Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 8-9/2017 vyšlo
tiskem 5. 9. 2017. V elektronické verzi na webu od 5. 9. 2017. 

Téma: 59. mezinárodní strojírenský veletrh v Brně; Elektrotechnika v průmyslu

Hlavní článek
Palivové články
Renesance synchronních reluktančních motorů
Návrh aktuátoru pracujícího s magnetickým polem

Aktuality

Na veletrhu FOR ARCH najdou lidé na osm stovek expozic a bezplatná poradenská centra Ve dnech 19. – 23. září 2017 se koná 28. ročník mezinárodního stavebního veletrhu FOR…

Technologické Fórum 2017 – jedinečné setkání odborníků stavebního trhu Premiéru na letošním ročníku mezinárodního stavebního veletrhu FOR ARCH bude mít…

Od 1. září začne ve společnosti ČEZ fungovat nová divize Jaderná energetika Šest jaderných bloků, přes dva tisíce zaměstnanců včetně týmu, který zodpovídání za…

FOR ARCH 2017 přinese řadu zajímavých soutěží a konferencí Osmadvacátý ročník mezinárodního stavebního veletrhu FOR ARCH, který se uskuteční ve…

Premiér navštívil hlavní sídlo provozovatele přenosové soustavy Předseda vlády Bohuslav Sobotka a ministr průmyslu a obchodu Jiří Havlíček se přímo na…

Generační změna ve skupině LAPP S účinností od 1. července 2017 odstoupila Ursula Ida Lapp, spoluzakladatelka skupiny…

Více aktualit

Publikace vydavatelství Computer Press

Stavíme dům

Průvodce stavebníka od základů až po hrubou stavbu domu
 
autor: Zbyněk Stárek
rozsah: 200 stran ČB
vydáno: květen 2009
běžná cena: 279 Kč, včetně 9% DPH
 
Praktický rádce pro všechny budoucí stavebníky, majitele nemovitostí i řemeslníky, kteří jistě ocení přehledně uspořádané rady a informace spojené s hrubou stavbou rodinného domu – od nákupu pozemku, jednání se stavebním úřadem, kopání základů, budování přípojek sítí, hrubé stavby celého domu až po izolaci podkroví a osazování plastových či střešních oken. Tato publikace je určena těm, kteří si chtějí postavit dům vlastními silami.
 

Reklama

200 tipů, které musíte znát
 
autor: Roman Kobiela
rozsah: 176 stran ČB
vydáno: květen 2009
běžná cena: 287 Kč, včetně 9% DPH
 
Sestavujete výstižné reklamní sdělení? Přemýšlíte, jaký komunikační kanál bude nejúčinnější? Zda tištěná média nebo rozhlas či TV? Chcete si být jisti, že reklama splňuje všechny právní náležitosti? Publikace nabídne dvě stě tipů, jež prozradí, které mechanismy v reklamě fungují, a které naopak ne. Titul je určen především reklamním agenturám a marketingovým manažerům. Zajímavé informace v něm objeví i střední podnikatelé, kteří si zajišťují reklamu vlastními silami.
 

Obchodní schůzky v angličtině

profesionálně a efektivně
 
autor: David King
rozsah: 88 stran 2 barvy
vydáno: květen 2009
běžná cena: 267 Kč,
včetně 9% DPH
příloha: CD-ROM
 
Publikace je určena pro mírně pokročilé uživatele anglického jazyka a díky klíči ke cvičením a přepisu všech audionahrávek je ideální příručkou také pro samouky. kteří se potřebují zdokonalit ve vedení obchodního jednání s anglicky mluvícími partnery. Na přiloženém audio CD-ROM jsou ukázky rozhovorů, diskusí a telefonátů z obchodního prostředí, které poslouží jako šablony či osnova pro přípravu vlastních obchodních schůzek vedených v angličtině.