Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 3/2017 vyšlo
tiskem 15. 3. 2017. V elektronické verzi na webu bude ihned. 

Téma: Amper 2017 – 25. mezinárodní elektrotechnický veletrh

Hlavní článek
Problémy elektromobility

Aktuality

Současné možnosti elektromobility představí AMPER Motion 2017 Největší přehlídka elektromobility v ČR proběhne 21.- 24. 3. na brněnském výstavišti a…

Startuje 9. ročník největší tuzemské ekologické soutěže Odstartoval již 9. ročník největší tuzemské ekologické soutěže E.ON Energy Globe.…

V distribuční soustavě (DS) ČEZ Distribuce, a. s. je vyhlášen kalamitní stav Od 9 h dne 24.2.2017 je vyhlášen kalamitní stav v Karlovarském kraji - okres Karlovy Vary…

Veletrh Věda Výzkum Inovace 2017 zahájí místopředseda vlády Pavel Bělobrádek Letošní ročník Veletrhu Věda Výzkum Inovace zahájí na brněnském výstavišti 28. února 2017…

Chytré lampy PRE potvrdily zhoršenou smogovou situaci v Praze Chytré lampy PRE potvrdily v rámci svého pilotního provozu, že v Holešovicích a…

Jak se bydlí v pasivních domech, řeknou jejich majitelé na veletrhu FOR PASIV Další ročník veletrhu FOR PASIV, který je zaměřený na projektování a výstavbu…

Více aktualit

Siemens je připraven spolupracovat na modernizaci metra

Nejmodernější vlaky na všech trasách a plně automatizované vlaky metra bez řidiče na lince D? Taková může být budoucnost pražského metra. Siemens je špičkovou firmou v oboru povrchových a podpo­vrchových kolejových systémů. Své zkušenosti z realizovaných pro­jektů může nabídnout i při budoucí modernizaci a rozvoji pražského metra. V minulosti Siemens dodal Praze např. zabezpečovací zařízení a moderní vlaky pro linku C. Sta­rá se také o jejich bezpečný provoz a údržbu.
 
V následujících letech bude mu­set vozový park pražského metra z důvodu končící životnosti součas­ných rekonstruovaných vlaků projít postupnou obměnou. To se týká především vozů na linkách A a B. Zde má Siemens zájem podílet se na dodávkách nových vozů. Pro plánova­nou linku D, která povede z náměstí Míru do Písnice, je Siemens při­praven nabídnout komplexní řešení tzv. na míru.
 
Výchozí platformou pro pražské metro může být nyní vyráběné vo­zidlo Siemens Inspiro. Vozy metra této nové generace jsou pokračo­váním vlakových souprav jezdících v mnoha evropských i světových městech. V současné době se pro ně rozhodla Varšava, které Siemens dodá 35 nových šestivozových souprav.

[Tiskové materiály Siemens.]