Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 12/2019 vyšlo tiskem 4. 12. 2019. V elektronické verzi na webu 4. 1. 2020. 

Téma: Měřicí přístroje, metody měření a dálkové měření

Hlavní článek
Inovativní postupy při diagnostice částečných výbojů při AC a DC napětí

Číslo 6/2019 vyšlo tiskem 9. 12. 2019. V elektronické verzi na webu 9. 1. 2020.

Činnost odborných organizací
Svetelnotechnická konferencia Vyšehradských krajín LUMEN V4 2020 – 1. oznámenie
23. mezinárodní konference SVĚTLO – LIGHT 2019
56. konference Společnosti pro rozvoj veřejného osvětlení v Plzni
Co je nového v CIE

Osvětlení interiérů
Halla osvětlila nové kanceláře Booking.com v centru Prahy

Aktuality

Česká komora architektů vyhlásila 5. ročník České ceny za architekturu Soutěžní přehlídka je otevřena architektonickým realizacím postaveným na území České…

FOR CITY 2020: Inovace pro města, obce i regiony Jaká inovativní řešení, která pomocí moderních technologií zvýší kvalitu života obyvatel…

Nový elektronický obchod Rosatomu usnadňuje povolování nových jaderných bloků Koncern Rosenergoatom (elektroenergetická divize ruské korporace pro atomovou energii…

Veletrh Light+Building slaví dvacáté narozeniny Přijeďte se podívat do Frankfurtu nad Mohanem. V areálu frankfurtského výstaviště se bude…

Více aktualit

48 Volt Eco Drive od Continentalu přináší nové možnosti pro hybridní systémy

20.09.2013 | |

Na IAA 2013 ve Frankfurtu nad Mohanem představila společnost Continental plány svých čistých řešení navržených tak, aby automobily budoucnosti byly provozně efektivnější a přátelštější k životnímu prostředí, a přesto nabízely vysoký výkon. Hlavní roli v zavádění čistých pohonů bude hrát elektrifikace – v kombinaci s rozumnou cenou a úzkou vazbou na požadavky koncových uživatelů. To je důvod, proč Continental považuje svůj nový 48 V systém, který by měl v dohlednu nahradit tradiční 12 V elektrickou výzbroj vozidel za významný posun dopředu. Toto řešení umožní překlenout mezeru mezi levnými hybridními systémy dneška postavenými na 12 V start- stop platformách a důmyslnějšími hybridními řešeními pracujícími s vyšším napětím.
Aby předvedl výhody 48 V systému, nainstaloval jej Continental do předváděcího vozidla. Systém přinesl úspory paliva okolo 13 procent a i to je důvodem, proč 48 V řešení přitahuje stále větší pozornost výrobců. Vše napovídá tomu, že by se 48 V systémy mohly v automobilech objevit už od roku 2016.
 

Více o 48 Volt Eco Drive