Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 7/2017 vyšlo tiskem 28. 6. 2017. V elektronické verzi na webu od 28. 7. 2017. 

Téma: Kabely, vodiče a kabelová technika; Konektory; Software; Značení a štítkování

Hlavní článek
Elektrická izolace a tepelná vodivost

Číslo 3/2017 vyšlo tiskem 9. 6. 2017. V elektronické verzi na webu bude 10. 7. 2017.

Světelné zdroje
Terminologie LED světelných zdrojů 

Denní světlo
Denní osvětlení velkých obytných místností
Svetelnotechnické posudzovanie líniových stavieb

Aktuality

Finálové kolo soutěže EBEC přivede do Brna 120 nejlepších inženýrů z celé Evropy Co vše je možné stihnout navrhnout, smontovat a následně odprezentovat během dvou dní? To…

Co si akce „Světlo v praxi“ klade za cíle V České republice se prvním rokem koná akce v oblasti světelné techniky, která chce…

Startuje hlasování veřejnosti o vítězích 9. ročníku ekologické soutěže E.ON Energy Globe V Praze byly 20. 6. 2017 slavnostně představeny nominované projekty 9. ročníku prestižní…

Nejnovější monopost týmu ČVUT eForce FEE Prague Formula se představil na Václavském náměstí Dne 16. června se v dolní části Václavského náměstí prezentoval tým Fakulty…

Více aktualit

48 Volt Eco Drive od Continentalu přináší nové možnosti pro hybridní systémy

20.09.2013 | |

Na IAA 2013 ve Frankfurtu nad Mohanem představila společnost Continental plány svých čistých řešení navržených tak, aby automobily budoucnosti byly provozně efektivnější a přátelštější k životnímu prostředí, a přesto nabízely vysoký výkon. Hlavní roli v zavádění čistých pohonů bude hrát elektrifikace – v kombinaci s rozumnou cenou a úzkou vazbou na požadavky koncových uživatelů. To je důvod, proč Continental považuje svůj nový 48 V systém, který by měl v dohlednu nahradit tradiční 12 V elektrickou výzbroj vozidel za významný posun dopředu. Toto řešení umožní překlenout mezeru mezi levnými hybridními systémy dneška postavenými na 12 V start- stop platformách a důmyslnějšími hybridními řešeními pracujícími s vyšším napětím.
Aby předvedl výhody 48 V systému, nainstaloval jej Continental do předváděcího vozidla. Systém přinesl úspory paliva okolo 13 procent a i to je důvodem, proč 48 V řešení přitahuje stále větší pozornost výrobců. Vše napovídá tomu, že by se 48 V systémy mohly v automobilech objevit už od roku 2016.
 

Více o 48 Volt Eco Drive