Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 7/2018 vyšlo tiskem 27. 6. 2018. V elektronické verzi na webu od 27. 7. 2018. 

Téma: Kabely, vodiče, kabelová technika; Nářadí, nástroje a zařízení pro práci s kabely

Hlavní článek
Parametrizace obvodových modelů lithiových akumulátorů pro elektromobilitu
Smart Cities (3. část – 1. díl)

Číslo 3/2018 vyšlo tiskem 15. 6. 2018. V elektronické verzi na webu 16. 7. 2018.

Příslušenství osvětlovacích soustav
Večer s Foxtrotem na Českém nebi

Veřejné osvětlení
Nadčasové svítidlo pro veřejné osvětlení – Streetlight 11
Ovládání veřejného osvětlení

Aktuality

Nejlepší studenti 2018 nalezeni Do finálového kola 8. ročníku soutěže Nejlepší student, které se konalo 20. června 2018 v…

Výběrové řízení na dodavatele pro krytí ztrát pokračuje pátým aukčním kolem Páté aukční kolo výběrového řízení na dodavatele elektřiny pro krytí ztrát v přenosové…

Sympozium o fyzice plazmatu – trendy jaderné fúze i aplikace netermálního plazmatu v medicíně Fakulta elektrotechnická Českého vysokého učení technického v Praze pořádá ve spolupráci…

Novinky z oblasti elektrotechniky, energetiky a elektroniky predstavil veľtrh ELO SYS 2018 24. ročník medzinárodného veľtrhu ELO SYS sa konal v termíne 22. až 25. mája 2018 na…

Více aktualit

Auto, které nenávidí Elon Musk

15.05.2015 | Toyota Motor Corp. | www.toyota-global.com

Elon Musk nemá zrovna valné mínění o autech poháněných vodíkovými články. Dobře je znám jeho výrok z roku 2013 z Německa, kdy technologii označil přízviskem "bullshit" což v doslovném překladu znamená kravský trus, ale vlastně se jedná o expresivní vyjádření názoru, že je tato technologie je k ničemu. O palivových článcích (fuel cells) hovoří Musk jako o "fool cells" (článcích pro blázny).

Toyota MiraiNapříklad taková Toyota ale na vodík a palivové články hodně sází. Automobilka pomalu uvádí na trh svůj model Mirai, což je čtyřdveřový sedan poháněnýprávě vodíkovými články.

Ve své nové kampani, kterou vytvořila agentura Droga5 to Toyota říká jasně: hlavní claim kampaně je: jezdí na všechno (fuelled by everything). Toyota názorně ukazuje, že ono všechno může vlastně být i onen Muskův kravský trus.

Celá článek v původním znění na busines.insider

Více o Toyotě Mirai
Více o čisté mobilitě v pojetí automobilky Toyota ZDE


Image Credit: Toyota