Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 12/2018 vyšlo tiskem 5. 12. 2018. V elektronické verzi na webu 5. 1. 2019. 

Téma: Měření a měřicí přístroje; Zkušebnictví a diagnostika

Hlavní článek
Termovízne merania v energetike
Smart Cities (5. část)

Číslo 6/2018 vyšlo tiskem 3. 12. 2018. V elektronické verzi na webu 4. 1. 2019.

Svítidla a světelné přístroje
Modulární světlomety Siteco
Dekorativní svítidlo PRESBETON H-E-X z ucelené řady městského mobiliáře
LED svítidla ESALITE – revoluce v oblasti průmyslového osvětlení

Denní světlo
O mediánové osvětlenosti denním světlem
Odborný seminář Denní světlo v praxi

Aktuality

ŠKODA AUTO DigiLab začíná v Praze testovat mobilní nabíjecí stanice pro elektromobily ŠKODA AUTO DigiLab spustila v Praze pilotní fázi nového projektu mobilních nabíjecích…

Nejlepší projekt energetických úspor na Slovensku je z dílny ENESA z ČEZ ESCO V Bratislavě se předávaly ceny za nejlepší slovenské energeticky úsporné projekty. Letos…

Veletrh DŘEVOSTAVBY 2019 se bude konat souběžně s veletrhem MODERNÍ VYTÁPĚNÍ 2019 14. Veletrh DŘEVOSTAVBY 2019 nabídne vše, co lze ze dřeva vyrobit, moderní technologie,…

Podniky v Moravskoslezském kraji řeší transformaci průmyslu Transformaci průmyslu od těžkého, hutního, k moderním digitalizovaným a automatizovaným…

Více aktualit

BMW HoloActive Touch na výstavě CES 2017

19.12.2016 | TechXplore | techxplore.com

Jedním z hlavních tahounů lednové show CES 2017 v Las Vegas bude nepochybně systém HoloActive Touch automobilky BMW.

O co se konkrétně jedná? Ve své podstatě jde o virtuální dotykovou obrazovku na palubní desce blízko volantu. Jinými slovy řečeno je to speciální rozhraní mezi řidičem a vozidlem. BMW tvrdí, že „systém se chová jako virtuální dotyková obrazovka, ovládaná jednoduchými gesty pomocí prstů, která reaguje na povely řidiče.”

Virtuální displej automobilu

V tiskovém prohlášení BMW také uvádí, že „barevný displej je zobrazen díky využití odrazů světla v podobě displeje zavěšeného v interiéru vozidla díky projekci na čelní sklo. Displej zobrazuje konfigurovatelné ovládací rozhraní přímo u volantu na centrální konzoli. Zabudovaná kamera detekuje pohyb rukou řidiče v blízkosti této oblasti a registruje přesný pohyb jeho prstů. Při kontaktu prstů s tímto virtuálním ovládacím panelem je vyslán pulz a dojde k aktivaci konkrétní funkce.”

Celý článek na TechXplore

Image Credit: BMW

-jk-