Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 8-9/2018 vyšlo tiskem 4. 9. 2018. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Elektrotechnika v průmyslu; 60. mezinárodní strojírenský veletrh v Brně

Hlavní článek
Smart Cities (3. část – 2. díl)

Číslo 5/2018 vyšlo tiskem 17. 9. 2018. V elektronické verzi na webu ihned.

Osvětlení interiérů
Výběr svítidla podle konceptu interiéru
Unikátní kniha o interiérech právě v prodeji
Pozvánka na seminář Interiéry 2018 – výjimečná akce již posedmé

Aktuality
Pan profesor Jiří Habel odešel – vzpomínky zůstanou

Aktuality

Studentská konference VĚDĚNÍ MLADÝM Univerzita Pardubice ve spolupráci se studenty Universitas zve zejména středoškolské…

TECHNOLOGICKÉ FÓRUM konfrontovalo Programové prohlášení vlády pro stavebnictví Odborný kongres TECHNOLOGICKÉ FÓRUM: investice_technologie zahájil mezinárodní stavební…

Robosoutěž 2018 pro středoškolské týmy Soutěž je určena pro tříčlenné středoškolské týmy z České republiky. Úkolem každého týmu…

Více aktualit

Auto, které nenávidí Elon Musk

15.05.2015 | Toyota Motor Corp. | www.toyota-global.com

Elon Musk nemá zrovna valné mínění o autech poháněných vodíkovými články. Dobře je znám jeho výrok z roku 2013 z Německa, kdy technologii označil přízviskem "bullshit" což v doslovném překladu znamená kravský trus, ale vlastně se jedná o expresivní vyjádření názoru, že je tato technologie je k ničemu. O palivových článcích (fuel cells) hovoří Musk jako o "fool cells" (článcích pro blázny).

Toyota MiraiNapříklad taková Toyota ale na vodík a palivové články hodně sází. Automobilka pomalu uvádí na trh svůj model Mirai, což je čtyřdveřový sedan poháněnýprávě vodíkovými články.

Ve své nové kampani, kterou vytvořila agentura Droga5 to Toyota říká jasně: hlavní claim kampaně je: jezdí na všechno (fuelled by everything). Toyota názorně ukazuje, že ono všechno může vlastně být i onen Muskův kravský trus.

Celá článek v původním znění na busines.insider

Více o Toyotě Mirai
Více o čisté mobilitě v pojetí automobilky Toyota ZDE


Image Credit: Toyota