Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 11/2017 vyšlo
tiskem 6. 11. 2017. V elektronické verzi na webu od 27. 11. 2017. 

Téma: Elektrické rozváděče a rozváděčová technika; Točivé elektrické stroje

Hlavní článek
Analýza účinku geometrických charakteristik CFD simulací na teplotní pole sinusového filtru
On-line optimalizácia komutačných uhlov prúdu vo fázach BLDC motora

Aktuality

MONETA Money Bank se jako první firma v ČR rozhodla zcela přejít na elektromobily MONETA Money Bank se jako první společnost v České republice oficiálně rozhodla, že do…

ŠKODA AUTO bude od roku 2020 v Mladé Boleslavi vyrábět vozy s čistě elektrickým pohonem ŠKODA AUTO bude vozy s čistě elektrickým pohonem vyrábět v závodě v Mladé Boleslavi. Již…

Největší českou techniku povede i nadále stávající rektor Petr Štěpánek Akademický senát VUT v Brně na dnešním zasedání zvolil kandidáta na funkci rektora pro…

44. Krajský aktiv revizních techniků v Brně Moravský svaz elektrotechniků Vás zve 21. listopadu na 44. KART v Brně.

Soutěž o nejlepší realizovaný projekt KNX instalace Spolek KNX národní skupina České republiky, z. s. vyhlásil soutěž o nejlepší projekt…

Slovensko bude partnerskou zemí MSV 2018 Příští rok se chystají oslavy několika kulatých výročí včetně 100 let od založení…

Více aktualit

Prodej Contactelu

číslo 1/2006

Prodej Contactelu

Mateřská společnost TDC rozhodla na základě atraktivní nabídky společnosti GTS Central Europe o prodeji Contactelu.

Společnost Contactel byla založena v roce 1999 jako společný podnik TDC a Českých radiokomunikací. TDC se stala 100% vlastníkem společnosti Contactel v roce 2003. V současnosti je Contactel operátorem se špičkovou technologií a službami, které jsou zajímavé pro investory na konsolidujícím se trhu telekomunikací.

Změna majitele bude mít pro zákazníky výhradně pozitivní efekt. Společnost GTS Central Europe buduje silnou středoevropskou telekomunikační skupinu. O všech krocích a jejich dopadech souvisejících s integrací do společnosti GTS Central Europe budou v předstihu vydávány informace. Contactel bude zákazníkům i nadále poskytovat kvalitní služby za současně platných podmínek.

V případě dotazů lze kontaktovat oddělení péče o zákazníka na bezplatné lince 800 555 657.