Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 5/2017 vyšlo
tiskem 11. 5. 2017. V elektronické verzi na webu od 2. 6. 2017. 

Zdůrazněné téma: Ochrana před bleskem a přepětím;
23. ELO SYS 2017

Hlavní článek
Vibrace točivých strojů s magnetickými ložisky

Aktuality

Konference Internet a Technologie 17 Sdružení CZ.NIC, správce české národní domény, si Vás dovoluje pozvat na již tradiční…

Alza.cz se chystá revolučně ovlivnit prodej elektromobilů Jako první e-shop je totiž zalistuje do své stálé nabídky. První upoutávkou na tento…

Projekt studentů FEL ČVUT v Praze míří na celosvětové finále Microsoft Imagine Studentský startup XGLU, zabývající se vývojem bezbateriového glukometru, vybojoval…

ČEZ zřizuje novou divizi jaderná energetika. Povede ji Bohdan Zronek Vedení Skupiny ČEZ rozhodlo o vzniku nové divize jaderná energetika s platností od 1.…

Příští týden začne v Praze strojírenský veletrh FOR INDUSTRY Letos na něm předvedou jedinečné novinky české společnosti. Spojení designu a moderní…

Vadné adaptéry Tesla poškozují rychlodobíjecí stanice V uplynulých dnech na rychlodobíjecích stanicích ČEZ zaznamenal už několikátý případ…

Více aktualit

Publikace vydavatelství Computer Press

Stavíme dům

Průvodce stavebníka od základů až po hrubou stavbu domu
 
autor: Zbyněk Stárek
rozsah: 200 stran ČB
vydáno: květen 2009
běžná cena: 279 Kč, včetně 9% DPH
 
Praktický rádce pro všechny budoucí stavebníky, majitele nemovitostí i řemeslníky, kteří jistě ocení přehledně uspořádané rady a informace spojené s hrubou stavbou rodinného domu – od nákupu pozemku, jednání se stavebním úřadem, kopání základů, budování přípojek sítí, hrubé stavby celého domu až po izolaci podkroví a osazování plastových či střešních oken. Tato publikace je určena těm, kteří si chtějí postavit dům vlastními silami.
 

Reklama

200 tipů, které musíte znát
 
autor: Roman Kobiela
rozsah: 176 stran ČB
vydáno: květen 2009
běžná cena: 287 Kč, včetně 9% DPH
 
Sestavujete výstižné reklamní sdělení? Přemýšlíte, jaký komunikační kanál bude nejúčinnější? Zda tištěná média nebo rozhlas či TV? Chcete si být jisti, že reklama splňuje všechny právní náležitosti? Publikace nabídne dvě stě tipů, jež prozradí, které mechanismy v reklamě fungují, a které naopak ne. Titul je určen především reklamním agenturám a marketingovým manažerům. Zajímavé informace v něm objeví i střední podnikatelé, kteří si zajišťují reklamu vlastními silami.
 

Obchodní schůzky v angličtině

profesionálně a efektivně
 
autor: David King
rozsah: 88 stran 2 barvy
vydáno: květen 2009
běžná cena: 267 Kč,
včetně 9% DPH
příloha: CD-ROM
 
Publikace je určena pro mírně pokročilé uživatele anglického jazyka a díky klíči ke cvičením a přepisu všech audionahrávek je ideální příručkou také pro samouky. kteří se potřebují zdokonalit ve vedení obchodního jednání s anglicky mluvícími partnery. Na přiloženém audio CD-ROM jsou ukázky rozhovorů, diskusí a telefonátů z obchodního prostředí, které poslouží jako šablony či osnova pro přípravu vlastních obchodních schůzek vedených v angličtině.