Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 2/2019 vyšlo tiskem 13. 2. 2019. V elektronické verzi na webu 11. 3. 2019. 

Téma: Elektrické přístroje – spínací, jisticí, ochranné, signalizační a speciální

Hlavní článek
Perspektivní topologie výkonových měničů
Smart Cities (7. část)

Číslo 1/2019 vyšlo tiskem 4. 2. 2019. V elektronické verzi na webu 5. 3. 2019.

Veletrhy a výstavy
Pozvánka na výstavu SVĚTLO V ARCHITEKTUŘE
Prolight + Sound 2019: pojďte s dobou
Světlo na veletrhu For Arch 2018

Veřejné osvětlení
Světla měst a obcí 2018 – setkání u kulatého stolu

Aktuality

50. konferencia elektrotechnikov Slovenska SEZ-KES Vás pozýva na jubilejnú 50. konferenciu elektrotechnikov Slovenska, ktorá sa…

Do přípravy Národní strategie umělé inteligence se zapojí široká veřejnost Ministerstvo průmyslu a obchodu spustilo konzultaci s odbornou veřejností, firmami i…

Ještě větší FOR PASIV a FOR WOOD 2019 Sedmý veletrh nízkoenergetických, pasivních a nulových staveb FOR PASIV, který proběhne v…

Novým děkanem FEL ČVUT v Praze byl zvolen prof. Petr Páta V pátek 25. ledna se na Fakultě elektrotechnické ČVUT v Praze konalo 30. řádné zasedání…

Více aktualit

Automobilka Byton představila vůz budoucnosti

08.01.2018 | Tech Xplore | www.techxplore.com

Automobilka Byton představila na veletrhu CES koncept svého prvního elektromobilu, který je dle slov společnosti výpočetním zařízením na kolech“. Vůz je vybaven digitální palubní deskou s panoramatickým displejem, který slouží jako rozhraní pro navigaci, zábavu a monitoring zdraví pasažérů.

Automobil bude využívat funkci rozpoznávání obličeje k odemčení a přizpůsobení funkcí řidiči a nabídne mnoho dalších způsobů interakce, kupříkladu rozpoznávání hlasu pomocí Alexy, doteku a gest. Samozřejmostí je 5G připojení k internetu a použití umělé inteligence k zajištění vyššího bezpečí.

Elektromobil Byton

Dle vyjádření společnosti bude mít vůz dojezd 500 km a dobití na plnou kapacitu potrvá od 15 do 30 minut. Standardně bude vybaven autonomií třetí úrovně, která umí například převzít kontrolu nad řízením na dálnici. Od roku 2020 je naplánováno nasazení čtvrté úrovně autonomie, jež umožní téměř autonomní řízení vozidla.

Celý článek na Tech Xplore

Image Credit: Byton

-jk-