Aktuální vydání

Číslo 3/2020 vyšlo tiskem 13. 3. 2020. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Trendy v elektrotechnice a souvisejících oborech

Hlavní článek
Využití měniče frekvence pro experimentální zařízení

Číslo 2/2020 vyšlo tiskem 6. 3. 2020. V elektronické verzi na webu ihned.

Trh, obchod, podnikání
BOOBA v novém showroomu, který předčil veškerá očekávání
Rozhovor s předsedou představenstva Technologií hlavního města Prahy

Denní světlo
Diagram zastínění pro 21. březen
Moderní metody získávání dat pro zpracování světelnětechnických posudků

ABB má novou ředitelku marketingové komunikace a PR

4. 9. 2018 | ABB s.r.o. | www.abb.cz

Kateřina Pištorová přišla do ABB Česká republika ze společnosti Siemens, kde více než tři roky zastávala pozici tiskové mluvčí a manažerky externí komunikace. Ve funkci nahradila Michaelu Šťovíček Edgerley, která se rozhodla více věnovat rodině a dětem.

Kateřina Pištorová ABB

Před Siemensem působila Kateřina Pištorová ve společnosti Makro Cash & Carry, kde během deseti let prošla několika pozicemi v marketingu a firemní komunikace. „ABB vnímám jako jednoho z hlavních hráčů na poli moderních technologií. Navíc je mi velmi blízká zdejší otevřená kultura a dynamika vedení. Velmi se těším na to, jak s efektivní strategií komunikace podpořím image ABB jako opravdu skvělého zaměstnavatele i byznysové příležitosti ABB na českém trhu,“ uvedla Kateřina Pištorová.

Absolventka Sociálně-ekonomické fakulty při Univerzitě J.E.Purkyně je rovněž držitelkou PR diplomu na London School of Public Relations a Certifikátu tiskového mluvčí, který získala v APRA Institutu. Pravidelně je členkou poroty České ceny za Public Relations. 

Tiskové materiály ABBBA Consulting, s.r.o.