Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 8-9/2017 vyšlo
tiskem 5. 9. 2017. V elektronické verzi na webu od 5. 9. 2017. 

Téma: 59. mezinárodní strojírenský veletrh v Brně; Elektrotechnika v průmyslu

Hlavní článek
Palivové články
Renesance synchronních reluktančních motorů
Návrh aktuátoru pracujícího s magnetickým polem

Aktuality

Na veletrhu FOR ARCH najdou lidé na osm stovek expozic a bezplatná poradenská centra Ve dnech 19. – 23. září 2017 se koná 28. ročník mezinárodního stavebního veletrhu FOR…

Technologické Fórum 2017 – jedinečné setkání odborníků stavebního trhu Premiéru na letošním ročníku mezinárodního stavebního veletrhu FOR ARCH bude mít…

Od 1. září začne ve společnosti ČEZ fungovat nová divize Jaderná energetika Šest jaderných bloků, přes dva tisíce zaměstnanců včetně týmu, který zodpovídání za…

FOR ARCH 2017 přinese řadu zajímavých soutěží a konferencí Osmadvacátý ročník mezinárodního stavebního veletrhu FOR ARCH, který se uskuteční ve…

Premiér navštívil hlavní sídlo provozovatele přenosové soustavy Předseda vlády Bohuslav Sobotka a ministr průmyslu a obchodu Jiří Havlíček se přímo na…

Generační změna ve skupině LAPP S účinností od 1. července 2017 odstoupila Ursula Ida Lapp, spoluzakladatelka skupiny…

Více aktualit

SKF a Škoda Electric podepsaly smlouvu o dlouhodobé spolupráci

SKF získa­la od Škoda Electric, a. s., dlouhodobou za­kázku na dodávky ložiskových jednotek pro trakční motory nízkopodlažních tramvají 15T v hodnotě větší než 11 mil. eur. Model 15T využije Dopravní podnik hlavního města Prahy k modernizaci svého vozového par­ku, jenž má zvýšit atraktivitu veřejné hro­madné dopravy. Nejnovější generaci ložis­kových jednotek TMBU pro trakční motory vyrábí SKF v Rakousku. Utěsněné jednotky TMBU s náplní maziva jsou opatřeny kera­mickými valivými tělesy. Do jednotky jsou zabudovány přesné snímače otáček a polohy, jež budou poskytovat potřebná data řídicímu systému trakčního motoru. V případě tramva­jí 15T splňují jednotky beze zbytku nároky na omezené zástavbové prostory. Další vel­kou předností subsystému je snadná manipu­lace a montáž.

[Tiskové materiály SKF.]