Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 1/2020 vyšlo
tiskem 20. 1. 2020. V elektronické verzi na webu 12. 2. 2020. 

Téma: Elektrotechnologie; Materiály pro elektrotechniku; Nářadí, nástroje a pomůcky

Hlavní článek
Využití mHealth technologií pro automatizovaný sběr a přenos dat pacientů s diabetem

Aktuality

Přístroje ABB pomáhají pěstovat chutná česká rajčata bez pesticidů Dát si v zimě čerstvá zralá rajčata, která by pocházela od lokálních pěstitelů, bylo až…

FOR CITY 2020: Inovace pro města, obce i regiony Jaká inovativní řešení, která pomocí moderních technologií zvýší kvalitu života obyvatel…

Nový elektronický obchod Rosatomu usnadňuje povolování nových jaderných bloků Koncern Rosenergoatom (elektroenergetická divize ruské korporace pro atomovou energii…

Veletrh Light+Building slaví dvacáté narozeniny Přijeďte se podívat do Frankfurtu nad Mohanem. V areálu frankfurtského výstaviště se bude…

Plovoucí jaderná elektrárna dodala první elektřinu do sítě 19. prosince 2019 začala plovoucí jaderná elektrárna Akademik Lomonosov dodávat do sítě…

Otevření rychlodobíjecí stanice elektromobilů E.ON v Berouně V Berouně je otevřena nová rychlodobíjecí stanice pro elektromobility společnosti E.ON. 

Více aktualit

Prodej Contactelu

číslo 1/2006

Prodej Contactelu

Mateřská společnost TDC rozhodla na základě atraktivní nabídky společnosti GTS Central Europe o prodeji Contactelu.

Společnost Contactel byla založena v roce 1999 jako společný podnik TDC a Českých radiokomunikací. TDC se stala 100% vlastníkem společnosti Contactel v roce 2003. V současnosti je Contactel operátorem se špičkovou technologií a službami, které jsou zajímavé pro investory na konsolidujícím se trhu telekomunikací.

Změna majitele bude mít pro zákazníky výhradně pozitivní efekt. Společnost GTS Central Europe buduje silnou středoevropskou telekomunikační skupinu. O všech krocích a jejich dopadech souvisejících s integrací do společnosti GTS Central Europe budou v předstihu vydávány informace. Contactel bude zákazníkům i nadále poskytovat kvalitní služby za současně platných podmínek.

V případě dotazů lze kontaktovat oddělení péče o zákazníka na bezplatné lince 800 555 657.