Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 2/2018 vyšlo
tiskem 14. 2. 2018. V elektronické verzi na webu od 12. 3. 2018. 

Téma: Elektrické přístroje; Přístroje pro chytré sítě;
Internet věcí

Hlavní článek
Řízení toku výkonu v síti pomocí výkonových měničů

Aktuality

SENO spol. s r. o. – 25 let s Vámi Když jsme s pány Josefem Steineggerem a Jirkou Novotným zakládali v roce 1993 firmu, byli…

15. Zákaznický den ZAT byl opět rekordní Koncem ledna proběhl už tradiční Zákaznický den společnosti ZAT, největší české firmy s…

Brněnská technika představila novou kampaň jako generační výpověď mladých Nová náborová kampaň brněnské techniky s názvem Generace VUT upozorňuje na časté…

Výroba z biomasy vzrostla o 14 %, dodala čistou elektřinu pro 230 tisíc domácností Téměř 573 milionů kWh ekologické elektřiny vyprodukovaly v loňském roce výrobny Skupiny…

Dva veletrhy úsporného, komfortního a moderního bydlení – DŘEVOSTAVBY, MODERNÍ VYTÁPĚNÍ 13. ročník veletrhu DŘEVOSTAVBY se koná souběžně s veletrhem MODERNÍ VYTÁPĚNÍ. Společná…

Synergie oborů na veletrhu FOR ARCH přináší větší zájem vystavovatelů Mezinárodní stavební veletrh FOR ARCH se uskuteční v PVA EXPO PRAHA v Letňanech 18.–22.…

Více aktualit

Rozhovor s obchodním ředitelem

číslo 6/2004

reportáže

Rozhovor s obchodním ředitelem

Redakce: Ceníme si spolupráce OEZ s ELEKTRO, jak vidíte situaci Vy?

Ing. Radim Adamec, obchodní ředitel OEZ: Prezentaci naší firmy před odbornou veřejností pokládáme za velmi důležitou a vyhovuje nám, že se můžeme takto při veletrhu AMPER sejít a naplánovat si podle zdůrazněných zaměření ELEKTRO, jaká téma našich článků na příští rok zvolíme.

R: Ano, i z redakčního hlediska oceňujeme, že firma OEZ má v podstatě do každého čísla co říci. Měsíční periodicita ELEKTRO a zaměření časopisu stačí reflektovat inovace, která OEZ nabízí. Řekněte mi, jak moc si například tzv. „retrofity„ vynutil vývoj a jak se vám osvědčuje tato aktivní obchodní politika.

Obr. 1

A: Firma OEZ tak reagovala na měnící se situaci na trhu. Cena není vždy rozhodující, na světovém trhu jsou i další významní hráči a kvalita je proto samozřejmost. Naše výrobky jsou technicky určitě na srovnatelné výši, umísťujeme se i na zahraničních trzích. Co jsme, myslím si, dobře odhadli je vytvoření vztahu s tuzemskými odběrateli a poskytování kvalitní služby a řešení „šitých na míru„. Doplňuje je periodická údržba a pořádání odborných seminářů. Rozhodně se nám tato cesta vyplácí.

R: Lze ve vztahu OEZ s tuzemskými odběrateli hovořit o něčem takovém, jako je „český patriotismus„?

A: Domnívám se, že větší roli zde hraje dobrá vazba na osvědčenou značku, než vyloženě na českého výrobce. Bez prvořadé technické kvality bychom se rozhodně neobešli. „Patriotismus„ v tom pozitivním slova smyslu podporujeme sponzoringovými aktivitami OEZ jak v regionu, tak i rámci celé České republiky.

R: Sponzoring moderních sportovních odvětví vám opravdu přinesl výsledky …

A: … i když se nám předloňské mistrovství světa v biatlonu nepovedlo tak úplně, jak jsme fandili, naopak to loňské pro nás znamenalo tři medaile a to je v silné světové konkurenci famózní výsledek.

R: Spolupracujete také s odborným školstvím?

A: Máme připraven program pro spolupráci s učňovskými i středními školami. Uvědomujeme si totiž, že nám ta „naše„ elektrikářská populace také stárne a je třeba se zaměřit na mladou generaci. Zde na veletrhu AMPER to ovšem děláme specifickým způsobem – máme tady připravenu horolezeckou stěnu a většina z asi 350 dnešních návštěvníků byli učni a studenti do 20 let. Věříme, že značku OEZ si takto zapamatují a „vrátí nám to„.

Děkuji za rozhovor
Za redakci ELEKTRO Ing. Jiří Kohutka