Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 12/2016 vyšlo tiskem
7. 12. 2016. V elektronické verzi na webu od 6. 1. 2017. 

Téma: Měření, měřicí přístroje a měřicí technika; Zkušebnictví a diagnostika

Hlavní článek
Lithiové trakční akumulátory pro elektromobilitu (2. část – dokončení)

Aktuality

Svítící fasáda FEL ČVUT nabídne veřejnosti interaktivní program s názvem Creative Colours of FEL Dne 13. prosince v 16.30 hodin se v pražských Dejvicích veřejnosti představí interaktivní…

Fakulta elektrotechnická je na špici excelentního výzkumu na ČVUT Expertní panely Rady vlády pro výzkum, vývoj, inovace (RVVI) vybraly ve II. pilíři…

Švýcaři v referendu odmítli uzavřít jaderné elektrárny dříve V referendu hlasovalo 45 procent obyvatel, z toho 54,2 procent voličů řeklo návrhu na…

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá 25. 11. 2016 den otevřených dveří Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá 25. listopadu od 8.30 hodin Den otevřených…

Calliope mini – multifunkční deska Calliope mini poskytuje kreativní možnosti pro každého. A nezáleží na tom, zda jde o…

Ocenění v soutěži České hlavičky získal za elektromagnetický urychlovač student FEL ČVUT Student programu Elektronika a komunikace Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze Vojtěch…

Více aktualit

Partnerství Zelená úsporám

Svými tvůrci byl představen program Partnerství Zelená úspo­rám. Pro rok 2011 je pokračováním kampaně, kterou na podporu energeticky nejúspornějších domácích spotřebičů vytvořilo pro ši­rokou veřejnost ministerstvo životního prostředí a Státní fond ži­votního prostředí. Součástí kampaně bude spotřebitelská soutěž a předváděcí akce (roadshow), která vychází z tvůrčí idey: „Zlodě­ji energie“. Celý kreativní kon­cept kampaně pracuje s vtipnou nadsázkou zlodějů v domácnosti. Má vést širokou veřejnost k za­myšlení nad úsporami nákladů na elektrickou energii v rodin­ném rozpočtu a pomáhat dospět ke konkrétním nákupním rozhod­nutím. Akce bude probíhat pře­devším v první polovině roku 2011 a bude zacílena na širo­kou veřejnost. Důraz však bude kladen na spotřebitele, kteří aktiv­ně ovlivňují výdajovou stránku rodinného rozpočtu a zároveň pře­mýšlejí o svém přístupu k životnímu prostředí. Program Partnerství Zelená úsporám vznikl na podporu zodpovědného přístupu k život­nímu prostředí každého jednotlivce. Zábavná a nenásilně realizova­ná kampaň, na niž bylo celkově vynaloženo 2,5 mil. Kč, motivuje veřejnost k nákupu nejúspornějších spotřebičů a vede tak k celko­vému snížení energetické náročnosti společnosti.
[Tiskové materiály SEVEn.]