Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 11/2017 vyšlo
tiskem 6. 11. 2017. V elektronické verzi na webu od 27. 11. 2017. 

Téma: Elektrické rozváděče a rozváděčová technika; Točivé elektrické stroje

Hlavní článek
Analýza účinku geometrických charakteristik CFD simulací na teplotní pole sinusového filtru
On-line optimalizácia komutačných uhlov prúdu vo fázach BLDC motora

Aktuality

MONETA Money Bank se jako první firma v ČR rozhodla zcela přejít na elektromobily MONETA Money Bank se jako první společnost v České republice oficiálně rozhodla, že do…

ŠKODA AUTO bude od roku 2020 v Mladé Boleslavi vyrábět vozy s čistě elektrickým pohonem ŠKODA AUTO bude vozy s čistě elektrickým pohonem vyrábět v závodě v Mladé Boleslavi. Již…

Největší českou techniku povede i nadále stávající rektor Petr Štěpánek Akademický senát VUT v Brně na dnešním zasedání zvolil kandidáta na funkci rektora pro…

44. Krajský aktiv revizních techniků v Brně Moravský svaz elektrotechniků Vás zve 21. listopadu na 44. KART v Brně.

Soutěž o nejlepší realizovaný projekt KNX instalace Spolek KNX národní skupina České republiky, z. s. vyhlásil soutěž o nejlepší projekt…

Slovensko bude partnerskou zemí MSV 2018 Příští rok se chystají oslavy několika kulatých výročí včetně 100 let od založení…

Více aktualit

Značka BRILUX nezahrnuje pouze svítidla a světelné zdroje

číslo 4/2004

AMPER 2004

Značka BRILUX nezahrnuje pouze svítidla a světelné zdroje

Ing. Miroslav Černý

Obr. 1

Výrobky značky BRILUX patří ve střední a východní Evropě od počátku 90. let dvacátého století mezi nejprodávanější na trhu osvětlovací techniky. V České republice, kde se s ní lze setkávat od druhé poloviny 90. let, se již stala nedílnou součástí zdejšího trhu. Své příznivce si našla zejména v řadách odborníků z oblasti osvětlení.

Základ nabídky značky BRILUX není tvořen pouze kompaktními a halogenovými světelnými zdroji, technickým a průmyslovým osvětlením, venkovními nebo zahradními svítidly, podhledovými (nejširší nabídka v ČR), stolními, bodovými a jinými svítidly. Elektromontážní firmy a výrobci světelné techniky si mohou vybrat z široké škály elektroinstalačního materiálu a výrobních komponent. Z tohoto segmentu lze v sortimentu BRILUX nalézt např. prvky napájení halogenových žárovek využívajících napětí 12 V. Jedná se o elektronické transformátory o výkonu 60 až 150 W. Zvolit je také možné toroidní transformátory, které jsou nabízeny ve výkonech 50 až 300 V·A, s tepelnou pojistkou dokonce i 700 V·A.

Obr. 2

Mezi produkty značky BRILUX jsou i elektronické a indukční předřadníky pro lineární zářivkové zdroje a také startéry. Předřadníky jsou nabízeny v provedeních 2 × 18 a 2 × 36 W (elektronické) a 1 × 18, popř. 1 × 36 W (indukční), startéry pro výkon zářivky 4 až 22 W a 4 až 65 W.

Z další nabídky BRILUX vyjmenujme alespoň elektronické a mechanické spínací zásuvky, termostaty, předřadníky pro metalhalogenidové výbojky, předřadníky pro kompaktní zářivky, senzory pohybu a minialarmy, keramické a plastové objímky pro světelné zdroje, svorkovnice typu H nebo kloubové spoje pro bodová svítidla. Všechny jmenované skupiny produktů podléhají přísným zkouškám, na základě jejichž výsledků jsou certifikovány.

Obr. 3

Z hlediska obchodní politiky je hlavním cílem společnosti BRILUX.CZ s. r. o. zpřístupnění produktů vlastní značky co nejširšímu okruhu velkoobchodních prodejců, maloobchodních spotřebitelů a elektromontážních firem na území České republiky. Toho firma dosahuje s pomocí smluvních partnerů, zejména autorizovaných distributorů produktů BRILUX. Díky nim vytvořila moderní a dynamickou distribuční síť. Servisní obsluhu, marketingovou a prodejní podporu autorizovaných distributorů zajišťuje tým regionálních obchodních zástupců.

Informační podpora značky a aktivní, oboustranně výhodná spolupráce s odbornou veřejností, zejména se zájmovou skupinou profesionálních projektantů, architektů a instalátorů osvětlení, jsou založeny na několika způsobech komunikace. Proto vznikl firemní čtvrtletník Osvětlení BRILUX INFO, který je s pomocí regionálních obchodních zástupců a autorizovaných distributorů rozšiřován mezi veřejnost. Koncový zákazník se s časopisem může setkat ve většině maloobchodních prodejen s osvětlovací technikou v ČR. Periodikum obsahuje odborné články, reportáže z veletrhů, upozorňuje na nové trendy v osvětlování, ale také představuje novinky v nabídce značky BRILUX a uvádí zmenšenou verzi aktuálního katalogu.

Obr. 4

Dalším ze způsobů komunikace se zákazníky je kromě internetového servisu na adrese www.brilux.cz také pravidelná prezentace značky na specializovaných tematických veletrzích. V letošním roce to budou AMPER 2004 (30. 3. až 2. 4.) a ELEKTRO 2004 (20. až 24. 4. 2004 na BVV v Brně jako součást Stavebních veletrhů). Na obou Vám bude představena ucelená kolekce produktů značky BRILUX, včetně novinek roku 2005. Ty budou zařazeny i do nabízené čerstvě aktualizované elektronické verze Katalogu BRILUX 2004 na CD-ROM. Již nyní si dovolujeme srdečně pozvat všechny instalatéry, výrobce svítidel a obchodní veřejnost.

BRILUX.CZ s. r. o.
Hněvkovského 574/87
617 00 Brno
tel.: 543 251 710–1
fax: 543 251 712
e-mail: info@brilux.cz
http://www.brilux.cz