Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 12/2016 vyšlo tiskem 7. 12. 2016. V elektronické verzi na webu od 6. 1. 2017. 

Téma: Měření, měřicí přístroje a měřicí technika; Zkušebnictví a diagnostika

Hlavní článek
Lithiové trakční akumulátory pro elektromobilitu (2. část – dokončení)

Číslo 6/2016 vyšlo tiskem 5. 12. 2016. V elektronické verzi na webu od 5. 1. 2017.

Osvětlení interiérů
Seminář Interiéry 2016 – páté výročí
Součinnost bytového interiéru a osvětlení 

Normy, předpisy a doporučení
Nové normy pro osvětlení pozemních komunikací

Aktuality

Svítící fasáda FEL ČVUT nabídne veřejnosti interaktivní program s názvem Creative Colours of FEL Dne 13. prosince v 16.30 hodin se v pražských Dejvicích veřejnosti představí interaktivní…

Fakulta elektrotechnická je na špici excelentního výzkumu na ČVUT Expertní panely Rady vlády pro výzkum, vývoj, inovace (RVVI) vybraly ve II. pilíři…

Švýcaři v referendu odmítli uzavřít jaderné elektrárny dříve V referendu hlasovalo 45 procent obyvatel, z toho 54,2 procent voličů řeklo návrhu na…

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá 25. 11. 2016 den otevřených dveří Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá 25. listopadu od 8.30 hodin Den otevřených…

Více aktualit

BOSCH nabízí Plugless™ Level 2 EV Charging System (3.3kW)

18.06.2013 | |

Plugless™ Level 2 EV Charging System přináší pohodlnější a spolehlivější způsob jak nabíjet elektromobily. Prostě zajedete na parkovací místo, které je tímto systémem vybavené a Plugless L2 System se postará o zbytek – bezdrátově – žádné kabely, které by bylo potřeba rozmotávat ani žádné konektory k zapojování. Jedná se o zcela hands free technologii. Jakmile se přiblížíte k parkovacímu místu, na zdi připevněný ovládací panel vás navede přesně nad dobíjecí podložku. Jakmile jste nad ní, váš elektromobil se začíná nabíjet sám od sebe.

Součásti systému

  • adaptér obsahující nabíjecí zařízení a je pevně připojený k zemi. Adaptéry jsou speciálně navrhovány pro každý model elektromobilu,
  • ovládací panel obsahuje elektrovýzbroj nabíjecí stanice a je připojen na přívod 240V 30A. Tato část dodává elektřinu parkovací podložce. Rovněž zajišťuje pokyny pro řidiče a informace o stavu nabití baterie. Je nainstalováno na zdi přímo před místem, kde uživatel EV parkuje.
  • Parkovací podložka (Parking Pad) obsahuje tu část systému, která se stará o přenos energie a je nainstalovaná na podlaze garáže nebo parkovacího místa.

foto: golem.de