Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 10/2019 vyšlo tiskem 2. 10. 2019. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Elektroenergetika; Zařízení pro přenos a distribuci elektřiny

Hlavní článek
Problematika a měření na invertorových svařovacích zdrojích z hlediska odebíraného proudu

Číslo 5/2019 vyšlo tiskem 16. 9. 2019. V elektronické verzi na webu ihned.

Činnost odborných organizací
Mezinárodní konference SVĚTLO 2019 – 6. oznámení
Zúčastnili sme sa kongresu Medzinárodnej komisie pre osvetlenie CIE 2019 vo Washingtone
Odborný seminár SLOVALUX 2019

Veletrhy a výstavy
Inspirujte se boho stylem i designem Dálného východu na podzimním veletrhu FOR INTERIOR

Aktuality

ENERGO SUMMIT – vrcholná událost energetického sektoru 15. listopadu 2019 se na pražském výstavišti PVA EXPO PRAHA uskuteční již 5. ročník…

Druhý ročník e-SALON bude větší a plný premiér čisté mobility Na úspěšnou premiéru e-SALON v roce 2018 naváže na výstavišti PVA v Praze Letňanech jeho…

FOR ARCH oslavil třicetiny! Největší stavební veletrh v ČR nemá konkurenci Stovky vystavovatelů napříč obory, tisíce spokojených návštěvníků, desítky novinek a…

Společnost Eaton opět partnerem projektu Machři roku Společnost Eaton Elektrotechnika, která je součástí globálního leadera v oblasti řízení…

Více aktualit

BMW HoloActive Touch na výstavě CES 2017

19.12.2016 | TechXplore | techxplore.com

Jedním z hlavních tahounů lednové show CES 2017 v Las Vegas bude nepochybně systém HoloActive Touch automobilky BMW.

O co se konkrétně jedná? Ve své podstatě jde o virtuální dotykovou obrazovku na palubní desce blízko volantu. Jinými slovy řečeno je to speciální rozhraní mezi řidičem a vozidlem. BMW tvrdí, že „systém se chová jako virtuální dotyková obrazovka, ovládaná jednoduchými gesty pomocí prstů, která reaguje na povely řidiče.”

Virtuální displej automobilu

V tiskovém prohlášení BMW také uvádí, že „barevný displej je zobrazen díky využití odrazů světla v podobě displeje zavěšeného v interiéru vozidla díky projekci na čelní sklo. Displej zobrazuje konfigurovatelné ovládací rozhraní přímo u volantu na centrální konzoli. Zabudovaná kamera detekuje pohyb rukou řidiče v blízkosti této oblasti a registruje přesný pohyb jeho prstů. Při kontaktu prstů s tímto virtuálním ovládacím panelem je vyslán pulz a dojde k aktivaci konkrétní funkce.”

Celý článek na TechXplore

Image Credit: BMW

-jk-