Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 7/2019 vyšlo tiskem 26. 6. 2019. V elektronické verzi na webu 26. 7. 2019. 

Téma: Kabely, vodiče a kabelová technika; Nářadí, nástroje a zařízení pro práci s kabely

Hlavní článek
Správa aktiv a potřeba diagnostiky v Průmyslu 4.0

Číslo 4/2019 vyšlo tiskem 29. 7. 2019. V elektronické verzi na webu 29. 8. 2019.

Světelně-technická zařízení
Foxtrot řídí nové sídlo asociace barmanů
Dynamické osvětlení kaple Anděla Strážce v Sušici

Příslušenství osvětlovacích soustav
Bezpečnost, úspornost a komfort s KNX
Celosvětově první LED spínaný zdroj s rozhraním KNX od výrobce MEAN WELL
KNX – systém s budoucností
Schmachtl – konektorová instalace gesis

Aktuality

Nový pobočný spolek ČSO – region Praha Po mnoha letech existence České společnosti pro osvětlování byl v červnu tohoto roku…

Digitální továrna 2.0 na MSV 2019 Digitální továrna 2.0 je jedním z hlavních témat Mezinárodního strojírenského veletrhu…

Historicky nejvyšší grant Evropské unie dostal česko-slovenský energetický projekt ACON Společnosti E.ON Distribuce a Západoslovenská distribuční (ZSD) získaly od Evropské…

Viceprezidentem asociace ENTSO-E zvolen člen představenstva ČEPS, a.s., Zbyněk Boldiš Zbyněk Boldiš, člen představenstva ČEPS, a.s., byl zvolen do funkce viceprezidenta…

Více aktualit

ABB partnerem indických železnic

28.03.2019 | ABB s.r.o. | www.abb.com

Trakční systém od ABB pomůže zlepšit výkonnost a posílit udržitelnost železniční dopravy v Indii. Cena kontraktu je 42 milionů dolarů.

Společnost ABB zvítězila ve vůbec největší zakázce na trakční systém pro indickou železnici, která umožní dodání nejmodernějších zařízení pro elektrické lokomotivy Diesel Locomotive Works (DLW) ve Varanasi. Konvertory speciálně upravené pro Indické dráhy budou vyrobeny v jedné z největších továren ABB na součástky lokomotiv v Nelamangale, jihoindickém městě nedaleko Bengaluru.

Trakční řešení od ABB je založeno na nejnovějších technologiích, které poskytují spolehlivější služby pro cestující, přitom zvyšují udržitelnou formu dopravy přechodem od dieselových vlaků k elektrickým. Tato změna pomůže provozovatelům železnic dosáhnout významných provozních úspor a zlepšení.

„Těší nás, že můžeme přispět k elektrifikaci indické železniční sítě, přitom maximálně využívat řešení vyrobených místními dodavateli,“ uvedl CEO společnosti ABB Ulrich Spiesshofer. „Indie dosahuje zásadních zlepšení v rozvoji a produktivitě ekonomiky směrem k digitalizaci tím, že adoptuje pokročilé technologie,“ dodává.

„Jsme hrdí na spolupráci s DLW a Indickými drahami na elektrifikaci národní železniční sítě v Indii – čtvrté největší železniční síti na světě,“ říká Sanjeev Sharma, výkonný ředitel ABB India. „Tato zakázka pomůže zvýšit efektivitu železniční dopravy a cestující Indických drah tak budou moci dosáhnout svého cíle včas a pohodlně.“

Trakční vybavení od ABB dnes využívá více než 250 elektrických lokomotiv provozovaných Indickými drahami pro osobní i nákladní přepravu (tedy více než 20 % třífázových lokomotiv). V loňském roce Indická vláda schválila plán na kompletní elektrifikaci železnic do roku 2022.

Tiskové materiály ABBBA Consulting