Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 1/2018 vyšlo
tiskem 16. 1. 2018. V elektronické verzi na webu od 12. 2. 2018. 

Téma: Elektrotechnologie; Materiály pro elektrotechniku; Elektroinstalační materiál

Hlavní článek
Nová elektroizolační kapalina a možnosti jejího nasazení do praxe

Aktuality

13. mezinárodní konference Centra pasivního domu poprvé v Praze O inovativních postupech a materiálech, které jsou vhodné pro výstavu  a rekonstrukce…

Temelín dosáhl nejvyšší roční výroby Elektřinu, která by českým domácnostem vystačila na téměř 12 měsíců, vyrobila od začátku…

MONETA Money Bank se jako první firma v ČR rozhodla zcela přejít na elektromobily MONETA Money Bank se jako první společnost v České republice oficiálně rozhodla, že do…

ŠKODA AUTO bude od roku 2020 v Mladé Boleslavi vyrábět vozy s čistě elektrickým pohonem ŠKODA AUTO bude vozy s čistě elektrickým pohonem vyrábět v závodě v Mladé Boleslavi. Již…

Největší českou techniku povede i nadále stávající rektor Petr Štěpánek Akademický senát VUT v Brně na dnešním zasedání zvolil kandidáta na funkci rektora pro…

44. Krajský aktiv revizních techniků v Brně Moravský svaz elektrotechniků Vás zve 21. listopadu na 44. KART v Brně.

Více aktualit

Změna strategie obchodních značek Matsushita Electric Works

číslo 12/2004

inovace, technologie, projekty

Změna strategie obchodních značek Matsushita Electric Works

Ing. Tomáš Podivínský,
Matsushita Electric Works, s. r. o.

Společnost Matsushita Electric Works oznámila, že od podzimu 2004 sjednocuje strategii svých obchodních značek. Úspěšný výrobní program, který obsahuje relé, elektrotechnické komponenty a systémy automatizační techniky, bude nyní firma dodávat pod světovou značkou Panasonic.

K novému stanovení politiky obchodních značek společnost přistupuje na základě marketingové strategie zaměřené na jednu hlavní značku. Tento krok je bezprostředním důsledkem změny struktury japonského mateřského koncernu Matsushita. Zde získala v dubnu tohoto roku sesterská společnost Matsushita Electric Industrial (MEI) (veřejnosti více známá pod výrobkovou značkou Panasonic) většinový podíl akcií ve firmě Matsushita Electric Works (MEW).

Všechny nové výrobky (zaváděné od 1. října 2004) budou namísto dosavadního loga NAiS užívat logo Panasonic (výjimkou je skupina senzorů, které i nadále ponesou značku SUNX). Změna značky znamená sloučení inovačního potenciálu a osvědčené kvality výrobků Matsushita Electric Works s velmi dobrou pověstí značky Panasonic. Společnost tím využívá výhody jednotné identity značek a zlepšuje i svou připravenost pro působení na globalizovaném trhu.

Název společnosti Matsushita Electric Works Deutschland GmbH zůstává nezměněn.

Další informace o změně značky zájemci naleznou na www.mew-europe.com

Matsushita Electric Works (CZ), s. r. o.
Kancelář podpory prodeje pro ČR a SR
Průmyslová 1
348 15 Planá
tel.: 374 799 990
fax: 374 799 999
e-mail: info-cz@euro.de.mew.com
http://www.mew-europe.com