Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 2/2018 vyšlo
tiskem 14. 2. 2018. V elektronické verzi na webu od 12. 3. 2018. 

Téma: Elektrické přístroje; Přístroje pro chytré sítě;
Internet věcí

Hlavní článek
Řízení toku výkonu v síti pomocí výkonových měničů

Aktuality

SENO spol. s r. o. – 25 let s Vámi Když jsme s pány Josefem Steineggerem a Jirkou Novotným zakládali v roce 1993 firmu, byli…

15. Zákaznický den ZAT byl opět rekordní Koncem ledna proběhl už tradiční Zákaznický den společnosti ZAT, největší české firmy s…

Brněnská technika představila novou kampaň jako generační výpověď mladých Nová náborová kampaň brněnské techniky s názvem Generace VUT upozorňuje na časté…

Výroba z biomasy vzrostla o 14 %, dodala čistou elektřinu pro 230 tisíc domácností Téměř 573 milionů kWh ekologické elektřiny vyprodukovaly v loňském roce výrobny Skupiny…

Dva veletrhy úsporného, komfortního a moderního bydlení – DŘEVOSTAVBY, MODERNÍ VYTÁPĚNÍ 13. ročník veletrhu DŘEVOSTAVBY se koná souběžně s veletrhem MODERNÍ VYTÁPĚNÍ. Společná…

Synergie oborů na veletrhu FOR ARCH přináší větší zájem vystavovatelů Mezinárodní stavební veletrh FOR ARCH se uskuteční v PVA EXPO PRAHA v Letňanech 18.–22.…

Více aktualit

Prodej Contactelu

číslo 1/2006

Prodej Contactelu

Mateřská společnost TDC rozhodla na základě atraktivní nabídky společnosti GTS Central Europe o prodeji Contactelu.

Společnost Contactel byla založena v roce 1999 jako společný podnik TDC a Českých radiokomunikací. TDC se stala 100% vlastníkem společnosti Contactel v roce 2003. V současnosti je Contactel operátorem se špičkovou technologií a službami, které jsou zajímavé pro investory na konsolidujícím se trhu telekomunikací.

Změna majitele bude mít pro zákazníky výhradně pozitivní efekt. Společnost GTS Central Europe buduje silnou středoevropskou telekomunikační skupinu. O všech krocích a jejich dopadech souvisejících s integrací do společnosti GTS Central Europe budou v předstihu vydávány informace. Contactel bude zákazníkům i nadále poskytovat kvalitní služby za současně platných podmínek.

V případě dotazů lze kontaktovat oddělení péče o zákazníka na bezplatné lince 800 555 657.