časopis z vydavatelství
FCC PUBLIC

Aktuální vydání

Číslo 3/2020 vyšlo
tiskem 13. 3. 2020. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Trendy v elektrotechnice a souvisejících oborech

Hlavní článek
Využití měniče frekvence pro experimentální zařízení

Publikace vydavatelství Computer Press

Stavíme dům

Průvodce stavebníka od základů až po hrubou stavbu domu
 
autor: Zbyněk Stárek
rozsah: 200 stran ČB
vydáno: květen 2009
běžná cena: 279 Kč, včetně 9% DPH
 
Praktický rádce pro všechny budoucí stavebníky, majitele nemovitostí i řemeslníky, kteří jistě ocení přehledně uspořádané rady a informace spojené s hrubou stavbou rodinného domu – od nákupu pozemku, jednání se stavebním úřadem, kopání základů, budování přípojek sítí, hrubé stavby celého domu až po izolaci podkroví a osazování plastových či střešních oken. Tato publikace je určena těm, kteří si chtějí postavit dům vlastními silami.
 

Reklama

200 tipů, které musíte znát
 
autor: Roman Kobiela
rozsah: 176 stran ČB
vydáno: květen 2009
běžná cena: 287 Kč, včetně 9% DPH
 
Sestavujete výstižné reklamní sdělení? Přemýšlíte, jaký komunikační kanál bude nejúčinnější? Zda tištěná média nebo rozhlas či TV? Chcete si být jisti, že reklama splňuje všechny právní náležitosti? Publikace nabídne dvě stě tipů, jež prozradí, které mechanismy v reklamě fungují, a které naopak ne. Titul je určen především reklamním agenturám a marketingovým manažerům. Zajímavé informace v něm objeví i střední podnikatelé, kteří si zajišťují reklamu vlastními silami.
 

Obchodní schůzky v angličtině

profesionálně a efektivně
 
autor: David King
rozsah: 88 stran 2 barvy
vydáno: květen 2009
běžná cena: 267 Kč,
včetně 9% DPH
příloha: CD-ROM
 
Publikace je určena pro mírně pokročilé uživatele anglického jazyka a díky klíči ke cvičením a přepisu všech audionahrávek je ideální příručkou také pro samouky. kteří se potřebují zdokonalit ve vedení obchodního jednání s anglicky mluvícími partnery. Na přiloženém audio CD-ROM jsou ukázky rozhovorů, diskusí a telefonátů z obchodního prostředí, které poslouží jako šablony či osnova pro přípravu vlastních obchodních schůzek vedených v angličtině.