časopis z vydavatelství
FCC PUBLIC

Aktuální vydání

Číslo 12/2021 vyšlo
tiskem 1. 12. 2021. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Měření, zkoušení, péče o jakost

Trh, obchod, podnikání
Na co si dát pozor při změně dodavatele energie?

Servisní informace

|

číslo 10/2002

Pokyny pro autory

Jste schopni psaným slovem sdělit poznatky ze svého oboru? Zastáváte určitý názor a jste ochotni projevit jej písemným vyjádřením? Jste odborník a chcete se stát také autorem odborného článku? Chcete INZEROVAT nebo informovat o Vaší firmě obchodním článkem? Napište do časopisu ELEKTRO.
Pro usnadnění spolupráce autora a redakce je nezbytné, aby materiály dodané redakci splňovaly určitá kritéria.

1. Texty

e-mail: elektro@fccgroup.cz, disketa 3,5", CD-ROM

Článek může být vytvořen a uložen v běžném textovém editoru (např. Word, T602). Stačí „zdrojový text“, který není třeba graficky upravovat (to je záležitost redakčního a typografického zpracování). Je-li článek doplněn obrázkem, grafem nebo tabulkou, je třeba je v textu označit pořadovým číslem obrázku nebo tabulky. Články jsou pak standardně upravovány stylisticky, terminologicky a typograficky.

Odborné články jsou honorovány podle sazebníku FCC PUBLIC s. r. o.

Za placený obchodní článek (firemní prezentaci) je považován článek obsahující kontaktní nebo adresný odkaz na konkrétní firmu (informace o cenách podá inzertní oddělení).

2. Obrazová část – články

Obrázky, grafy a tabulky nevkládejte do textu, ale dodejte je zvlášť:

  1. pro skenování: kontrastní (nekopírovaný) nákres – graf, fotografie, diapozitiv, s výhradami lze použít i kvalitní výtisk na křídovém papíře,

  2. data: v grafických formátech TIF, JPG, BMP, PCX, EPS, CDR, AI pro PC v rozlišení 300 dpi. U vektorových grafik je nutné převést písma do křivek nebo vložit fonty.

Pro správné barevné vyvedení firemního loga prosíme dodržet podmínky odst. 2. Pro skenování jednoduchého loga stačí černobílá kontrastní předloha a spolu s ní údaje o složení barevných odstínů.

3. Obrazová část – inzerce

  1. černobílá inzerce – platí stejné podmínky jako „obrazová část – články“. V případě nutnosti grafického zpracování (skenování, tvorba inzerátu apod.) připočítáváme k ceně inzerce sazbu podle ceníku FCC PUBLIC s. r. o.;

  2. barevná inzerce – hotové podklady dodávejte v uvedených datových formátech (viz odstavec 2.2), po dohodě s inzertním oddělením lze dodat i kompozitní PDF pro ofset (ořezové značky, vložené fonty, dostatečné rozlišení) nebo PS (postskript). Podklady zasílejte do redakce elektronickou poštou nebo na médiu (ZIP, CD-ROM).

Vaše inzeráty Vám zpracujeme v našem DTP studiu REJNOK.

Za grafické zpracování (popř. za nadstandardní redakční práce) účtujeme sazbu podle ceníku FCC PUBLIC s. r. o. Veškeré informace o cenách inzerce Vám rádi zodpoví pracovníci  inzertního oddělení (spojení viz tiráž časopisu) nebo je zjistíte pouhou návštěvou internetové stránky www.eel.cz

Harmonogram ELEKTRO 2003

číslo uzávěrka expedice tematické zaměření
1 22.11.2002 8.1.2003 jmenný a tematický rejstřík ELEKTRO 2002, elektrotechnologie, materiály pro elektrotechniku
2 13.12.2002 30.1.2003 spínací a jisticí technika
3 14.1.2003 28.2.2003 elektroinstalační materiál, kabely, vodiče
4 3.2.2003 21.3.2003 veletrh AMPER, obchod elektrotechnickým zbožím
5 11.3.2003 25.4.2003 ochrana proti přepětí, hromosvody
6 8.4.2003 27.5.2003 elektrické pohony a výkonová elektronika
7 20.5.2003 9.7.2003 elektrotechnické nářadí, montážní vybavení a pomůcky
8-9 8.7.2003 29.8.2003 veletržní ELEKTRO, 45. MSV Brno
10 15.8.2003 26.9.2003 elektrochemické zdroje napětí, UPS
11 9.9.2003 28.10.2003 rozváděčová technika a přístroje
12 7.10.2003 28.11.2003 měření a měřicí přístroje