Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 2/2018 vyšlo tiskem 14. 2. 2018. V elektronické verzi na webu od 12. 3. 2018. 

Téma: Elektrické přístroje; Přístroje pro chytré sítě; Internet věcí

Hlavní článek
Řízení toku výkonu v síti pomocí výkonových měničů

Číslo 1/2018 vyšlo tiskem 5. 2. 2018. V elektronické verzi na webu bude 5. 3. 2018.

Architekturní a scénické osvětlení
Mexické světlo

Světelný design v kostce Část 34
Světelnětechnická dokumentace – část 2
Schémata pro scénické osvětlení

Svítidla a světelné přístroje
LED svítidla NITEKO – zaručená životnost a teple bílé světlo nejen pro veřejné osvětlení

Aktuality

Brněnská technika představila novou kampaň jako generační výpověď mladých Nová náborová kampaň brněnské techniky s názvem Generace VUT upozorňuje na časté…

Výroba z biomasy vzrostla o 14 %, dodala čistou elektřinu pro 230 tisíc domácností Téměř 573 milionů kWh ekologické elektřiny vyprodukovaly v loňském roce výrobny Skupiny…

Dva veletrhy úsporného, komfortního a moderního bydlení – DŘEVOSTAVBY, MODERNÍ VYTÁPĚNÍ 13. ročník veletrhu DŘEVOSTAVBY se koná souběžně s veletrhem MODERNÍ VYTÁPĚNÍ. Společná…

Synergie oborů na veletrhu FOR ARCH přináší větší zájem vystavovatelů Mezinárodní stavební veletrh FOR ARCH se uskuteční v PVA EXPO PRAHA v Letňanech 18.–22.…

Více aktualit

Auto, které nenávidí Elon Musk

15.05.2015 | Toyota Motor Corp. | www.toyota-global.com

Elon Musk nemá zrovna valné mínění o autech poháněných vodíkovými články. Dobře je znám jeho výrok z roku 2013 z Německa, kdy technologii označil přízviskem "bullshit" což v doslovném překladu znamená kravský trus, ale vlastně se jedná o expresivní vyjádření názoru, že je tato technologie je k ničemu. O palivových článcích (fuel cells) hovoří Musk jako o "fool cells" (článcích pro blázny).

Toyota MiraiNapříklad taková Toyota ale na vodík a palivové články hodně sází. Automobilka pomalu uvádí na trh svůj model Mirai, což je čtyřdveřový sedan poháněnýprávě vodíkovými články.

Ve své nové kampani, kterou vytvořila agentura Droga5 to Toyota říká jasně: hlavní claim kampaně je: jezdí na všechno (fuelled by everything). Toyota názorně ukazuje, že ono všechno může vlastně být i onen Muskův kravský trus.

Celá článek v původním znění na busines.insider

Více o Toyotě Mirai
Více o čisté mobilitě v pojetí automobilky Toyota ZDE


Image Credit: Toyota