Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 2/2020 vyšlo
tiskem 12. 2. 2020. V elektronické verzi na webu 12. 3. 2020. 

Téma: Elektrické přístroje; Internet věcí; Zdravotnická technika

Hlavní článek
Monitorování obsazenosti prostor inteligentní budovy

Aktuality

Týmy Formula Student z ČVUT budou mít premiéru na okruhu Formule 1 Yas Marina v Abú Dhabí Týmy mezinárodní soutěže Formula Student z Českého vysokého učení technického v Praze se…

Výstavba 7. bloku JE Tchien-wan s reaktorem VVER-1200 začne už letos Ruská korporace pro atomovou energii Rosatom 20. ledna 2020 uvedla, že výstavbu 7. bloku…

Přístroje ABB pomáhají pěstovat chutná česká rajčata bez pesticidů Dát si v zimě čerstvá zralá rajčata, která by pocházela od lokálních pěstitelů, bylo až…

FOR CITY 2020: Inovace pro města, obce i regiony Jaká inovativní řešení, která pomocí moderních technologií zvýší kvalitu života obyvatel…

Nový elektronický obchod Rosatomu usnadňuje povolování nových jaderných bloků Koncern Rosenergoatom (elektroenergetická divize ruské korporace pro atomovou energii…

Veletrh Light+Building slaví dvacáté narozeniny Přijeďte se podívat do Frankfurtu nad Mohanem. V areálu frankfurtského výstaviště se bude…

Více aktualit

Značka BRILUX nezahrnuje pouze svítidla a světelné zdroje

číslo 4/2004

AMPER 2004

Značka BRILUX nezahrnuje pouze svítidla a světelné zdroje

Ing. Miroslav Černý

Obr. 1

Výrobky značky BRILUX patří ve střední a východní Evropě od počátku 90. let dvacátého století mezi nejprodávanější na trhu osvětlovací techniky. V České republice, kde se s ní lze setkávat od druhé poloviny 90. let, se již stala nedílnou součástí zdejšího trhu. Své příznivce si našla zejména v řadách odborníků z oblasti osvětlení.

Základ nabídky značky BRILUX není tvořen pouze kompaktními a halogenovými světelnými zdroji, technickým a průmyslovým osvětlením, venkovními nebo zahradními svítidly, podhledovými (nejširší nabídka v ČR), stolními, bodovými a jinými svítidly. Elektromontážní firmy a výrobci světelné techniky si mohou vybrat z široké škály elektroinstalačního materiálu a výrobních komponent. Z tohoto segmentu lze v sortimentu BRILUX nalézt např. prvky napájení halogenových žárovek využívajících napětí 12 V. Jedná se o elektronické transformátory o výkonu 60 až 150 W. Zvolit je také možné toroidní transformátory, které jsou nabízeny ve výkonech 50 až 300 V·A, s tepelnou pojistkou dokonce i 700 V·A.

Obr. 2

Mezi produkty značky BRILUX jsou i elektronické a indukční předřadníky pro lineární zářivkové zdroje a také startéry. Předřadníky jsou nabízeny v provedeních 2 × 18 a 2 × 36 W (elektronické) a 1 × 18, popř. 1 × 36 W (indukční), startéry pro výkon zářivky 4 až 22 W a 4 až 65 W.

Z další nabídky BRILUX vyjmenujme alespoň elektronické a mechanické spínací zásuvky, termostaty, předřadníky pro metalhalogenidové výbojky, předřadníky pro kompaktní zářivky, senzory pohybu a minialarmy, keramické a plastové objímky pro světelné zdroje, svorkovnice typu H nebo kloubové spoje pro bodová svítidla. Všechny jmenované skupiny produktů podléhají přísným zkouškám, na základě jejichž výsledků jsou certifikovány.

Obr. 3

Z hlediska obchodní politiky je hlavním cílem společnosti BRILUX.CZ s. r. o. zpřístupnění produktů vlastní značky co nejširšímu okruhu velkoobchodních prodejců, maloobchodních spotřebitelů a elektromontážních firem na území České republiky. Toho firma dosahuje s pomocí smluvních partnerů, zejména autorizovaných distributorů produktů BRILUX. Díky nim vytvořila moderní a dynamickou distribuční síť. Servisní obsluhu, marketingovou a prodejní podporu autorizovaných distributorů zajišťuje tým regionálních obchodních zástupců.

Informační podpora značky a aktivní, oboustranně výhodná spolupráce s odbornou veřejností, zejména se zájmovou skupinou profesionálních projektantů, architektů a instalátorů osvětlení, jsou založeny na několika způsobech komunikace. Proto vznikl firemní čtvrtletník Osvětlení BRILUX INFO, který je s pomocí regionálních obchodních zástupců a autorizovaných distributorů rozšiřován mezi veřejnost. Koncový zákazník se s časopisem může setkat ve většině maloobchodních prodejen s osvětlovací technikou v ČR. Periodikum obsahuje odborné články, reportáže z veletrhů, upozorňuje na nové trendy v osvětlování, ale také představuje novinky v nabídce značky BRILUX a uvádí zmenšenou verzi aktuálního katalogu.

Obr. 4

Dalším ze způsobů komunikace se zákazníky je kromě internetového servisu na adrese www.brilux.cz také pravidelná prezentace značky na specializovaných tematických veletrzích. V letošním roce to budou AMPER 2004 (30. 3. až 2. 4.) a ELEKTRO 2004 (20. až 24. 4. 2004 na BVV v Brně jako součást Stavebních veletrhů). Na obou Vám bude představena ucelená kolekce produktů značky BRILUX, včetně novinek roku 2005. Ty budou zařazeny i do nabízené čerstvě aktualizované elektronické verze Katalogu BRILUX 2004 na CD-ROM. Již nyní si dovolujeme srdečně pozvat všechny instalatéry, výrobce svítidel a obchodní veřejnost.

BRILUX.CZ s. r. o.
Hněvkovského 574/87
617 00 Brno
tel.: 543 251 710–1
fax: 543 251 712
e-mail: info@brilux.cz
http://www.brilux.cz