Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 3/2017 vyšlo tiskem 15. 3. 2017. V elektronické verzi na webu bude ihned. 

Téma: Amper 2017 – 25. mezinárodní elektrotechnický veletrh

Hlavní článek
Problémy elektromobility

Číslo 2/2017 vyšlo tiskem 17. 3. 2017. V elektronické verzi na webu bude ihned.

Veletrhy a výstavy
Inspirativní osvětlení ze zahraničních veletrhů 

Příslušenství osvětlovacích soustav
Na osvětlení provozu lze šetřit s minimem investic
Maxos fusion – nový rychlomontážní systém Philips
Inteligentní řešení DALISYS® pro řízení osvětlení

Aktuality

MSV 2017 zacílí na Průmysl 4.0, automatizaci, environmentální technologie, dopravu a logistiku Již potřetí se na MSV 2017 upře pozornost na nové trendy průmyslové výroby. Průmysl 4.0 s…

Současné možnosti elektromobility představí AMPER Motion 2017 Největší přehlídka elektromobility v ČR proběhne 21.- 24. 3. na brněnském výstavišti a…

Startuje 9. ročník největší tuzemské ekologické soutěže Odstartoval již 9. ročník největší tuzemské ekologické soutěže E.ON Energy Globe.…

V distribuční soustavě (DS) ČEZ Distribuce, a. s. je vyhlášen kalamitní stav Od 9 h dne 24.2.2017 je vyhlášen kalamitní stav v Karlovarském kraji - okres Karlovy Vary…

Více aktualit

BOSCH nabízí Plugless™ Level 2 EV Charging System (3.3kW)

18.06.2013 | |

Plugless™ Level 2 EV Charging System přináší pohodlnější a spolehlivější způsob jak nabíjet elektromobily. Prostě zajedete na parkovací místo, které je tímto systémem vybavené a Plugless L2 System se postará o zbytek – bezdrátově – žádné kabely, které by bylo potřeba rozmotávat ani žádné konektory k zapojování. Jedná se o zcela hands free technologii. Jakmile se přiblížíte k parkovacímu místu, na zdi připevněný ovládací panel vás navede přesně nad dobíjecí podložku. Jakmile jste nad ní, váš elektromobil se začíná nabíjet sám od sebe.

Součásti systému

  • adaptér obsahující nabíjecí zařízení a je pevně připojený k zemi. Adaptéry jsou speciálně navrhovány pro každý model elektromobilu,
  • ovládací panel obsahuje elektrovýzbroj nabíjecí stanice a je připojen na přívod 240V 30A. Tato část dodává elektřinu parkovací podložce. Rovněž zajišťuje pokyny pro řidiče a informace o stavu nabití baterie. Je nainstalováno na zdi přímo před místem, kde uživatel EV parkuje.
  • Parkovací podložka (Parking Pad) obsahuje tu část systému, která se stará o přenos energie a je nainstalovaná na podlaze garáže nebo parkovacího místa.

foto: golem.de