Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 11/2018 vyšlo
tiskem 31. 10. 2018. V elektronické verzi na webu 30. 11. 2018. 

Téma: Rozváděče a rozvodny; Údržba el. zařízení; Točivé el. stroje a pohony

Hlavní článek
Smart Cities (4. část – 2. díl)

Aktuality

Nejlepší projekt energetických úspor na Slovensku je z dílny ENESA z ČEZ ESCO V Bratislavě se předávaly ceny za nejlepší slovenské energeticky úsporné projekty. Letos…

Veletrh DŘEVOSTAVBY 2019 se bude konat souběžně s veletrhem MODERNÍ VYTÁPĚNÍ 2019 14. Veletrh DŘEVOSTAVBY 2019 nabídne vše, co lze ze dřeva vyrobit, moderní technologie,…

Výstava Národního technického muzea Pražské vzorkové veletrhy Výstava „Pražské vzorkové veletrhy“, která je součástí projektu k oslavě výročí republiky…

Podniky v Moravskoslezském kraji řeší transformaci průmyslu Transformaci průmyslu od těžkého, hutního, k moderním digitalizovaným a automatizovaným…

ČOI začala kontrolovat dobíjecí stanice pro elektromobily Automobily s elektrickým pohonem jsou v České republice stále populárnější. Výrobci…

„Světelný buben“ může změnit automobilový průmysl, architekturu i počítačové hry Tým vedený docentem Vlastimilem Havranem z katedry počítačové grafiky a interakce Fakulty…

Více aktualit

Změna strategie obchodních značek Matsushita Electric Works

číslo 12/2004

inovace, technologie, projekty

Změna strategie obchodních značek Matsushita Electric Works

Ing. Tomáš Podivínský,
Matsushita Electric Works, s. r. o.

Společnost Matsushita Electric Works oznámila, že od podzimu 2004 sjednocuje strategii svých obchodních značek. Úspěšný výrobní program, který obsahuje relé, elektrotechnické komponenty a systémy automatizační techniky, bude nyní firma dodávat pod světovou značkou Panasonic.

K novému stanovení politiky obchodních značek společnost přistupuje na základě marketingové strategie zaměřené na jednu hlavní značku. Tento krok je bezprostředním důsledkem změny struktury japonského mateřského koncernu Matsushita. Zde získala v dubnu tohoto roku sesterská společnost Matsushita Electric Industrial (MEI) (veřejnosti více známá pod výrobkovou značkou Panasonic) většinový podíl akcií ve firmě Matsushita Electric Works (MEW).

Všechny nové výrobky (zaváděné od 1. října 2004) budou namísto dosavadního loga NAiS užívat logo Panasonic (výjimkou je skupina senzorů, které i nadále ponesou značku SUNX). Změna značky znamená sloučení inovačního potenciálu a osvědčené kvality výrobků Matsushita Electric Works s velmi dobrou pověstí značky Panasonic. Společnost tím využívá výhody jednotné identity značek a zlepšuje i svou připravenost pro působení na globalizovaném trhu.

Název společnosti Matsushita Electric Works Deutschland GmbH zůstává nezměněn.

Další informace o změně značky zájemci naleznou na www.mew-europe.com

Matsushita Electric Works (CZ), s. r. o.
Kancelář podpory prodeje pro ČR a SR
Průmyslová 1
348 15 Planá
tel.: 374 799 990
fax: 374 799 999
e-mail: info-cz@euro.de.mew.com
http://www.mew-europe.com