Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 1/2017 vyšlo
tiskem 18. 1. 2017. V elektronické verzi na webu od 17. 2. 2017. 

Téma: Elektrotechnologie; Materiály pro elektrotechniku; Nástroje a pomůcky; Značení

Hlavní článek
Analýza dat fotovoltaického systému během zatmění Slunce
Rizikovost zapojení biometrických identifikačních systémů

Aktuality

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze představí zájemcům o studium moderní techniku i její historii Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá v pátek 20. ledna od 8.30 hodin první…

Loňská výroba Temelína by stačila k pokrytí téměř roční spotřeby českých domácností Přesně 12,1 terawatthodin elektřiny (TWh) loni vyrobila Jaderná elektrárna Temelín. Je to…

Osmý ročník Robosoutěže Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze ovládli studenti Gymnázia Zlín V pátek 16. prosince se v Zengerově posluchárně Fakulty elektrotechnické ČVUT na Karlově…

Společnost ABF převzala značku projektu SVĚTLO V ARCHITEKTUŘE Specializovanou výstavu svítidel, designu a příslušenství s názvem SVĚTLO V ARCHITEKTUŘE…

Chytré lampy v Praze Do hlavního města Prahy vstoupily „chytré lampy“. Nová technologie je součástí chytrých…

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze zve na finále ROBOSOUTĚŽE Zajímavá technické řešení a soutěžní napětí nabídne 16. prosince finále letošní…

Více aktualit

Změna strategie obchodních značek Matsushita Electric Works

číslo 12/2004

inovace, technologie, projekty

Změna strategie obchodních značek Matsushita Electric Works

Ing. Tomáš Podivínský,
Matsushita Electric Works, s. r. o.

Společnost Matsushita Electric Works oznámila, že od podzimu 2004 sjednocuje strategii svých obchodních značek. Úspěšný výrobní program, který obsahuje relé, elektrotechnické komponenty a systémy automatizační techniky, bude nyní firma dodávat pod světovou značkou Panasonic.

K novému stanovení politiky obchodních značek společnost přistupuje na základě marketingové strategie zaměřené na jednu hlavní značku. Tento krok je bezprostředním důsledkem změny struktury japonského mateřského koncernu Matsushita. Zde získala v dubnu tohoto roku sesterská společnost Matsushita Electric Industrial (MEI) (veřejnosti více známá pod výrobkovou značkou Panasonic) většinový podíl akcií ve firmě Matsushita Electric Works (MEW).

Všechny nové výrobky (zaváděné od 1. října 2004) budou namísto dosavadního loga NAiS užívat logo Panasonic (výjimkou je skupina senzorů, které i nadále ponesou značku SUNX). Změna značky znamená sloučení inovačního potenciálu a osvědčené kvality výrobků Matsushita Electric Works s velmi dobrou pověstí značky Panasonic. Společnost tím využívá výhody jednotné identity značek a zlepšuje i svou připravenost pro působení na globalizovaném trhu.

Název společnosti Matsushita Electric Works Deutschland GmbH zůstává nezměněn.

Další informace o změně značky zájemci naleznou na www.mew-europe.com

Matsushita Electric Works (CZ), s. r. o.
Kancelář podpory prodeje pro ČR a SR
Průmyslová 1
348 15 Planá
tel.: 374 799 990
fax: 374 799 999
e-mail: info-cz@euro.de.mew.com
http://www.mew-europe.com