časopis z vydavatelství
FCC PUBLIC

Aktuální vydání

Číslo 10/2021 vyšlo
tiskem 1. 10. 2021. V elektronické verzi na webu 1. 11. 2021. 

Téma: Elektroenergetika; Kvalita elektřiny; Obnovitelné zdroje energie

Hlavní článek
Lokální specifika Jihočeského kraje s ohledem na využívání automobilů s alternativními druhy paliv

Zákaznický portál posouváme do 21. století

PRAKAB PRAŽSKÁ KABELOVNA | www.prakab.cz

„Chceme digitalizovat komunikaci mezi Prakabem a klienty,“ říká Jiří Váša, Area Sales Manager pro tuzemský trh ve společnosti Prakab Pražská kabelovna. Český výrobce kabelů, který letos slaví sto let, nyní pracuje na modernizaci zákaznického portálu. Ten funguje už nyní, čeká ho ale řada změn, které ocení všichni klienti.

1. Co je hlavním cílem nového zákaznického portálu společnosti Prakab?
Cílem je vytvořit nový prodejní kanál, informační a komunikační „rozhraní“ mezi našimi prémiovými partnery a Prakabem.

2. Jak nyní zákaznická sekce funguje?
Klient zde nalezne přehled celého našeho týmu včetně rozdělení kompetencí, může si tak jednoduše najít toho, koho potřebuje, a okamžitě ho kontaktovat. Zároveň získá komplexní pohled na sklad, jinak řečeno si může zjistit, kolik je konkrétního zboží na skladě. Vidí, které položky z objednávky jsou připravené k odběru. K dispozici má veškeré certifikáty či prohlášení o shodě s platnými normami.

3. Jaké novinky letos pro zákazníky chystáte?
Plánujeme možnost rezervací a on-line objednávek, aby si klient mohl zarezervovat nebo přímo objednat volné zboží, které máme na skladě. Další novinka se týká reklamačního řízení. Zákazník bude moci reklamovat zboží prostřednictvím portálu, nebude tedy muset řešit stížnost emailem nebo telefonicky. Kromě toho plánujeme službu pro naše klienty v oblasti hospodaření s kabelovými bubny. Ty se budou odesílat s našimi produkty přímo na určená místa skladů nebo projektů, budeme schopni jejich lokalizace a zpětného vyzvedávání. Novou funkcí našeho zákaznického portálu, který se stane moderní komunikační platformou, bude virtuální asistent prodeje. Ten kupujícím pomůže s vytvořením objednávky a poskytne další detaily související s prodejem.

4. Co všechno se v zákaznické sekci nově dozví kromě technických a obchodních informací?
Zákazníci se nově dozví o promo akcích a pořádání školeních firmy v prostorách našeho kabelového školícího centra. Přidáme i informace o našich realizovaných projektech, na které jsme hrdí a kterými se chceme zákazníkům pochlubit.

5. Jaké výhody všechny tyto novinky klientům přinesou?
Výhody zkusím popsat zcela jednoduše. Půjde o velikou úsporu času, transparentnost a přehlednost, vše najdou na jednom místě s daty, za které se zcela zaručíme.

6. Plánujete do budoucna nějaké další změny, na co dalšího se mohou zákazníci těšit?
Jak jsem již zmínil výše, zákaznický portál má být komunikační platformou 21. století. Kromě virtuálního asistenta prodeje a dalších novinek, plánujeme v budoucnu spustit v zákaznické sekci pro naše B2B klienty e-shop.

7. Co je smyslem těchto změn, jaká je Vaše vize do budoucna?
Mít jako první na trhu v naší branži zcela komplexní prodejní, komunikační a informační portál. Vše mít samozřejmě zcela digitalizované. V tomto segmentu jsme opravdu nejdále.