Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 8-9/2019 vyšlo
tiskem 3. 9. 2019. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Elektrotechnika v průmyslu; 61. mezinárodní strojírenský veletrh v Brně

Hlavní článek
Proudové chrániče – přehled a použití

Aktuality

ČEPS dokončila zaústění nejdelšího vedení zvn Společnost ČEPS dokončila realizaci zaústění nejdelšího vedení zvn v ČR V413, spojujícího…

VACON® drives zajišťují maximální provozuschopnost v největších ocelárnách v České republice Zřídkakdy je spolehlivá doba provozu tak kritická, jako při kontilití v ocelárnách. Aby…

E.ON otevřel první ultrarychlou dobíjecí stanici elektromobilů v ČR. Auto dobije za deset minut Společnost E.ON otevřela ve Vystrkově u Humpolce první veřejnou ultrarychlou dobíjecí…

Společnost ABB jmenovala generálním ředitelem Björna Rosengrena Představenstvo společnosti ABB jednohlasně jmenovalo Björna Rosengrena generálním…

Studentské formule ČVUT v Praze přivezly z Mostu zlatou a stříbrnou medaili Ve dnech 13. až 17. srpna se na polygonu u Autodromu Most konal mezinárodní závod…

Digitální továrna 2.0 na MSV 2019 Digitální továrna 2.0 je jedním z hlavních témat Mezinárodního strojírenského veletrhu…

Více aktualit

Rozhovor s obchodním ředitelem

číslo 6/2004

reportáže

Rozhovor s obchodním ředitelem

Redakce: Ceníme si spolupráce OEZ s ELEKTRO, jak vidíte situaci Vy?

Ing. Radim Adamec, obchodní ředitel OEZ: Prezentaci naší firmy před odbornou veřejností pokládáme za velmi důležitou a vyhovuje nám, že se můžeme takto při veletrhu AMPER sejít a naplánovat si podle zdůrazněných zaměření ELEKTRO, jaká téma našich článků na příští rok zvolíme.

R: Ano, i z redakčního hlediska oceňujeme, že firma OEZ má v podstatě do každého čísla co říci. Měsíční periodicita ELEKTRO a zaměření časopisu stačí reflektovat inovace, která OEZ nabízí. Řekněte mi, jak moc si například tzv. „retrofity„ vynutil vývoj a jak se vám osvědčuje tato aktivní obchodní politika.

Obr. 1

A: Firma OEZ tak reagovala na měnící se situaci na trhu. Cena není vždy rozhodující, na světovém trhu jsou i další významní hráči a kvalita je proto samozřejmost. Naše výrobky jsou technicky určitě na srovnatelné výši, umísťujeme se i na zahraničních trzích. Co jsme, myslím si, dobře odhadli je vytvoření vztahu s tuzemskými odběrateli a poskytování kvalitní služby a řešení „šitých na míru„. Doplňuje je periodická údržba a pořádání odborných seminářů. Rozhodně se nám tato cesta vyplácí.

R: Lze ve vztahu OEZ s tuzemskými odběrateli hovořit o něčem takovém, jako je „český patriotismus„?

A: Domnívám se, že větší roli zde hraje dobrá vazba na osvědčenou značku, než vyloženě na českého výrobce. Bez prvořadé technické kvality bychom se rozhodně neobešli. „Patriotismus„ v tom pozitivním slova smyslu podporujeme sponzoringovými aktivitami OEZ jak v regionu, tak i rámci celé České republiky.

R: Sponzoring moderních sportovních odvětví vám opravdu přinesl výsledky …

A: … i když se nám předloňské mistrovství světa v biatlonu nepovedlo tak úplně, jak jsme fandili, naopak to loňské pro nás znamenalo tři medaile a to je v silné světové konkurenci famózní výsledek.

R: Spolupracujete také s odborným školstvím?

A: Máme připraven program pro spolupráci s učňovskými i středními školami. Uvědomujeme si totiž, že nám ta „naše„ elektrikářská populace také stárne a je třeba se zaměřit na mladou generaci. Zde na veletrhu AMPER to ovšem děláme specifickým způsobem – máme tady připravenu horolezeckou stěnu a většina z asi 350 dnešních návštěvníků byli učni a studenti do 20 let. Věříme, že značku OEZ si takto zapamatují a „vrátí nám to„.

Děkuji za rozhovor
Za redakci ELEKTRO Ing. Jiří Kohutka