Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 11/2016 vyšlo tiskem 7. 11. 2016. V elektronické verzi na webu od 1. 12. 2016. 

Téma: Rozváděče a rozváděčová technika; Točivé stroje a výkonová elektronika

Hlavní článek
Lithiové trakční akumulátory pro elektromobilitu

Číslo 6/2016 vyšlo tiskem 5. 12. 2016. V elektronické verzi na webu od 5. 1. 2017.

Osvětlení interiérů
Seminář Interiéry 2016 – páté výročí
Součinnost bytového interiéru a osvětlení 

Normy, předpisy a doporučení
Nové normy pro osvětlení pozemních komunikací

Aktuality

Svítící fasáda FEL ČVUT nabídne veřejnosti interaktivní program s názvem Creative Colours of FEL Dne 13. prosince v 16.30 hodin se v pražských Dejvicích veřejnosti představí interaktivní…

Fakulta elektrotechnická je na špici excelentního výzkumu na ČVUT Expertní panely Rady vlády pro výzkum, vývoj, inovace (RVVI) vybraly ve II. pilíři…

Švýcaři v referendu odmítli uzavřít jaderné elektrárny dříve V referendu hlasovalo 45 procent obyvatel, z toho 54,2 procent voličů řeklo návrhu na…

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá 25. 11. 2016 den otevřených dveří Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá 25. listopadu od 8.30 hodin Den otevřených…

Více aktualit

BMW představilo svoji vizi motocyklu budoucnosti

12.10.2016 | Phys.org | www.phys.org

Motocykl budoucnosti je podle BMW tak bezpečný, že nebudete při jízdě potřebovat žádnou helmu.

Německý výrobce automobilů a motocyklů představil v rámci oslav 100letého výročí založení společnosti svou vizi motocyklu budoucnosti Vision Next 100. Motocykl s bezemisním motorem má speciální stabilizační systém, takže máte jistotu, že neupadne. Motocykl je také zvláštní tím, že zatáčí celým rámem a mění svoji šířku podle rychlosti jízdy.

Motocykl budoucnosti od BMW

Německý výrobce luxusních automobilů letos také představil futuristický automobil BMW s flexibilní karoserií, samořídící Rolls-Royce a elektrický Mini Cooper. Navzdory všem futuristickým rysům nebude motocykl plně autonomní, uvedla společnost.

Celý článek na Phys.org

Image Credit: BMW

-jk-