Pokračujeme v díle těch,
kteří byli první.

Aktuální vydání

Číslo 11/2019 vyšlo
tiskem 6. 11. 2019. V elektronické verzi na webu 2. 12. 2019. 

Téma: Elektrické rozváděče a rozváděčová technika; rozvodny

Hlavní článek
Příčina mechanického chvění těžních synchronních motorů Palašer a jeho odstranění

Aktuality

Cenu ABB za výzkum získal projekt bezbateriového senzoru Grant ve výši 300 000 amerických dolarů získal Ambuj Varshney, který jej využije na…

Rating ČEPS na úrovni Aa3 se stabilním výhledem Ratingová agentura Moody´s aktualizovala ohodnocení akciové společnosti ČEPS na úroveň…

Finále celorepublikové soutěže Energetická olympiáda proběhne na FEL ČVUT v Praze Fakulta elektrotechnická ČVUT v Praze pořádá v pátek 15. listopadu od 8.30 hodin Den…

Chystaná digitalizace stavebnictví pomůže zkvalitnit budovy a ušetřit miliardy Od roku 2022 bude muset být u všech nadlimitních veřejných zakázek v českém stavebnictví…

Co vozí energetici v autě? TETRIS CHALLENGE Co vše se vejde energetikům do auta, které používají metodu práce pod napětím (PPN) –…

ENERGO SUMMIT – vrcholná událost energetického sektoru 15. listopadu 2019 se na pražském výstavišti PVA EXPO PRAHA uskuteční již 5. ročník…

Více aktualit

Nové snímače pohybu od společnosti SieSKF rozšiřuje řadu X-Tracker

Nové snímače pohybu od společnosti SieSKF rozšiřuje řadu X-Tracker

Společnost SKF rozšířila řadu patentovaných a oceněných vysokovýkonných ložiskových jednotek pro kola automobilů X-Tracker o jednotku s kuželíkovými ložisky. SKF se tak stala jediným dodavatelem, schopným nabídnout ložiskové jednotky pro kola automobilů ve třech provedeních. To přivítají zejména výrobci lehkých vozidel, kteří vyžadují výkon a bezpečnost spolu s nízkou hlučností a vibracemi.

Obr. 1.

Nová asymetrická jednotka X-Tracker s kuželíkovými ložisky určená pro výkonné a velmi výkonné verze lehkých nákladních aut, se vyznačuje vynikající pevností, tuhostí a výkonem. Skládá se ze dvou kuželíkových ložisek, z nichž vnější ložisko má větší průměr a větší počet kuželíků než vnitřní ložisko. Tím je dosaženo vyšší tuhosti, odolnosti a trvanlivosti. Nová jednotka zlepšuje vlastnosti vozidla při zatáčení a snižuje hlučnost i vibrace. Zachovává tvrdost brzd a snižuje jejich opotřebení. Ložisková jednotka X-Tracker přispívá rovněž k větší bezpečnosti, protože vyšší pevnost příruby jednotky zlepšuje ovládání a stabilitu.

Společnost SKF získala za ložiskovou jednotku X-Tracker® prestižní cenu PACE (Premier Automotive Suppliers’ Contribution to Excellence).