Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 7/2019 vyšlo tiskem 26. 6. 2019. V elektronické verzi na webu 26. 7. 2019. 

Téma: Kabely, vodiče a kabelová technika; Nářadí, nástroje a zařízení pro práci s kabely

Hlavní článek
Správa aktiv a potřeba diagnostiky v Průmyslu 4.0

Číslo 3/2019 vyšlo tiskem 11. 6. 2019. V elektronické verzi na webu 15. 7. 2019.

Veletrhy a výstavy
Euroluce 2019 očima designérky
Výstava Světlo v architektuře 2019
Amper 2019 v zajetí „chytrých“ technologií

Pro osvěžení paměti
Osvětlovací sklo z Kamenného pahorku

Aktuality

Digitální továrna 2.0 na MSV 2019 Digitální továrna 2.0 je jedním z hlavních témat Mezinárodního strojírenského veletrhu…

Historicky nejvyšší grant Evropské unie dostal česko-slovenský energetický projekt ACON Společnosti E.ON Distribuce a Západoslovenská distribuční (ZSD) získaly od Evropské…

Viceprezidentem asociace ENTSO-E zvolen člen představenstva ČEPS, a.s., Zbyněk Boldiš Zbyněk Boldiš, člen představenstva ČEPS, a.s., byl zvolen do funkce viceprezidenta…

Drony z Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze budou obhajovat vítězství v Abu Dhabi Utkají se o hlavní cenu 1 milion dolarů. Testy systému spolupracujících autonomních dronů…

Více aktualit

BOSCH nabízí Plugless™ Level 2 EV Charging System (3.3kW)

18.06.2013 | |

Plugless™ Level 2 EV Charging System přináší pohodlnější a spolehlivější způsob jak nabíjet elektromobily. Prostě zajedete na parkovací místo, které je tímto systémem vybavené a Plugless L2 System se postará o zbytek – bezdrátově – žádné kabely, které by bylo potřeba rozmotávat ani žádné konektory k zapojování. Jedná se o zcela hands free technologii. Jakmile se přiblížíte k parkovacímu místu, na zdi připevněný ovládací panel vás navede přesně nad dobíjecí podložku. Jakmile jste nad ní, váš elektromobil se začíná nabíjet sám od sebe.

Součásti systému

  • adaptér obsahující nabíjecí zařízení a je pevně připojený k zemi. Adaptéry jsou speciálně navrhovány pro každý model elektromobilu,
  • ovládací panel obsahuje elektrovýzbroj nabíjecí stanice a je připojen na přívod 240V 30A. Tato část dodává elektřinu parkovací podložce. Rovněž zajišťuje pokyny pro řidiče a informace o stavu nabití baterie. Je nainstalováno na zdi přímo před místem, kde uživatel EV parkuje.
  • Parkovací podložka (Parking Pad) obsahuje tu část systému, která se stará o přenos energie a je nainstalovaná na podlaze garáže nebo parkovacího místa.

foto: golem.de