Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 10/2019 vyšlo
tiskem 2. 10. 2019. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Elektroenergetika; Zařízení pro přenos a distribuci elektřiny

Hlavní článek
Problematika a měření na invertorových svařovacích zdrojích z hlediska odebíraného proudu

Aktuality

ENERGO SUMMIT – vrcholná událost energetického sektoru 15. listopadu 2019 se na pražském výstavišti PVA EXPO PRAHA uskuteční již 5. ročník…

Druhý ročník e-SALON bude větší a plný premiér čisté mobility Na úspěšnou premiéru e-SALON v roce 2018 naváže na výstavišti PVA v Praze Letňanech jeho…

FOR ARCH oslavil třicetiny! Největší stavební veletrh v ČR nemá konkurenci Stovky vystavovatelů napříč obory, tisíce spokojených návštěvníků, desítky novinek a…

Tematický seminár SLOVALUX 2019 Slovenská svetelnotechnická spoločnosť Člen Zväzu slovenských vedeckotechnických…

Společnost Eaton opět partnerem projektu Machři roku Společnost Eaton Elektrotechnika, která je součástí globálního leadera v oblasti řízení…

ČEPS, a.s., v prvním pololetí vykázala zisk 2,3 mld., investovat bude do rozvoje soustavy Akciová společnost ČEPS uzavřela první polovinu roku 2019 se ziskem před zdaněním v…

Více aktualit

Partnerství Zelená úsporám

Svými tvůrci byl představen program Partnerství Zelená úspo­rám. Pro rok 2011 je pokračováním kampaně, kterou na podporu energeticky nejúspornějších domácích spotřebičů vytvořilo pro ši­rokou veřejnost ministerstvo životního prostředí a Státní fond ži­votního prostředí. Součástí kampaně bude spotřebitelská soutěž a předváděcí akce (roadshow), která vychází z tvůrčí idey: „Zlodě­ji energie“. Celý kreativní kon­cept kampaně pracuje s vtipnou nadsázkou zlodějů v domácnosti. Má vést širokou veřejnost k za­myšlení nad úsporami nákladů na elektrickou energii v rodin­ném rozpočtu a pomáhat dospět ke konkrétním nákupním rozhod­nutím. Akce bude probíhat pře­devším v první polovině roku 2011 a bude zacílena na širo­kou veřejnost. Důraz však bude kladen na spotřebitele, kteří aktiv­ně ovlivňují výdajovou stránku rodinného rozpočtu a zároveň pře­mýšlejí o svém přístupu k životnímu prostředí. Program Partnerství Zelená úsporám vznikl na podporu zodpovědného přístupu k život­nímu prostředí každého jednotlivce. Zábavná a nenásilně realizova­ná kampaň, na niž bylo celkově vynaloženo 2,5 mil. Kč, motivuje veřejnost k nákupu nejúspornějších spotřebičů a vede tak k celko­vému snížení energetické náročnosti společnosti.
[Tiskové materiály SEVEn.]