Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 7/2018 vyšlo
tiskem 27. 6. 2018. V elektronické verzi na webu od 27. 7. 2018. 

Téma: Kabely, vodiče, kabelová technika; Nářadí, nástroje a zařízení pro práci s kabely

Hlavní článek
Parametrizace obvodových modelů lithiových akumulátorů pro elektromobilitu
Smart Cities (3. část – 1. díl)

Aktuality

Energetici v Dukovanech spustili čtvrtý blok, elektřinu vyrábí všechny bloky V Jaderné elektrárně Dukovany energetici spustili čtvrtý výrobní blok. Ukončili tak…

Nejlepší studenti 2018 nalezeni Do finálového kola 8. ročníku soutěže Nejlepší student, které se konalo 20. června 2018 v…

Výběrové řízení na dodavatele pro krytí ztrát pokračuje pátým aukčním kolem Páté aukční kolo výběrového řízení na dodavatele elektřiny pro krytí ztrát v přenosové…

Sympozium o fyzice plazmatu – trendy jaderné fúze i aplikace netermálního plazmatu v medicíně Fakulta elektrotechnická Českého vysokého učení technického v Praze pořádá ve spolupráci…

Novinky z oblasti elektrotechniky, energetiky a elektroniky predstavil veľtrh ELO SYS 2018 24. ročník medzinárodného veľtrhu ELO SYS sa konal v termíne 22. až 25. mája 2018 na…

Chcete zlepšit výkon průmyslové sítě a digitalizovat vaši výrobu? Přihlaste se na odborný seminář společnosti Siemens na téma Řešení z oblasti průmyslové…

Více aktualit

Partnerství Zelená úsporám

Svými tvůrci byl představen program Partnerství Zelená úspo­rám. Pro rok 2011 je pokračováním kampaně, kterou na podporu energeticky nejúspornějších domácích spotřebičů vytvořilo pro ši­rokou veřejnost ministerstvo životního prostředí a Státní fond ži­votního prostředí. Součástí kampaně bude spotřebitelská soutěž a předváděcí akce (roadshow), která vychází z tvůrčí idey: „Zlodě­ji energie“. Celý kreativní kon­cept kampaně pracuje s vtipnou nadsázkou zlodějů v domácnosti. Má vést širokou veřejnost k za­myšlení nad úsporami nákladů na elektrickou energii v rodin­ném rozpočtu a pomáhat dospět ke konkrétním nákupním rozhod­nutím. Akce bude probíhat pře­devším v první polovině roku 2011 a bude zacílena na širo­kou veřejnost. Důraz však bude kladen na spotřebitele, kteří aktiv­ně ovlivňují výdajovou stránku rodinného rozpočtu a zároveň pře­mýšlejí o svém přístupu k životnímu prostředí. Program Partnerství Zelená úsporám vznikl na podporu zodpovědného přístupu k život­nímu prostředí každého jednotlivce. Zábavná a nenásilně realizova­ná kampaň, na niž bylo celkově vynaloženo 2,5 mil. Kč, motivuje veřejnost k nákupu nejúspornějších spotřebičů a vede tak k celko­vému snížení energetické náročnosti společnosti.
[Tiskové materiály SEVEn.]