Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 7/2019 vyšlo tiskem 26. 6. 2019. V elektronické verzi na webu 26. 7. 2019. 

Téma: Kabely, vodiče a kabelová technika; Nářadí, nástroje a zařízení pro práci s kabely

Hlavní článek
Správa aktiv a potřeba diagnostiky v Průmyslu 4.0

Číslo 3/2019 vyšlo tiskem 11. 6. 2019. V elektronické verzi na webu 15. 7. 2019.

Veletrhy a výstavy
Euroluce 2019 očima designérky
Výstava Světlo v architektuře 2019
Amper 2019 v zajetí „chytrých“ technologií

Pro osvěžení paměti
Osvětlovací sklo z Kamenného pahorku

Aktuality

Digitální továrna 2.0 na MSV 2019 Digitální továrna 2.0 je jedním z hlavních témat Mezinárodního strojírenského veletrhu…

Historicky nejvyšší grant Evropské unie dostal česko-slovenský energetický projekt ACON Společnosti E.ON Distribuce a Západoslovenská distribuční (ZSD) získaly od Evropské…

Viceprezidentem asociace ENTSO-E zvolen člen představenstva ČEPS, a.s., Zbyněk Boldiš Zbyněk Boldiš, člen představenstva ČEPS, a.s., byl zvolen do funkce viceprezidenta…

Drony z Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze budou obhajovat vítězství v Abu Dhabi Utkají se o hlavní cenu 1 milion dolarů. Testy systému spolupracujících autonomních dronů…

Více aktualit

BMW představilo svoji vizi motocyklu budoucnosti

12.10.2016 | Phys.org | www.phys.org

Motocykl budoucnosti je podle BMW tak bezpečný, že nebudete při jízdě potřebovat žádnou helmu.

Německý výrobce automobilů a motocyklů představil v rámci oslav 100letého výročí založení společnosti svou vizi motocyklu budoucnosti Vision Next 100. Motocykl s bezemisním motorem má speciální stabilizační systém, takže máte jistotu, že neupadne. Motocykl je také zvláštní tím, že zatáčí celým rámem a mění svoji šířku podle rychlosti jízdy.

Motocykl budoucnosti od BMW

Německý výrobce luxusních automobilů letos také představil futuristický automobil BMW s flexibilní karoserií, samořídící Rolls-Royce a elektrický Mini Cooper. Navzdory všem futuristickým rysům nebude motocykl plně autonomní, uvedla společnost.

Celý článek na Phys.org

Image Credit: BMW

-jk-