Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 12/2018 vyšlo tiskem 5. 12. 2018. V elektronické verzi na webu 5. 1. 2019. 

Téma: Měření a měřicí přístroje; Zkušebnictví a diagnostika

Hlavní článek
Termovízne merania v energetike
Smart Cities (5. část)

Číslo 6/2018 vyšlo tiskem 3. 12. 2018. V elektronické verzi na webu 4. 1. 2019.

Svítidla a světelné přístroje
Modulární světlomety Siteco
Dekorativní svítidlo PRESBETON H-E-X z ucelené řady městského mobiliáře
LED svítidla ESALITE – revoluce v oblasti průmyslového osvětlení

Denní světlo
O mediánové osvětlenosti denním světlem
Odborný seminář Denní světlo v praxi

Aktuality

Elektromobil nabitý za 30 minut Společnost ABB jako celosvětový lídr v oblasti e-mobility pro hromadnou i osobní přepravu…

Zavedení družicové navigace na pražské tramvaje může zvýšit jejich bezpečnost Technologii dnes otestovali odborníci z Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze ve…

ŠKODA AUTO DigiLab začíná v Praze testovat mobilní nabíjecí stanice pro elektromobily ŠKODA AUTO DigiLab spustila v Praze pilotní fázi nového projektu mobilních nabíjecích…

Nejlepší projekt energetických úspor na Slovensku je z dílny ENESA z ČEZ ESCO V Bratislavě se předávaly ceny za nejlepší slovenské energeticky úsporné projekty. Letos…

Více aktualit

Automobilka Byton představila vůz budoucnosti

08.01.2018 | Tech Xplore | www.techxplore.com

Automobilka Byton představila na veletrhu CES koncept svého prvního elektromobilu, který je dle slov společnosti výpočetním zařízením na kolech“. Vůz je vybaven digitální palubní deskou s panoramatickým displejem, který slouží jako rozhraní pro navigaci, zábavu a monitoring zdraví pasažérů.

Automobil bude využívat funkci rozpoznávání obličeje k odemčení a přizpůsobení funkcí řidiči a nabídne mnoho dalších způsobů interakce, kupříkladu rozpoznávání hlasu pomocí Alexy, doteku a gest. Samozřejmostí je 5G připojení k internetu a použití umělé inteligence k zajištění vyššího bezpečí.

Elektromobil Byton

Dle vyjádření společnosti bude mít vůz dojezd 500 km a dobití na plnou kapacitu potrvá od 15 do 30 minut. Standardně bude vybaven autonomií třetí úrovně, která umí například převzít kontrolu nad řízením na dálnici. Od roku 2020 je naplánováno nasazení čtvrté úrovně autonomie, jež umožní téměř autonomní řízení vozidla.

Celý článek na Tech Xplore

Image Credit: Byton

-jk-