Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 4/2018 vyšlo
tiskem 18. 4. 2018. V elektronické verzi na webu od 15. 5. 2018. 

Téma: Elektroinstalace; Inteligentní budovy; IoT; HVAC

Hlavní článek
Smart Cities (1. část)

Aktuality

Mezinárodní strojírenský veletrh oslaví šedesátku s novým vizuálem Ozubené kolo, modrá a červená barva, šipky a uprostřed písmena MSV - česká zkratka,…

ČEPS, a.s., hospodařila vloni se ziskem přes 2,8 miliardy Akciová společnost ČEPS vykázala za rok 2017 zisk 2,897 miliardy před zdaněním. K nárůstu…

Skupina LAPP překonala hranici obratu 1 miliardy eur Větší obrat, větší zisk, více zaměstnanců

ABB v České republice buduje síť rychlonabíjecích stanic Síť rychlonabíjecích stanic pro elektrická vozidla se v České republice díky technologiím…

60. ročník Mezinárodního strojírenského veletrhu Zapište si do kalendářů 1. – 5. října 2018. V tomto termínu se totiž na brněnském…

ČEZ ESCO instalovala na Dlouhých stráních nejvýše položenou fotovoltaickou elektrárnu v Česku Společnost ČEZ Solární ze skupiny ČEZ ESCO vybudovala u horní nádrže vodní přečerpávací…

Více aktualit

SKF a Škoda Electric podepsaly smlouvu o dlouhodobé spolupráci

SKF získa­la od Škoda Electric, a. s., dlouhodobou za­kázku na dodávky ložiskových jednotek pro trakční motory nízkopodlažních tramvají 15T v hodnotě větší než 11 mil. eur. Model 15T využije Dopravní podnik hlavního města Prahy k modernizaci svého vozového par­ku, jenž má zvýšit atraktivitu veřejné hro­madné dopravy. Nejnovější generaci ložis­kových jednotek TMBU pro trakční motory vyrábí SKF v Rakousku. Utěsněné jednotky TMBU s náplní maziva jsou opatřeny kera­mickými valivými tělesy. Do jednotky jsou zabudovány přesné snímače otáček a polohy, jež budou poskytovat potřebná data řídicímu systému trakčního motoru. V případě tramva­jí 15T splňují jednotky beze zbytku nároky na omezené zástavbové prostory. Další vel­kou předností subsystému je snadná manipu­lace a montáž.

[Tiskové materiály SKF.]