Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 7/2017 vyšlo
tiskem 28. 6. 2017. V elektronické verzi na webu od 28. 7. 2017. 

Téma: Kabely, vodiče a kabelová technika; Konektory; Software; Značení a štítkování

Hlavní článek
Elektrická izolace a tepelná vodivost

Aktuality

Finálové kolo soutěže EBEC přivede do Brna 120 nejlepších inženýrů z celé Evropy Co vše je možné stihnout navrhnout, smontovat a následně odprezentovat během dvou dní? To…

Co si akce „Světlo v praxi“ klade za cíle V České republice se prvním rokem koná akce v oblasti světelné techniky, která chce…

Startuje hlasování veřejnosti o vítězích 9. ročníku ekologické soutěže E.ON Energy Globe V Praze byly 20. 6. 2017 slavnostně představeny nominované projekty 9. ročníku prestižní…

Nejnovější monopost týmu ČVUT eForce FEE Prague Formula se představil na Václavském náměstí Dne 16. června se v dolní části Václavského náměstí prezentoval tým Fakulty…

IQRF Summit 2017 svědkem reálných IoT aplikací Akce zaměřená na reálná řešení v oblasti chytrých měst, budov, domácností, transportu,…

Konference Internet a Technologie 17 Sdružení CZ.NIC, správce české národní domény, si Vás dovoluje pozvat na již tradiční…

Více aktualit

Siemens je připraven spolupracovat na modernizaci metra

Nejmodernější vlaky na všech trasách a plně automatizované vlaky metra bez řidiče na lince D? Taková může být budoucnost pražského metra. Siemens je špičkovou firmou v oboru povrchových a podpo­vrchových kolejových systémů. Své zkušenosti z realizovaných pro­jektů může nabídnout i při budoucí modernizaci a rozvoji pražského metra. V minulosti Siemens dodal Praze např. zabezpečovací zařízení a moderní vlaky pro linku C. Sta­rá se také o jejich bezpečný provoz a údržbu.
 
V následujících letech bude mu­set vozový park pražského metra z důvodu končící životnosti součas­ných rekonstruovaných vlaků projít postupnou obměnou. To se týká především vozů na linkách A a B. Zde má Siemens zájem podílet se na dodávkách nových vozů. Pro plánova­nou linku D, která povede z náměstí Míru do Písnice, je Siemens při­praven nabídnout komplexní řešení tzv. na míru.
 
Výchozí platformou pro pražské metro může být nyní vyráběné vo­zidlo Siemens Inspiro. Vozy metra této nové generace jsou pokračo­váním vlakových souprav jezdících v mnoha evropských i světových městech. V současné době se pro ně rozhodla Varšava, které Siemens dodá 35 nových šestivozových souprav.

[Tiskové materiály Siemens.]