Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 2/2017 vyšlo tiskem 17. 2. 2017. V elektronické verzi na webu od 10. 3. 2017. 

Téma: Elektrické přístroje – spínací, jisticí, ochranné a signalizační; Přístroje pro inteligentní sítě

Hlavní článek
Atypický návrh výkonového stejnosměrného zdroje se středofrekvenčním transformátorovým filtrem rušivého napětí

Číslo 1/2017 vyšlo tiskem 7. 2. 2017. V elektronické verzi na webu od 7. 3. 2017.

Veletrhy a výstavy
Pozvánka na výstavu SVĚTLO V ARCHITEKTUŘE 2017 

Architekturní a scénické osvětlení
Světelný design v kostce – Část 28
Osvětlení spiegeltentu a jeho specifika

Aktuality

Veletrh Věda Výzkum Inovace 2017 zahájí místopředseda vlády Pavel Bělobrádek Letošní ročník Veletrhu Věda Výzkum Inovace zahájí na brněnském výstavišti 28. února 2017…

Chytré lampy PRE potvrdily zhoršenou smogovou situaci v Praze Chytré lampy PRE potvrdily v rámci svého pilotního provozu, že v Holešovicích a…

Jak se bydlí v pasivních domech, řeknou jejich majitelé na veletrhu FOR PASIV Další ročník veletrhu FOR PASIV, který je zaměřený na projektování a výstavbu…

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze představí zájemcům o studium moderní techniku i její historii Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá v pátek 20. ledna od 8.30 hodin první…

Více aktualit

BOSCH nabízí Plugless™ Level 2 EV Charging System (3.3kW)

18.06.2013 | |

Plugless™ Level 2 EV Charging System přináší pohodlnější a spolehlivější způsob jak nabíjet elektromobily. Prostě zajedete na parkovací místo, které je tímto systémem vybavené a Plugless L2 System se postará o zbytek – bezdrátově – žádné kabely, které by bylo potřeba rozmotávat ani žádné konektory k zapojování. Jedná se o zcela hands free technologii. Jakmile se přiblížíte k parkovacímu místu, na zdi připevněný ovládací panel vás navede přesně nad dobíjecí podložku. Jakmile jste nad ní, váš elektromobil se začíná nabíjet sám od sebe.

Součásti systému

  • adaptér obsahující nabíjecí zařízení a je pevně připojený k zemi. Adaptéry jsou speciálně navrhovány pro každý model elektromobilu,
  • ovládací panel obsahuje elektrovýzbroj nabíjecí stanice a je připojen na přívod 240V 30A. Tato část dodává elektřinu parkovací podložce. Rovněž zajišťuje pokyny pro řidiče a informace o stavu nabití baterie. Je nainstalováno na zdi přímo před místem, kde uživatel EV parkuje.
  • Parkovací podložka (Parking Pad) obsahuje tu část systému, která se stará o přenos energie a je nainstalovaná na podlaze garáže nebo parkovacího místa.

foto: golem.de