Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 10/2019 vyšlo tiskem 2. 10. 2019. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Elektroenergetika; Zařízení pro přenos a distribuci elektřiny

Hlavní článek
Problematika a měření na invertorových svařovacích zdrojích z hlediska odebíraného proudu

Číslo 5/2019 vyšlo tiskem 16. 9. 2019. V elektronické verzi na webu ihned.

Činnost odborných organizací
Mezinárodní konference SVĚTLO 2019 – 6. oznámení
Zúčastnili sme sa kongresu Medzinárodnej komisie pre osvetlenie CIE 2019 vo Washingtone
Odborný seminár SLOVALUX 2019

Veletrhy a výstavy
Inspirujte se boho stylem i designem Dálného východu na podzimním veletrhu FOR INTERIOR

Aktuality

Co vozí energetici v autě? TETRIS CHALLENGE Co vše se vejde energetikům do auta, které používají metodu práce pod napětím (PPN) –…

ENERGO SUMMIT – vrcholná událost energetického sektoru 15. listopadu 2019 se na pražském výstavišti PVA EXPO PRAHA uskuteční již 5. ročník…

Druhý ročník e-SALON bude větší a plný premiér čisté mobility Na úspěšnou premiéru e-SALON v roce 2018 naváže na výstavišti PVA v Praze Letňanech jeho…

FOR ARCH oslavil třicetiny! Největší stavební veletrh v ČR nemá konkurenci Stovky vystavovatelů napříč obory, tisíce spokojených návštěvníků, desítky novinek a…

Více aktualit

Automobilka Byton představila vůz budoucnosti

08.01.2018 | Tech Xplore | www.techxplore.com

Automobilka Byton představila na veletrhu CES koncept svého prvního elektromobilu, který je dle slov společnosti výpočetním zařízením na kolech“. Vůz je vybaven digitální palubní deskou s panoramatickým displejem, který slouží jako rozhraní pro navigaci, zábavu a monitoring zdraví pasažérů.

Automobil bude využívat funkci rozpoznávání obličeje k odemčení a přizpůsobení funkcí řidiči a nabídne mnoho dalších způsobů interakce, kupříkladu rozpoznávání hlasu pomocí Alexy, doteku a gest. Samozřejmostí je 5G připojení k internetu a použití umělé inteligence k zajištění vyššího bezpečí.

Elektromobil Byton

Dle vyjádření společnosti bude mít vůz dojezd 500 km a dobití na plnou kapacitu potrvá od 15 do 30 minut. Standardně bude vybaven autonomií třetí úrovně, která umí například převzít kontrolu nad řízením na dálnici. Od roku 2020 je naplánováno nasazení čtvrté úrovně autonomie, jež umožní téměř autonomní řízení vozidla.

Celý článek na Tech Xplore

Image Credit: Byton

-jk-