Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 11/2017 vyšlo tiskem 6. 11. 2017. V elektronické verzi na webu od 27. 11. 2017. 

Téma: Elektrické rozváděče a rozváděčová technika; Točivé elektrické stroje

Hlavní článek
Analýza účinku geometrických charakteristik CFD simulací na teplotní pole sinusového filtru
On-line optimalizácia komutačných uhlov prúdu vo fázach BLDC motora

Číslo 5/2017 vyšlo tiskem 18. 9. 2017. V elektronické verzi na webu bude 18. 9. 2017.

Svítidla a světelné přístroje
MAYBE STYLE představuje LED designová svítidla německého výrobce Lightnet
TREVOS – nová svítidla pro průmysl i kanceláře
Kolik typů LED panelů vyrábí MODUS?
Inteligentní LED svítidlo RENO PROFI

Osvětlení interiérů
Světlo v bytovém interiéru – otázky a odpovědi

Aktuality

MONETA Money Bank se jako první firma v ČR rozhodla zcela přejít na elektromobily MONETA Money Bank se jako první společnost v České republice oficiálně rozhodla, že do…

ŠKODA AUTO bude od roku 2020 v Mladé Boleslavi vyrábět vozy s čistě elektrickým pohonem ŠKODA AUTO bude vozy s čistě elektrickým pohonem vyrábět v závodě v Mladé Boleslavi. Již…

Soutěž o nejlepší realizovaný projekt KNX instalace Spolek KNX národní skupina České republiky, z. s. vyhlásil soutěž o nejlepší projekt…

Slovensko bude partnerskou zemí MSV 2018 Příští rok se chystají oslavy několika kulatých výročí včetně 100 let od založení…

Více aktualit

48 Volt Eco Drive od Continentalu přináší nové možnosti pro hybridní systémy

20.09.2013 | |

Na IAA 2013 ve Frankfurtu nad Mohanem představila společnost Continental plány svých čistých řešení navržených tak, aby automobily budoucnosti byly provozně efektivnější a přátelštější k životnímu prostředí, a přesto nabízely vysoký výkon. Hlavní roli v zavádění čistých pohonů bude hrát elektrifikace – v kombinaci s rozumnou cenou a úzkou vazbou na požadavky koncových uživatelů. To je důvod, proč Continental považuje svůj nový 48 V systém, který by měl v dohlednu nahradit tradiční 12 V elektrickou výzbroj vozidel za významný posun dopředu. Toto řešení umožní překlenout mezeru mezi levnými hybridními systémy dneška postavenými na 12 V start- stop platformách a důmyslnějšími hybridními řešeními pracujícími s vyšším napětím.
Aby předvedl výhody 48 V systému, nainstaloval jej Continental do předváděcího vozidla. Systém přinesl úspory paliva okolo 13 procent a i to je důvodem, proč 48 V řešení přitahuje stále větší pozornost výrobců. Vše napovídá tomu, že by se 48 V systémy mohly v automobilech objevit už od roku 2016.
 

Více o 48 Volt Eco Drive