Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 4/2018 vyšlo tiskem 18. 4. 2018. V elektronické verzi na webu od 15. 5. 2018. 

Téma: Elektroinstalace; Inteligentní budovy; IoT; HVAC

Hlavní článek
Smart Cities (1. část)

Číslo 2/2018 vyšlo tiskem 16. 3. 2018. V elektronické verzi na webu bude ihned.

Veletrhy a výstavy
Interiérová elita opět po roce v Letňanech

Svítidla a světelné přístroje
Nouzové osvětlení
Budoucnost průmyslového osvětlení se jmenuje INNOVA
Svítidlo GOLY – praktické svítidlo high bay“
McLED® – značka kvalitního LED osvětlení
Svítidlo VOLGA EU – naše volba pro Evropu

Aktuality

ČEPS, a.s., hospodařila vloni se ziskem přes 2,8 miliardy Akciová společnost ČEPS vykázala za rok 2017 zisk 2,897 miliardy před zdaněním. K nárůstu…

ABB v České republice buduje síť rychlonabíjecích stanic Síť rychlonabíjecích stanic pro elektrická vozidla se v České republice díky technologiím…

60. ročník Mezinárodního strojírenského veletrhu Zapište si do kalendářů 1. – 5. října 2018. V tomto termínu se totiž na brněnském…

ČEZ ESCO instalovala na Dlouhých stráních nejvýše položenou fotovoltaickou elektrárnu v Česku Společnost ČEZ Solární ze skupiny ČEZ ESCO vybudovala u horní nádrže vodní přečerpávací…

Více aktualit

48 Volt Eco Drive od Continentalu přináší nové možnosti pro hybridní systémy

20.09.2013 | |

Na IAA 2013 ve Frankfurtu nad Mohanem představila společnost Continental plány svých čistých řešení navržených tak, aby automobily budoucnosti byly provozně efektivnější a přátelštější k životnímu prostředí, a přesto nabízely vysoký výkon. Hlavní roli v zavádění čistých pohonů bude hrát elektrifikace – v kombinaci s rozumnou cenou a úzkou vazbou na požadavky koncových uživatelů. To je důvod, proč Continental považuje svůj nový 48 V systém, který by měl v dohlednu nahradit tradiční 12 V elektrickou výzbroj vozidel za významný posun dopředu. Toto řešení umožní překlenout mezeru mezi levnými hybridními systémy dneška postavenými na 12 V start- stop platformách a důmyslnějšími hybridními řešeními pracujícími s vyšším napětím.
Aby předvedl výhody 48 V systému, nainstaloval jej Continental do předváděcího vozidla. Systém přinesl úspory paliva okolo 13 procent a i to je důvodem, proč 48 V řešení přitahuje stále větší pozornost výrobců. Vše napovídá tomu, že by se 48 V systémy mohly v automobilech objevit už od roku 2016.
 

Více o 48 Volt Eco Drive