Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 2/2017 vyšlo
tiskem 17. 2. 2017. V elektronické verzi na webu od 10. 3. 2017. 

Téma: Elektrické přístroje – spínací, jisticí, ochranné a signalizační; Přístroje pro inteligentní sítě

Hlavní článek
Atypický návrh výkonového stejnosměrného zdroje se středofrekvenčním transformátorovým filtrem rušivého napětí

Aktuality

Chytré lampy PRE potvrdily zhoršenou smogovou situaci v Praze Chytré lampy PRE potvrdily v rámci svého pilotního provozu, že v Holešovicích a…

Jak se bydlí v pasivních domech, řeknou jejich majitelé na veletrhu FOR PASIV Další ročník veletrhu FOR PASIV, který je zaměřený na projektování a výstavbu…

Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze představí zájemcům o studium moderní techniku i její historii Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá v pátek 20. ledna od 8.30 hodin první…

Loňská výroba Temelína by stačila k pokrytí téměř roční spotřeby českých domácností Přesně 12,1 terawatthodin elektřiny (TWh) loni vyrobila Jaderná elektrárna Temelín. Je to…

Osmý ročník Robosoutěže Fakulty elektrotechnické ČVUT v Praze ovládli studenti Gymnázia Zlín V pátek 16. prosince se v Zengerově posluchárně Fakulty elektrotechnické ČVUT na Karlově…

Společnost ABF převzala značku projektu SVĚTLO V ARCHITEKTUŘE Specializovanou výstavu svítidel, designu a příslušenství s názvem SVĚTLO V ARCHITEKTUŘE…

Více aktualit

Partnerství Zelená úsporám

Svými tvůrci byl představen program Partnerství Zelená úspo­rám. Pro rok 2011 je pokračováním kampaně, kterou na podporu energeticky nejúspornějších domácích spotřebičů vytvořilo pro ši­rokou veřejnost ministerstvo životního prostředí a Státní fond ži­votního prostředí. Součástí kampaně bude spotřebitelská soutěž a předváděcí akce (roadshow), která vychází z tvůrčí idey: „Zlodě­ji energie“. Celý kreativní kon­cept kampaně pracuje s vtipnou nadsázkou zlodějů v domácnosti. Má vést širokou veřejnost k za­myšlení nad úsporami nákladů na elektrickou energii v rodin­ném rozpočtu a pomáhat dospět ke konkrétním nákupním rozhod­nutím. Akce bude probíhat pře­devším v první polovině roku 2011 a bude zacílena na širo­kou veřejnost. Důraz však bude kladen na spotřebitele, kteří aktiv­ně ovlivňují výdajovou stránku rodinného rozpočtu a zároveň pře­mýšlejí o svém přístupu k životnímu prostředí. Program Partnerství Zelená úsporám vznikl na podporu zodpovědného přístupu k život­nímu prostředí každého jednotlivce. Zábavná a nenásilně realizova­ná kampaň, na niž bylo celkově vynaloženo 2,5 mil. Kč, motivuje veřejnost k nákupu nejúspornějších spotřebičů a vede tak k celko­vému snížení energetické náročnosti společnosti.
[Tiskové materiály SEVEn.]