Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 2/2018 vyšlo
tiskem 14. 2. 2018. V elektronické verzi na webu od 12. 3. 2018. 

Téma: Elektrické přístroje; Přístroje pro chytré sítě;
Internet věcí

Hlavní článek
Řízení toku výkonu v síti pomocí výkonových měničů

Aktuality

SENO spol. s r. o. – 25 let s Vámi Když jsme s pány Josefem Steineggerem a Jirkou Novotným zakládali v roce 1993 firmu, byli…

15. Zákaznický den ZAT byl opět rekordní Koncem ledna proběhl už tradiční Zákaznický den společnosti ZAT, největší české firmy s…

Brněnská technika představila novou kampaň jako generační výpověď mladých Nová náborová kampaň brněnské techniky s názvem Generace VUT upozorňuje na časté…

Výroba z biomasy vzrostla o 14 %, dodala čistou elektřinu pro 230 tisíc domácností Téměř 573 milionů kWh ekologické elektřiny vyprodukovaly v loňském roce výrobny Skupiny…

Dva veletrhy úsporného, komfortního a moderního bydlení – DŘEVOSTAVBY, MODERNÍ VYTÁPĚNÍ 13. ročník veletrhu DŘEVOSTAVBY se koná souběžně s veletrhem MODERNÍ VYTÁPĚNÍ. Společná…

Synergie oborů na veletrhu FOR ARCH přináší větší zájem vystavovatelů Mezinárodní stavební veletrh FOR ARCH se uskuteční v PVA EXPO PRAHA v Letňanech 18.–22.…

Více aktualit

Nové snímače pohybu od společnosti SieSKF rozšiřuje řadu X-Tracker

Nové snímače pohybu od společnosti SieSKF rozšiřuje řadu X-Tracker

Společnost SKF rozšířila řadu patentovaných a oceněných vysokovýkonných ložiskových jednotek pro kola automobilů X-Tracker o jednotku s kuželíkovými ložisky. SKF se tak stala jediným dodavatelem, schopným nabídnout ložiskové jednotky pro kola automobilů ve třech provedeních. To přivítají zejména výrobci lehkých vozidel, kteří vyžadují výkon a bezpečnost spolu s nízkou hlučností a vibracemi.

Obr. 1.

Nová asymetrická jednotka X-Tracker s kuželíkovými ložisky určená pro výkonné a velmi výkonné verze lehkých nákladních aut, se vyznačuje vynikající pevností, tuhostí a výkonem. Skládá se ze dvou kuželíkových ložisek, z nichž vnější ložisko má větší průměr a větší počet kuželíků než vnitřní ložisko. Tím je dosaženo vyšší tuhosti, odolnosti a trvanlivosti. Nová jednotka zlepšuje vlastnosti vozidla při zatáčení a snižuje hlučnost i vibrace. Zachovává tvrdost brzd a snižuje jejich opotřebení. Ložisková jednotka X-Tracker přispívá rovněž k větší bezpečnosti, protože vyšší pevnost příruby jednotky zlepšuje ovládání a stabilitu.

Společnost SKF získala za ložiskovou jednotku X-Tracker® prestižní cenu PACE (Premier Automotive Suppliers’ Contribution to Excellence).