Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 4/2017 vyšlo
tiskem 12. 4. 2017. V elektronické verzi na webu od 5. 5. 2017. 

Téma: Elektroinstalace; Inteligentní budovy; Stavební veletrhy Brno 2017

Hlavní článek
Návrh aplikace pro monitorování technologických procesů v administrativní budově

Aktuality

Vadné adaptéry Tesla poškozují rychlodobíjecí stanice V uplynulých dnech na rychlodobíjecích stanicích ČEZ zaznamenal už několikátý případ…

Jaký byl Veletrh Dřevostavby a Moderní vytápění 2017? Souběh veletrhů DŘEVOSTAVBY a MODERNÍ VYTÁPĚNÍ je určen všem, kteří řeší stavbu,…

Trendy chytrého řízení budov, energetiky a měst aneb Čtvrtá průmyslová revoluce nejenom v průmyslu Přednáška Ing Jaromíra Klabana se uskuteční ve středu dne 19. 4. 2017 ve 14 hod v…

Češi chtějí bydlet lépe – návštěvnost jarních veletrhů o bydlení stoupla o čtvrtinu Výstaviště PVA EXPO PRAHA v Letňanech bylo v minulých dnech nabité k prasknutí. Téměř…

MSV 2017 zacílí na Průmysl 4.0, automatizaci, environmentální technologie, dopravu a logistiku Již potřetí se na MSV 2017 upře pozornost na nové trendy průmyslové výroby. Průmysl 4.0 s…

Současné možnosti elektromobility představí AMPER Motion 2017 Největší přehlídka elektromobility v ČR proběhne 21.- 24. 3. na brněnském výstavišti a…

Více aktualit

Siemens je připraven spolupracovat na modernizaci metra

Nejmodernější vlaky na všech trasách a plně automatizované vlaky metra bez řidiče na lince D? Taková může být budoucnost pražského metra. Siemens je špičkovou firmou v oboru povrchových a podpo­vrchových kolejových systémů. Své zkušenosti z realizovaných pro­jektů může nabídnout i při budoucí modernizaci a rozvoji pražského metra. V minulosti Siemens dodal Praze např. zabezpečovací zařízení a moderní vlaky pro linku C. Sta­rá se také o jejich bezpečný provoz a údržbu.
 
V následujících letech bude mu­set vozový park pražského metra z důvodu končící životnosti součas­ných rekonstruovaných vlaků projít postupnou obměnou. To se týká především vozů na linkách A a B. Zde má Siemens zájem podílet se na dodávkách nových vozů. Pro plánova­nou linku D, která povede z náměstí Míru do Písnice, je Siemens při­praven nabídnout komplexní řešení tzv. na míru.
 
Výchozí platformou pro pražské metro může být nyní vyráběné vo­zidlo Siemens Inspiro. Vozy metra této nové generace jsou pokračo­váním vlakových souprav jezdících v mnoha evropských i světových městech. V současné době se pro ně rozhodla Varšava, které Siemens dodá 35 nových šestivozových souprav.

[Tiskové materiály Siemens.]