časopis z vydavatelství
FCC PUBLIC

Aktuální vydání

Číslo 12/2021 vyšlo
tiskem 1. 12. 2021. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Měření, zkoušení, péče o jakost

Trh, obchod, podnikání
Na co si dát pozor při změně dodavatele energie?

Pokyny pro autory

|

číslo 2/2003

Informace

Pokyny pro autory

Jste schopni psaným slovem sdělit poznatky ze svého oboru? Zastáváte určitý názor a jste ochotni projevit jej písemným vyjádřením? Jste odborník a chcete se stát také autorem odborného článku? Chcete INZEROVAT nebo informovat o Vaší firmě obchodním článkem? Napište do časopisu

Pro usnadnění spolupráce autora a redakce je nezbytné, aby materiály dodané redakci splňovaly určitá kritéria.

1. Texty

e-mail: elektro@fccgroup.cz
disketa 3,5", CD-ROM

Článek může být vytvořen a uložen v běžném textovém editoru (např. Word, T602). Stačí „zdrojový text“, který není třeba graficky upravovat (to je záležitost redakčního a typografického zpracování). Je-li článek doplněn obrázkem, grafem nebo tabulkou, je třeba je v textu označit pořadovým číslem obrázku nebo tabulky. Články jsou pak standardně upravovány stylisticky, terminologicky a typograficky.

Odborné články jsou honorovány podle sazebníku FCC PUBLIC s. r. o.

Za placený obchodní článek (firemní prezentaci) je považován článek obsahující kontaktní nebo adresný odkaz na konkrétní firmu (informace o cenách podá inzertní oddělení).

2. Obrazová část – články

Obrázky, grafy a tabulky nevkládejte do textu, ale dodejte je zvlášť:

a)pro skenování: kontrastní (nekopírovaný) nákres – graf, fotografie, diapozitiv, s výhradami lze použít i kvalitní výtisk na křídovém papíře,

b)data: v grafických formátech TIF, JPG, BMP, PCX, EPS, CDR, AI pro PC v rozlišení 300 dpi. U vektorových grafik je nutné převést písma do křivek nebo vložit fonty.

Pro správné barevné vyvedení firemního loga prosíme dodržet podmínky odst. 2. Pro skenování jednoduchého loga stačí černobílá kontrastní předloha a spolu s ní údaje o složení barevných odstínů

3. Inzerce

a) černobílá inzerce – platí stejné podmínky jako „obrazová část – články“. V případě nutnosti grafického zpracování (skenování, tvorba inzerátu apod.) připočítáváme k ceně inzerce sazbu podle ceníku FCC PUBLIC s. r. o.;

b) barevná inzerce – hotové podklady dodávejte v uvedených datových formátech (viz odstavec 2b), po dohodě s inzertním oddělením lze dodat i kompozitní PDF pro ofset (ořezové značky, vložené fonty, dostatečné rozlišení) nebo PS (postskript). Podklady zasílejte do redakce elektronickou poštou nebo na médiu (ZIP, CD-ROM).

Vaše inzeráty Vám zpracujeme v našem DTP studiu REJNOK. Za grafické zpracování (popř. za nadstandardní redakční práce) účtujeme sazbu podle ceníku FCC PUBLIC s. r. o. Veškeré informace o cenách inzerce Vám rádi poskytnou pracovníci inzertního oddělení (spojení viz tiráž časopisu) nebo je zjistíte pouhou návštěvou internetové stránky www.eel.cz

4. Honoráře

Autorské články se honorují podle ceníku redakce. Předpokladem proplacení honoráře je včasná a přesná informace autora o adrese a způsobu platby (již při dodání článku do redakce, přednost má bezhotovostní platba). Propagační a firemní články se nehonorují.

Harmonogram ELEKTRO 2003

číslo uzávěrka expedice tematické zaměření
2 13.12.2002 30.1.2003 spínací a jisticí technika
3 14.1.2003 28.2.2003 elektroinstalační materiál, kabely, vodiče
4 3.2.2003 21.3.2003 veletrh AMPER, obchod elektrotechnickým zbožím
5 11.3.2003 25.4.2003 ochrana proti přepětí, hromosvody
6 8.4.2003 27.5.2003 elektrické pohony a výkonová elektronika
7 20.5.2003 9.7.2003 elektrotechnické nářadí, montážní vybavení a pomůcky
8–9 8.7.2003 29.8.2003 veletržní ELEKTRO, 45. MSV Brno
10 15.8.2003 26.9.2003 elektrochemické zdroje napětí, UPS
11 9.9.2003 28.10.2003 rozváděčová technika a přístroje
12 7.10.2003 28.11.2003 měření a měřicí přístroje