Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 1/2017 vyšlo tiskem 18. 1. 2017. V elektronické verzi na webu od 17. 2. 2017. 

Téma: Elektrotechnologie; Materiály pro elektrotechniku; Nástroje a pomůcky; Značení

Hlavní článek
Analýza dat fotovoltaického systému během zatmění Slunce
Rizikovost zapojení biometrických identifikačních systémů

Číslo 6/2016 vyšlo tiskem 5. 12. 2016. V elektronické verzi na webu od 5. 1. 2017.

Osvětlení interiérů
Seminář Interiéry 2016 – páté výročí
Součinnost bytového interiéru a osvětlení 

Normy, předpisy a doporučení
Nové normy pro osvětlení pozemních komunikací

Aktuality

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze představí zájemcům o studium moderní techniku i její historii Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá v pátek 20. ledna od 8.30 hodin první…

Loňská výroba Temelína by stačila k pokrytí téměř roční spotřeby českých domácností Přesně 12,1 terawatthodin elektřiny (TWh) loni vyrobila Jaderná elektrárna Temelín. Je to…

Osmý ročník Robosoutěže Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze ovládli studenti Gymnázia Zlín V pátek 16. prosince se v Zengerově posluchárně Fakulty elektrotechnické ČVUT na Karlově…

Společnost ABF převzala značku projektu SVĚTLO V ARCHITEKTUŘE Specializovanou výstavu svítidel, designu a příslušenství s názvem SVĚTLO V ARCHITEKTUŘE…

Více aktualit

Auto, které nenávidí Elon Musk

15.05.2015 | Toyota Motor Corp. | www.toyota-global.com

Elon Musk nemá zrovna valné mínění o autech poháněných vodíkovými články. Dobře je znám jeho výrok z roku 2013 z Německa, kdy technologii označil přízviskem "bullshit" což v doslovném překladu znamená kravský trus, ale vlastně se jedná o expresivní vyjádření názoru, že je tato technologie je k ničemu. O palivových článcích (fuel cells) hovoří Musk jako o "fool cells" (článcích pro blázny).

Toyota MiraiNapříklad taková Toyota ale na vodík a palivové články hodně sází. Automobilka pomalu uvádí na trh svůj model Mirai, což je čtyřdveřový sedan poháněnýprávě vodíkovými články.

Ve své nové kampani, kterou vytvořila agentura Droga5 to Toyota říká jasně: hlavní claim kampaně je: jezdí na všechno (fuelled by everything). Toyota názorně ukazuje, že ono všechno může vlastně být i onen Muskův kravský trus.

Celá článek v původním znění na busines.insider

Více o Toyotě Mirai
Více o čisté mobilitě v pojetí automobilky Toyota ZDE


Image Credit: Toyota