Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 4/2017 vyšlo
tiskem 12. 4. 2017. V elektronické verzi na webu od 5. 5. 2017. 

Téma: Elektroinstalace; Inteligentní budovy; Stavební veletrhy Brno 2017

Hlavní článek
Návrh aplikace pro monitorování technologických procesů v administrativní budově

Aktuality

Vadné adaptéry Tesla poškozují rychlodobíjecí stanice V uplynulých dnech na rychlodobíjecích stanicích ČEZ zaznamenal už několikátý případ…

Jaký byl Veletrh Dřevostavby a Moderní vytápění 2017? Souběh veletrhů DŘEVOSTAVBY a MODERNÍ VYTÁPĚNÍ je určen všem, kteří řeší stavbu,…

Trendy chytrého řízení budov, energetiky a měst aneb Čtvrtá průmyslová revoluce nejenom v průmyslu Přednáška Ing Jaromíra Klabana se uskuteční ve středu dne 19. 4. 2017 ve 14 hod v…

Češi chtějí bydlet lépe – návštěvnost jarních veletrhů o bydlení stoupla o čtvrtinu Výstaviště PVA EXPO PRAHA v Letňanech bylo v minulých dnech nabité k prasknutí. Téměř…

MSV 2017 zacílí na Průmysl 4.0, automatizaci, environmentální technologie, dopravu a logistiku Již potřetí se na MSV 2017 upře pozornost na nové trendy průmyslové výroby. Průmysl 4.0 s…

Současné možnosti elektromobility představí AMPER Motion 2017 Největší přehlídka elektromobility v ČR proběhne 21.- 24. 3. na brněnském výstavišti a…

Více aktualit

Partnerství Zelená úsporám

Svými tvůrci byl představen program Partnerství Zelená úspo­rám. Pro rok 2011 je pokračováním kampaně, kterou na podporu energeticky nejúspornějších domácích spotřebičů vytvořilo pro ši­rokou veřejnost ministerstvo životního prostředí a Státní fond ži­votního prostředí. Součástí kampaně bude spotřebitelská soutěž a předváděcí akce (roadshow), která vychází z tvůrčí idey: „Zlodě­ji energie“. Celý kreativní kon­cept kampaně pracuje s vtipnou nadsázkou zlodějů v domácnosti. Má vést širokou veřejnost k za­myšlení nad úsporami nákladů na elektrickou energii v rodin­ném rozpočtu a pomáhat dospět ke konkrétním nákupním rozhod­nutím. Akce bude probíhat pře­devším v první polovině roku 2011 a bude zacílena na širo­kou veřejnost. Důraz však bude kladen na spotřebitele, kteří aktiv­ně ovlivňují výdajovou stránku rodinného rozpočtu a zároveň pře­mýšlejí o svém přístupu k životnímu prostředí. Program Partnerství Zelená úsporám vznikl na podporu zodpovědného přístupu k život­nímu prostředí každého jednotlivce. Zábavná a nenásilně realizova­ná kampaň, na niž bylo celkově vynaloženo 2,5 mil. Kč, motivuje veřejnost k nákupu nejúspornějších spotřebičů a vede tak k celko­vému snížení energetické náročnosti společnosti.
[Tiskové materiály SEVEn.]