Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 2/2020 vyšlo tiskem 12. 2. 2020. V elektronické verzi na webu 12. 3. 2020. 

Téma: Elektrické přístroje; Internet věcí; Zdravotnická technika

Hlavní článek
Monitorování obsazenosti prostor inteligentní budovy

Číslo 1/2020 vyšlo tiskem 3. 2. 2020. V elektronické verzi na webu 3. 3. 2020.

Veletrhy a výstavy
Pozvánka na Light+Building 2020 – doprovodný program
Veletrh Prolight+Sound slaví 25. narozeniny
FOR CITY 2020 se představí v souběhu s veletrhem FOR ARCH

Svítidla a světelné přístroje
Moderní trendy automobilových světlometů

Aktuality

Týmy Formula Student z ČVUT budou mít premiéru na okruhu Formule 1 Yas Marina v Abú Dhabí Týmy mezinárodní soutěže Formula Student z Českého vysokého učení technického v Praze se…

Výstavba 7. bloku JE Tchien-wan s reaktorem VVER-1200 začne už letos Ruská korporace pro atomovou energii Rosatom 20. ledna 2020 uvedla, že výstavbu 7. bloku…

Přístroje ABB pomáhají pěstovat chutná česká rajčata bez pesticidů Dát si v zimě čerstvá zralá rajčata, která by pocházela od lokálních pěstitelů, bylo až…

Česká komora architektů vyhlásila 5. ročník České ceny za architekturu Soutěžní přehlídka je otevřena architektonickým realizacím postaveným na území České…

Více aktualit

48 Volt Eco Drive od Continentalu přináší nové možnosti pro hybridní systémy

20.09.2013 | |

Na IAA 2013 ve Frankfurtu nad Mohanem představila společnost Continental plány svých čistých řešení navržených tak, aby automobily budoucnosti byly provozně efektivnější a přátelštější k životnímu prostředí, a přesto nabízely vysoký výkon. Hlavní roli v zavádění čistých pohonů bude hrát elektrifikace – v kombinaci s rozumnou cenou a úzkou vazbou na požadavky koncových uživatelů. To je důvod, proč Continental považuje svůj nový 48 V systém, který by měl v dohlednu nahradit tradiční 12 V elektrickou výzbroj vozidel za významný posun dopředu. Toto řešení umožní překlenout mezeru mezi levnými hybridními systémy dneška postavenými na 12 V start- stop platformách a důmyslnějšími hybridními řešeními pracujícími s vyšším napětím.
Aby předvedl výhody 48 V systému, nainstaloval jej Continental do předváděcího vozidla. Systém přinesl úspory paliva okolo 13 procent a i to je důvodem, proč 48 V řešení přitahuje stále větší pozornost výrobců. Vše napovídá tomu, že by se 48 V systémy mohly v automobilech objevit už od roku 2016.
 

Více o 48 Volt Eco Drive