Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 5/2017 vyšlo
tiskem 11. 5. 2017. V elektronické verzi na webu od 2. 6. 2017. 

Zdůrazněné téma: Ochrana před bleskem a přepětím;
23. ELO SYS 2017

Hlavní článek
Vibrace točivých strojů s magnetickými ložisky

Aktuality

Projekt studentů FEL ČVUT v Praze míří na celosvětové finále Microsoft Imagine Studentský startup XGLU, zabývající se vývojem bezbateriového glukometru, vybojoval…

ČEZ zřizuje novou divizi jaderná energetika. Povede ji Bohdan Zronek Vedení Skupiny ČEZ rozhodlo o vzniku nové divize jaderná energetika s platností od 1.…

Příští týden začne v Praze strojírenský veletrh FOR INDUSTRY Letos na něm předvedou jedinečné novinky české společnosti. Spojení designu a moderní…

Vadné adaptéry Tesla poškozují rychlodobíjecí stanice V uplynulých dnech na rychlodobíjecích stanicích ČEZ zaznamenal už několikátý případ…

Jaký byl Veletrh Dřevostavby a Moderní vytápění 2017? Souběh veletrhů DŘEVOSTAVBY a MODERNÍ VYTÁPĚNÍ je určen všem, kteří řeší stavbu,…

Trendy chytrého řízení budov, energetiky a měst aneb Čtvrtá průmyslová revoluce nejenom v průmyslu Přednáška Ing Jaromíra Klabana se uskuteční ve středu dne 19. 4. 2017 ve 14 hod v…

Více aktualit

Siemens je připraven spolupracovat na modernizaci metra

Nejmodernější vlaky na všech trasách a plně automatizované vlaky metra bez řidiče na lince D? Taková může být budoucnost pražského metra. Siemens je špičkovou firmou v oboru povrchových a podpo­vrchových kolejových systémů. Své zkušenosti z realizovaných pro­jektů může nabídnout i při budoucí modernizaci a rozvoji pražského metra. V minulosti Siemens dodal Praze např. zabezpečovací zařízení a moderní vlaky pro linku C. Sta­rá se také o jejich bezpečný provoz a údržbu.
 
V následujících letech bude mu­set vozový park pražského metra z důvodu končící životnosti součas­ných rekonstruovaných vlaků projít postupnou obměnou. To se týká především vozů na linkách A a B. Zde má Siemens zájem podílet se na dodávkách nových vozů. Pro plánova­nou linku D, která povede z náměstí Míru do Písnice, je Siemens při­praven nabídnout komplexní řešení tzv. na míru.
 
Výchozí platformou pro pražské metro může být nyní vyráběné vo­zidlo Siemens Inspiro. Vozy metra této nové generace jsou pokračo­váním vlakových souprav jezdících v mnoha evropských i světových městech. V současné době se pro ně rozhodla Varšava, které Siemens dodá 35 nových šestivozových souprav.

[Tiskové materiály Siemens.]