Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 2/2017 vyšlo
tiskem 17. 2. 2017. V elektronické verzi na webu od 10. 3. 2017. 

Téma: Elektrické přístroje – spínací, jisticí, ochranné a signalizační; Přístroje pro inteligentní sítě

Hlavní článek
Atypický návrh výkonového stejnosměrného zdroje se středofrekvenčním transformátorovým filtrem rušivého napětí

Aktuality

Veletrh Věda Výzkum Inovace 2017 zahájí místopředseda vlády Pavel Bělobrádek Letošní ročník Veletrhu Věda Výzkum Inovace zahájí na brněnském výstavišti 28. února 2017…

Chytré lampy PRE potvrdily zhoršenou smogovou situaci v Praze Chytré lampy PRE potvrdily v rámci svého pilotního provozu, že v Holešovicích a…

Jak se bydlí v pasivních domech, řeknou jejich majitelé na veletrhu FOR PASIV Další ročník veletrhu FOR PASIV, který je zaměřený na projektování a výstavbu…

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze představí zájemcům o studium moderní techniku i její historii Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá v pátek 20. ledna od 8.30 hodin první…

Loňská výroba Temelína by stačila k pokrytí téměř roční spotřeby českých domácností Přesně 12,1 terawatthodin elektřiny (TWh) loni vyrobila Jaderná elektrárna Temelín. Je to…

Osmý ročník Robosoutěže Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze ovládli studenti Gymnázia Zlín V pátek 16. prosince se v Zengerově posluchárně Fakulty elektrotechnické ČVUT na Karlově…

Více aktualit

Značka BRILUX nezahrnuje pouze svítidla a světelné zdroje

číslo 4/2004

AMPER 2004

Značka BRILUX nezahrnuje pouze svítidla a světelné zdroje

Ing. Miroslav Černý

Obr. 1

Výrobky značky BRILUX patří ve střední a východní Evropě od počátku 90. let dvacátého století mezi nejprodávanější na trhu osvětlovací techniky. V České republice, kde se s ní lze setkávat od druhé poloviny 90. let, se již stala nedílnou součástí zdejšího trhu. Své příznivce si našla zejména v řadách odborníků z oblasti osvětlení.

Základ nabídky značky BRILUX není tvořen pouze kompaktními a halogenovými světelnými zdroji, technickým a průmyslovým osvětlením, venkovními nebo zahradními svítidly, podhledovými (nejširší nabídka v ČR), stolními, bodovými a jinými svítidly. Elektromontážní firmy a výrobci světelné techniky si mohou vybrat z široké škály elektroinstalačního materiálu a výrobních komponent. Z tohoto segmentu lze v sortimentu BRILUX nalézt např. prvky napájení halogenových žárovek využívajících napětí 12 V. Jedná se o elektronické transformátory o výkonu 60 až 150 W. Zvolit je také možné toroidní transformátory, které jsou nabízeny ve výkonech 50 až 300 V·A, s tepelnou pojistkou dokonce i 700 V·A.

Obr. 2

Mezi produkty značky BRILUX jsou i elektronické a indukční předřadníky pro lineární zářivkové zdroje a také startéry. Předřadníky jsou nabízeny v provedeních 2 × 18 a 2 × 36 W (elektronické) a 1 × 18, popř. 1 × 36 W (indukční), startéry pro výkon zářivky 4 až 22 W a 4 až 65 W.

Z další nabídky BRILUX vyjmenujme alespoň elektronické a mechanické spínací zásuvky, termostaty, předřadníky pro metalhalogenidové výbojky, předřadníky pro kompaktní zářivky, senzory pohybu a minialarmy, keramické a plastové objímky pro světelné zdroje, svorkovnice typu H nebo kloubové spoje pro bodová svítidla. Všechny jmenované skupiny produktů podléhají přísným zkouškám, na základě jejichž výsledků jsou certifikovány.

Obr. 3

Z hlediska obchodní politiky je hlavním cílem společnosti BRILUX.CZ s. r. o. zpřístupnění produktů vlastní značky co nejširšímu okruhu velkoobchodních prodejců, maloobchodních spotřebitelů a elektromontážních firem na území České republiky. Toho firma dosahuje s pomocí smluvních partnerů, zejména autorizovaných distributorů produktů BRILUX. Díky nim vytvořila moderní a dynamickou distribuční síť. Servisní obsluhu, marketingovou a prodejní podporu autorizovaných distributorů zajišťuje tým regionálních obchodních zástupců.

Informační podpora značky a aktivní, oboustranně výhodná spolupráce s odbornou veřejností, zejména se zájmovou skupinou profesionálních projektantů, architektů a instalátorů osvětlení, jsou založeny na několika způsobech komunikace. Proto vznikl firemní čtvrtletník Osvětlení BRILUX INFO, který je s pomocí regionálních obchodních zástupců a autorizovaných distributorů rozšiřován mezi veřejnost. Koncový zákazník se s časopisem může setkat ve většině maloobchodních prodejen s osvětlovací technikou v ČR. Periodikum obsahuje odborné články, reportáže z veletrhů, upozorňuje na nové trendy v osvětlování, ale také představuje novinky v nabídce značky BRILUX a uvádí zmenšenou verzi aktuálního katalogu.

Obr. 4

Dalším ze způsobů komunikace se zákazníky je kromě internetového servisu na adrese www.brilux.cz také pravidelná prezentace značky na specializovaných tematických veletrzích. V letošním roce to budou AMPER 2004 (30. 3. až 2. 4.) a ELEKTRO 2004 (20. až 24. 4. 2004 na BVV v Brně jako součást Stavebních veletrhů). Na obou Vám bude představena ucelená kolekce produktů značky BRILUX, včetně novinek roku 2005. Ty budou zařazeny i do nabízené čerstvě aktualizované elektronické verze Katalogu BRILUX 2004 na CD-ROM. Již nyní si dovolujeme srdečně pozvat všechny instalatéry, výrobce svítidel a obchodní veřejnost.

BRILUX.CZ s. r. o.
Hněvkovského 574/87
617 00 Brno
tel.: 543 251 710–1
fax: 543 251 712
e-mail: info@brilux.cz
http://www.brilux.cz