálně navrhovány pro každý model elektromobilu,
  • ovládací panel obsahuje elektrovýzbroj nabíjecí stanice a je připojen na přívod 240V 30A. Tato část dodává elektřinu parkovací podložce. Rovněž zajišťuje pokyny pro řidiče a informace o stavu nabití baterie. Je nainstalováno na zdi přímo před místem, kde uživatel EV parkuje.
  • Parkovací podložka (Parking Pad) obsahuje tu část systému, která se stará o přenos energie a je nainstalovaná na podlaze garáže nebo parkovacího místa.

foto: golem.de