Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 6/2018 vyšlo tiskem 6. 6. 2018. V elektronické verzi na webu od 26. 6. 2018. 

Téma: Točivé elektrické stroje, pohony a výkonová elektronika; Elektromobilita

Hlavní článek
Energetická platforma pro systém Vehicle to Grid/Home
Smart Cities (2. část – 2. díl)

Číslo 3/2018 vyšlo tiskem 15. 6. 2018. V elektronické verzi na webu 16. 7. 2018.

Příslušenství osvětlovacích soustav
Večer s Foxtrotem na Českém nebi

Veřejné osvětlení
Nadčasové svítidlo pro veřejné osvětlení – Streetlight 11
Ovládání veřejného osvětlení

Aktuality

Nejlepší studenti 2018 nalezeni Do finálového kola 8. ročníku soutěže Nejlepší student, které se konalo 20. června 2018 v…

Výběrové řízení na dodavatele pro krytí ztrát pokračuje pátým aukčním kolem Páté aukční kolo výběrového řízení na dodavatele elektřiny pro krytí ztrát v přenosové…

Sympozium o fyzice plazmatu – trendy jaderné fúze i aplikace netermálního plazmatu v medicíně Fakulta elektrotechnická Českého vysokého učení technického v Praze pořádá ve spolupráci…

Novinky z oblasti elektrotechniky, energetiky a elektroniky predstavil veľtrh ELO SYS 2018 24. ročník medzinárodného veľtrhu ELO SYS sa konal v termíne 22. až 25. mája 2018 na…

Více aktualit

Automobilka Byton představila vůz budoucnosti

08.01.2018 | Tech Xplore | www.techxplore.com

Automobilka Byton představila na veletrhu CES koncept svého prvního elektromobilu, který je dle slov společnosti výpočetním zařízením na kolech“. Vůz je vybaven digitální palubní deskou s panoramatickým displejem, který slouží jako rozhraní pro navigaci, zábavu a monitoring zdraví pasažérů.

Automobil bude využívat funkci rozpoznávání obličeje k odemčení a přizpůsobení funkcí řidiči a nabídne mnoho dalších způsobů interakce, kupříkladu rozpoznávání hlasu pomocí Alexy, doteku a gest. Samozřejmostí je 5G připojení k internetu a použití umělé inteligence k zajištění vyššího bezpečí.

Elektromobil Byton

Dle vyjádření společnosti bude mít vůz dojezd 500 km a dobití na plnou kapacitu potrvá od 15 do 30 minut. Standardně bude vybaven autonomií třetí úrovně, která umí například převzít kontrolu nad řízením na dálnici. Od roku 2020 je naplánováno nasazení čtvrté úrovně autonomie, jež umožní téměř autonomní řízení vozidla.

Celý článek na Tech Xplore

Image Credit: Byton

-jk-