Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 5/2017 vyšlo
tiskem 11. 5. 2017. V elektronické verzi na webu od 2. 6. 2017. 

Zdůrazněné téma: Ochrana před bleskem a přepětím;
23. ELO SYS 2017

Hlavní článek
Vibrace točivých strojů s magnetickými ložisky

Aktuality

Konference Internet a Technologie 17 Sdružení CZ.NIC, správce české národní domény, si Vás dovoluje pozvat na již tradiční…

Alza.cz se chystá revolučně ovlivnit prodej elektromobilů Jako první e-shop je totiž zalistuje do své stálé nabídky. První upoutávkou na tento…

Projekt studentů FEL ČVUT v Praze míří na celosvětové finále Microsoft Imagine Studentský startup XGLU, zabývající se vývojem bezbateriového glukometru, vybojoval…

ČEZ zřizuje novou divizi jaderná energetika. Povede ji Bohdan Zronek Vedení Skupiny ČEZ rozhodlo o vzniku nové divize jaderná energetika s platností od 1.…

Příští týden začne v Praze strojírenský veletrh FOR INDUSTRY Letos na něm předvedou jedinečné novinky české společnosti. Spojení designu a moderní…

Vadné adaptéry Tesla poškozují rychlodobíjecí stanice V uplynulých dnech na rychlodobíjecích stanicích ČEZ zaznamenal už několikátý případ…

Více aktualit

Prodej Contactelu

číslo 1/2006

Prodej Contactelu

Mateřská společnost TDC rozhodla na základě atraktivní nabídky společnosti GTS Central Europe o prodeji Contactelu.

Společnost Contactel byla založena v roce 1999 jako společný podnik TDC a Českých radiokomunikací. TDC se stala 100% vlastníkem společnosti Contactel v roce 2003. V současnosti je Contactel operátorem se špičkovou technologií a službami, které jsou zajímavé pro investory na konsolidujícím se trhu telekomunikací.

Změna majitele bude mít pro zákazníky výhradně pozitivní efekt. Společnost GTS Central Europe buduje silnou středoevropskou telekomunikační skupinu. O všech krocích a jejich dopadech souvisejících s integrací do společnosti GTS Central Europe budou v předstihu vydávány informace. Contactel bude zákazníkům i nadále poskytovat kvalitní služby za současně platných podmínek.

V případě dotazů lze kontaktovat oddělení péče o zákazníka na bezplatné lince 800 555 657.